تعمیر پراید
تعمیر پراید سنسور اکسیژن سنسور میل بادامک بوش دنده دو شاخ کلاج جلو پنجره بوش کلاچ دیاگ صافی بنزین لنت ترمز استارت سوئیچ استارت
نگارش در تاريخ جمعه 25 بهمن 1392برچسب:, توسط دوست

http://www.incars.ir/Parts_Price.aspx?id=15437R14

نگارش در تاريخ جمعه 25 بهمن 1392برچسب:, توسط دوست


صافکاری و نقاشی تندر


نقاشی و صافکاری خودروی تندر در منطقه ستارخان با بیش از 20 سال سابقه فعالیت

http://aparat-tehran.blogfa.com
آدرس : تهران ، ستارخان ، خ حبیب الهی ، پائین تر از کلانتری 18 ، کوچه دنیا ( صافکاری دوستان
شماره تماس :
09121197965 کریم نوری
09123351507 حجت نوری

قیمت های اجرت صافکاری و نقاشی
****توجه **** قیمتها به ریال است****توجه ****
جهت کسب اطلاعات بیشتر از سایت aparat-tehran.blogfa.com استفاده نمائید .

**************************************** **
اجرت نقاشی درب های تندر ( هر لنگه ) 2,376,000
اجرت لکه گیری دربهای تندر ( هر لنگه ) 1,221,000
اجرت خط و خش گیری دربهای تندر (هر لنگه ) 891,000
اجرت نقاشی درب های تندر از زه به پائین 891,000
اجرت لکه گیری دربهای تندر از زه به پایین 528,000
اجرت خط و خش گیری درب های تندر از زه به پائین 330,000
اجرت نقاشی درب های تندراز زه به بالا 1,221,000
اجرت لکه گیری دربهای تندر از زه به بالا 858,000
اجرت خط و خش گیری درب های تندراز زه به بالا 528,000
اجرت نقاشی درب های تندرداخل درب 528,000
اجرت تعویض دربهای تندر ( هر لنکه ) 792,000
اجرت نقاشی گلگیر جلو تندر (هرطرف کامل) 1,914,000
اجرت لکه گیری گلگیر جلو تندر (هرطرف کامل) 891,000
اجرت خط و خش گیری گلگیرهای تندر (هرطرف کامل) 709,500
اجرت تعویض گلگیرهای جلو تندر (هرطرف ) 775,500
اجرت نقاشی گلگیرهای عقب تندر (هرطرف کامل) 1,914,000
اجرت لکه گیری گلگیرهای عقب تندر (هرطرف کامل) 1,122,000
اجرت خط و خش گیری گلگیرهای عقب تندر(هرطرف کامل) 693,000
اجرت تعویض گلگیر های عقب تندر (هرطرف) 1,650,000
اجرت نقاشی درب موتور تندر زیر و رو ( دو طرف ) 3,102,000
اجرت نقاشی درب موتور صافکاری شده تندر یک طرف 2,343,000
اجرت لکه گیری درب موتور تندرفقط یک طرف 1,716,000
اجرت خط و خش گیری درب موتور تندر فقط یک طرف 1,221,000
اجرت نقاشی درب صندوق عقب تندر زیر و رو ( دو طرف) 2,772,000
اجرت نقاشی درب صندوق عقب صافکاری شده تندرفقط یک طرف 2,178,000
اجرت لکه گیری درب صندوق عقب تندر یک طرف 1,633,500
اجرت خط و خش گیری درب صندوق عقب تندر فقط یک طرف 1,089,000
اجرت نقاشی زیر درب صندوق عقب و زیر درب موتور تندر 726,000
اجرت تعویض درب موتور و درب صندوق تندر (هر کدام) 396,000
اجرت نقاشی رکاب تندر ( داخلی و بیرونی ) 1,188,000
اجرت تعویض رکاب تندر ( داخلی و بیرونی ) 1,188,000
اجرت نقاشی داخل صندوق عقب و مومکاری کامل تندر 1,914,000
اجرت نقاشی داخل موتور کامل تندر 1,914,000
اجرت نقاشی جلو پنجره تندر 660,000
اجرت نقاشی سپر جلو یا عقب تندر کامل 1,188,000
اجرت نقاشی سقف صافکاری شده تندر تا لبه های ستون و گلگیر 2,772,000
