تعمیر پراید
تعمیر پراید سنسور اکسیژن سنسور میل بادامک بوش دنده دو شاخ کلاج جلو پنجره بوش کلاچ دیاگ صافی بنزین لنت ترمز استارت سوئیچ استارت

روشن كردن هر وسيله برقي در خودرو يك بار اضافي در دينام ايجاد ميكنه كه باعث گرفتن توان بيشتري از دينام ميشه و در ادامه دينام هم اين بار اضافه رو به موتور تحميل ميكنه( از نظر مكانيكي و چرخش) و دينام سفت تر شده و موتور نيروي بيشتري براي چرخش اون بايد بكار ببره و با توجه به كار نكردن فنها اين ميتونه باعث گرم كردن موتور بشه.
يك دليل ديگه هم ميتونه اين باشه كه كلا برق ماشين ايراد داره و اين بالارفتن نشانگر دما بخاطر اين مشكل باشه و بار اضافي اين ايراد رو تشديد ميكنه در حاليكه عملا هيچ اضافه حرارتي كه باعث بشه دماي موتور اينقدر بالا بره وجود نداشته باشه.

نصب درب پارکینگ

  • برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید

 

گاهی یک اتوماسیون ساده و کم هزینه اثرات بسیار مثبتی در افزایش بهره وری هزینه ها، انرژی و زمان بر جا می گذارند. در بازکن اتوماتیک می توان از این دست اتوماسیون ها دانست.


در نظر بگیرید زمانی که خسته از کار روزانه یا یک سفر طولانی در مقابل در منزل قصد ورود به پارکینگ را دارید یا در هوای سرد، برفی یا بارانی فشردن یک دکمه و باز شدن اتوماتیک در پارکینگ چه میزان لذت بخش است.
علاوه بر این کاهش زمان ورود و خروج، کاهش مصرف بنزین و سایر مزایای استفاده از این سیستم ها انتخاب آنها را بسیار منطقی و مطلوب می نماید.


شرکت ما در حال حاضر با عرضه محصولات دربازکن اتوماتیک با برندهای مطرح و با کیفیت بین المللی از قبیل اپرماتیک، پروتکو، لایف، کینگ، بی اف تی، راجر و همچنین برندهای با کیفیت مطلوب و کم هزینه تر مانند بتا و یوروتک در خدمت مشتریان گرامی می باشد.
شاید شما در هنگام تصمیم به نصب یک سیستم در بازکن اتوماتیک برای در پارکینگ مورد نظر خود دچار سر در گمی در انتخاب یک برند مطلوب، با کیفیت و به صرفه اقتصادی از میان انواع و اقسام برندهای موجود در بازار شده اید.
این موضوع در کنار اجناس تقلبی یا کپی که به صورت فوق العاده ای شباهت با اجناس اصلی دارند نیز مزید بر علت شده و افراد را بر سر چند راهی انتخاب ثرار می دهد.


از سوی دیگر کیفیت نصب از دیگر دغدغه های کاربران است. بسیاری از افراد که خود را نصاب سیستم های اتوماسیون در می نامند به صورت تجربی و به نحو یکسان تمامی انواع درها را نصب می کنند غافل از اینکه هر یک از برندها و هر یک از انواع درها یک نحوه و استاندارد نصب مختص به خود را دارند که عدم رعایت آنها باعث کاهش عمر مفید جک ها، عملکرد نا مطلوب و سر و صدای نا متعارف می شود همچنین عدم کیفیت مناسب جوشکاری و تعیین زوایا و نصب ساپورت های مناسب باعث ایجاد آسیب های جدی برای در و سیستم جک ها می شود.
متخصصین فروش و نصب شرکت ما برای یک انتخاب صحیح برای اتوماسیمن درهای پارکینگ در کنار شما خواهند بود و ضمن ارائه و عرضه بهترین برندها متناسب با کاربری خاص هر در راه کارهای ویژه ای نیز برای نصب این سیستم دارند. برای هرگونه مشاوره، طراحی و نصب سیستم های درب اتوماتیک در کنار شما هستیم. همچنین تکنسین های با تجربه شرکت آریاز با تسلط خاصی که بر سامانه های داخلی انواع جک های الکترومکانیک، هیذرولیک و ریلی و همچنین مدارات فرمان و کنترل این سیستم دارند به خوبی می توانند سیستم های معیوب در را عیب یابی و تعمیر تخصصی نمایند.

برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید

 

!!! هشدار !!! نصب غیر اصولی اتوماسیون درب ها حتی به مرغوب ترین جک ها آسیب می رساند.

 

 

نگارش در تاريخ پنج شنبه 8 آبان 1393برچسب:, توسط دوست

 

دوستان دیروز یک باطری اتمی صبا باطری گرفتم 175 تومان

باطریم یک سال تازه تموم شده بود خراب شد اصلا فکرش نمی کردم

رو باطریهیچ وقت شک نکن اگه خراب شد سریع باید عوضش کرد اقا اینو بگم شتر سواری دولا دولا نمی شه

البته علت خراب شدن باطری را بزودی برایتان خواهم گذاشت

 

نگارش در تاريخ پنج شنبه 8 آبان 1393برچسب:خرابی افتامات دینام, توسط دوست

 

دوستان توجه کنید اگر افتامات دینام شما سوخته موقع تعویض به برق کار بگید خوب لحیم کند

چون اگر خوب لحم نشود یه ماه دیگه هم افتامات می سوزه هم تو این مدت همش چراغ ماشین کم سو می شه

---------------------------------------

دوستان دینام ماشین یکی از دوستام از کار افتاده بود و چراغ شبیه باطری هم روشن نشده بود

که باید روشن بشه البته از این ماشین ها بیشتر ازاین انتظار نداریم

---------------------------------

جواب بعضی از ذوستان که گفتن اگر دینام کاملا از کار بیافتد ماشین کار می کنذ

طبق تجربه ای که با پراید داشتم کار کرد تا موقعی که باطری فول بود با این که چراغ خرابی دینام خاموش بود از کم نور بودن ماشین

و ضیف کار کردن کامپیوتر و عدم هماهنگی قطعات می شد فهمید که برق کم اورده

هزینه افتامات پراید 20 تومان

اجرت تعویض 35 تومان

20+35=55 

شهریورماه 93

اگر دینام خراب شد و باطری هم خالی شد عوض هزینه جرثقیل یک باطری قرض کنید و بعد ماشین را روشن کرده و به اولین باطریسازی بروید

نگارش در تاريخ پنج شنبه 8 آبان 1393برچسب:خرابی دینام, توسط دوست

آیا تا بحال فکر کرده اید که باطری اتومبیل چگونه شارژ مجدد می شود،این کار توسط دینام ماشین شما انجام می شود .

شارژ باطری اتومبیل شما در طول زمان روشن بودن اتومبیل ،توسط دینام انجام می شود.در واقع وظیفه باطری تنها تهیه برق در هنگام استارت زدن یا روشن نبودن ماشین شماست و برق رسانی به نقاط مختلف قطعات برقی ماشین در حین روشن بودن ، توسط دینام انجام می شود.

از آنجائیکه دینام (قطعه ای استوانه ای با بدنه آلومینیومی و معمولا در  کنار موتور زیر پمپ هیدرولیک ) توسط یک تسمه شیاری در مدار چرخش موتور قرار می گیرد،همواره باید این تسمه در فواصل منظم بازدید شود تا از پاره شدن آن به طور ناگهانی و در نتیجه خالی شدن شارژ باطری جلوگیری کرد.

معمولا در فصل تابستان و به علت گرمای هوا و استفاده از کولر اتومبیل ،به دینام فشار بیشتری وارد شده و امکان خرابی آن بیشتر است.

موارد خرابی دینام شامل :

-از بین رفتن زغال دینام ،که با تعویض آن مجددا به کار می افتد.

-خراب شدن آفتامات دینام که تنظیم کننده برق آن است و در صورت خرابی ،دینام کار نمی کند.

-سوختن سیم پیچ داخلی دینام که در این صورت نیاز به تعویض کل دینام است.

با توجه به اهمیت دینام در تامین برق اتومبیل بازدید دوره ای تسمه آن و جلوگیری از نوسان برق ناشی از خراب بودن فیوزها و یا سیم کشی اتومبیل ،توصیه می شود.

لازم به توضیح است که بر مبنای آمپر مورد نیاز اتومبیل شما و قطعات برقی آن خروجی آمپر دینام ها متفاوت است که حتما باید بر مبنای استاندارد کارخانه اتومبیل خود ،دینام جایگزین را تهیه کرد.