اجرت تعویض سقف تندر 2,310,000
اجرت نقاشی اطاق تندر( با آستر ) 19,470,000
اجرت نقاشی اطاق تندر ( بدون آستر ) 23,100,000
اجرت تعویض اطاق تندر 15,510,000
اجرت نقاشی زیر باطری تندر 594,000
اجرت تعویض سینی شاسی جلو تندر هرطرف 2,805,000
اجرت نقاشی سینی شاسی جلو تندر هرطرف 1,914,000
اجرت تعویض سرشاسی جلو تندر هرطرف 1,650,000
اجرت نقاشی سر شاسی جلو تندر هرطرف 1,122,000
اجرت تعویض سرشاسی عقب تندر هرطرف 1,485,000
اجرت نقاشی سرشاسی عقب تندرهرطرف 1,122,000
اجرت شاسی کشی و تنظیم سرشاسی جلو تندرهرطرف 1,980,000
اجرت شاسی کشی و تنظیم سرشاسی عقب تندرهرطرف 1,980,000
اجرت تعویض دوبل گلگیرهای جلو تندرهرطرف 1,320,000
اجرت نقاشی دوبل گلگیرهای جلو تندر هرطرف 990,000
اجرت تعویض دوبل گلگیرهای عقب تندر هرطرف 1,650,000
اجرت نقاشی دوبل گلگیرهای عقب تندر هرطرف 990,000
اجرت تعویض سینی کف صندوق عقب (جای زاپاس ) تندر 1,584,000
اجرت نقاشی سینی کف صندوق عقب (جای زاپاس ) تندر 1,254,000
اجرت جک کاری و تنظیم رکاب تندر هر طرف 1,155,000
اجرت تعویض سینی عرضی سرشاسی جلو( رام زیررادیاتور) تندر 660,000
اجرت نقاشی سینی عرضی سرشاسی جلو ( رام زیررادیاتور) تندر 495,000
اجرت تعویض سینی عرضی سرشاسی عقب تندر 1,155,000
اجرت نقاشی سینی عرضی سرشاسی عقب تندر 660,000
اجرت تعویض سینی پشت چراغ جلو( لچکی سرشاسی ) تندر 495,000
اجرت نقاشی سینی پشت چراغ جلو( لچکی سرشاسی )تندر 330,000
اجرت تعویض کف اتاق تندر 3,960,000
اجرت نقاشی کف اتاق تندر 2,310,000
اجرت تعویض ستون جلو تندر هرطرف 1,980,000
اجرت نقاشی ستون جلو تندر هرطرف 825,000
اجرت تعویض ستون وسط تندر هر طرف 1,650,000
اجرت نقاشی ستون وسط تندر هر طرف 990,000
اجرت تعویض ستون بغل درب تندرهرطرف 1,485,000
اجرت نقاشی ستون بغل درب تندر هرطرف 990,000
اجرت تعویض تقویتهای سقف تندرکامل 1,815,000

**************************************** **
نقاشی و صافکاری خودروی تندر در منطقه ستارخان با بیش از 20 سال سابقه فعالیت

آدرس : تهران ، ستارخان ، خ حبیب الهی ، پائین تر از کلانتری 18 ، کوچه دنیا ( صافکاری دوستان
شماره تماس :
09121197965 کریم نوری

09123351507 حجت نوری
http://aparat-tehran.blogfa.com

نام:

نوری

Email:

تلفن:

09123351507

منطقه:

تهران

آدرس:

تهران ، ستارخان ، خ حبیب الهی ، پائین تر از کلانتری 18 ، کوچه دنیا

 

http://

نگارش در تاريخ جمعه 25 بهمن 1392برچسب:, توسط دوست

صافکاری و نقاشی پیکان وانت با بهترین کیفیت

پرینت
صافکاری و نقاشی پیکان وانت با بهترین کیفیت

نقاشی و صافکاری خودروی پیکان وانت در منطقه ستارخان با بیش از 20 سال سابقه فعالیت

آدرس : تهران ، ستارخان ، خ حبیب الهی ، پائین تر از کلانتری 18 ، کوچه دنیا ( صافکاری دوستان
شماره تماس :
09121197965 کریم نوری
09123351507 حجت نوری

قیمت های اجرت صافکاری و نقاشی
****توجه **** قیمتها به ریال است****توجه ****
جهت کسب اطلاعات بیشتر از سایت aparat-tehran.blogfa.com استفاده نمائید .


**************************************** **

اجرت صافكاري درب هاي جلو پيكان وانت هر لنگه ( كمتر از 35 درصد آسيب ديدگي ) 750000
اجرت صافكاري درب هاي جلو پيكان وانت هر لنگه ( بين 36 تا 50 درصد آسيب ديدگي ) 1200000
اجرت صافكاري بدون رنگ درب هاي جلو پيكان وانت هرلنگه 750000
اجرت صافكاري درب هاي عقب پيكان وانت هر لنگه ( كمتر از 35 درصد آسيب ديدگي ) 750000
اجرت صافكاري درب هاي عقب پيكان وانت هر لنگه ( بين 36 تا 50 درصد آسيب ديدگي ) 1200000
اجرت صافكاري بدون رنگ درب هاي عقب پيكان وانت هرلنگه 750000
اجرت صافكاري گلگيرهاي جلو پيكان وانت هر لنگه ( كمتر از 35 درصد آسيب ديدگي ) 750000
اجرت صافكاري گلگيرهاي جلو پيكان وانت هر لنگه ( بين 36 تا 50 درصد آسيب ديدگي ) 1050000
اجرت صافكاري بدون رنگ گلگيرهاي جلو پيكان وانت هرلنگه 750000
اجرت صافكاري گلگيرهاي عقب پيكان وانت هرلنگه ( كمتر از 35 درصد آسيب ديدگي ) 1350000
اجرت صافكاري گلگيرهاي عقب پيكان وانت هرلنگه ( بين 36 تا 50 درصد آسيب ديدگي ) 2100000
اجرت صافكاري بدون رنگ گلگيرهاي عقب پيكان وانت هرلنگه 1500000
اجرت صافكاري درب موتور پيكان وانت ( كمتر از 35 درصد آسيب ديدگي ) 750000
اجرت صافكاري درب موتور پيكان وانت( بين 36 تا 50 درصد آسيب ديدگي ) 1200000
اجرت صافكاري بدون رنگ درب موتور پيكان وانت 900000
اجرت صافكاري درب اتاق بار پيكان وانت ( كمتر از 35 درصد آسيب ديدگي ) 900000
اجرت صافكاري درب اتاق بار پيكان وانت ( بين 36 تا 50 درصد آسيب ديدگي ) 1200000
اجرت صافكاري بدون رنگ درب اتاق بار پيكان وانت 900000
اجرت صافكاري ركاب پيكان وانت ( كمتر از 35 درصد آسيب ديدگي ) 900000
اجرت صافكاري ركاب پيكان وانت ( بين 36 تا 50 درصد آسيب ديدگي ) 1200000
اجرت صافكاري بدون رنگ ركاب پيكان وانت 900000
اجرت صافكاري سقف پيكان وانت ( كمتر از 35 درصد آسيب ديدگي ) 900000
اجرت صافكاري سقف پيكان وانت ( بين 36 تا 50 درصد آسيب ديدگي ) 1350000
اجرت صافكاري بدون رنگ سقف پيكان وانت 750000
اجرت صافكاري سینی شاسی جلو پيكان وانت هرطرف ( كمتر از 35 درصد آسيب ديدگي ) 900000
اجرت صافكاري سینی شاسی جلو پيكان وانت هرطرف ( بين 36 تا 50 درصد آسيب ديدگي ) 1200000
اجرت صافكاري بدون رنگ سینی شاسی جلو پيكان وانت هرطرف 750000
اجرت صافكاري دوبل گلگیرهای جلو پيكان وانت هرطرف ( كمتر از 35 درصد آسيب ديدگي ) 600000
اجرت صافكاري دوبل گلگیرهای جلو پيكان وانت هرطرف ( بين 36 تا 50 درصد آسيب ديدگي ) 900000
اجرت صافكاري بدون رنگ دوبل گلگیرهای جلو پيكان وانت هرطرف 900000
اجرت صافكاري دوبل گلگیرهای عقب پيكان وانت هرطرف ( كمتر از 35 درصد آسيب ديدگي ) 1350000
اجرت صافكاري دوبل گلگیرهای عقب پيكان وانت هرطرف ( بين 36 تا 50 درصد آسيب ديدگي ) 2100000
اجرت صافكاري بدون رنگ دوبل گلگیرهای عقب پيكان وانت هرطرف 1050000
اجرت صافكاري سینی عرضی سرشاسی جلو پيكان وانت ( كمتر از 35 درصد آسيب ديدگي ) 600000
اجرت صافكاري سینی عرضی سرشاسی جلو پيكان وانت ( بين 36 تا 50 درصد آسيب ديدگي ) 900000
اجرت صافكاري بدون رنگ سینی عرضی سرشاسی جلو پيكان وانت 600000
اجرت صافكاري سینی جاي نمره جلو ( پشت سپر ) پيكان وانت ( كمتر از 35 درصد آسيب ديدگي ) 600000
اجرت صافكاري سینی جاي نمره جلو ( پشت سپر ) پيكان وانت ( بين 36 تا 50 درصد آسيب ديدگي ) 900000
اجرت صافكاري بدون رنگ سینی جاي نمره جلو ( پشت سپر ) پيكان وانت 600000
اجرت صافكاري سینی نصب پلاك جلو يا عقب پيكان وانت ( كمتر از 35 درصد آسيب ديدگي ) 750000
اجرت صافكار ي سینی نصب پلاك جلو يا عقب پيكان وانت ( بين 36 تا 50 درصد آسيب ديدگي ) 1050000
اجرت صافكاري بدون رنگ سینی نصب پلاك جلو يا عقب پيكان وانت 900000
اجرت صافكاري سینی جاي نمره عقب ( پشت سپر ) پيكان وانت ( كمتر از 35 درصد آسيب ديدگي ) 750000
اجرت صافكاري سینی جاي نمره عقب ( پشت سپر ) پيكان وانت ( بين 36 تا 50 درصد آسيب ديدگي ) 1050000
اجرت صافكاري بدون رنگ سینی جاي نمره عقب ( پشت سپر ) پيكان وانت 900000
اجرت صافكاري کفي اتاق بار پيكان وانت ( كمتر از 35 درصد آسيب ديدگي ) 2100000
اجرت صافكاري کفي اتاق بار پيكان وانت ( بين 36 تا 50 درصد آسيب ديدگي ) 3000000
اجرت صافكاري بدون رنگ کفي اتاق بار پيكان وانت 1500000
اجرت صافكاري کف اتاق پيكان وانت ( كمتر از 35 درصد آسيب ديدگي ) 1200000
اجرت صافكاري کف اتاق پيكان وانت ( بين 36 تا 50 درصد آسيب ديدگي ) 1650000
اجرت صافكاري بدون رنگ کف اتاق پيكان وانت900000
اجرت صافكاري ستون شيشه جلو پيكان وانت هرطرف ( كمتر از 35 درصد آسيب ديدگي ) 750000
اجرت صافكاري ستون شيشه جلو پيكان وانت هرطرف ( بين 36 تا 50 درصد آسيب ديدگي ) 1200000
اجرت صافكاري بدون رنگ ستون شيشه جلو پيكان وانت هرطرف 750000
اجرت صافكاري ستون بين سقف و گلگير عقب پيكان وانت هرطرف ( كمتر از 35 درصد آسيب ديدگي ) 1050000
اجرت صافكاري ستون بين سقف و گلگير عقب پيكان وانت هرطرف ( بين 36 تا 50 درصد آسيب ديدگي ) 1500000
اجرت صافكاري بدون رنگ ستون بين سقف و گلگير عقب پيكان وانت هرطرف 900000
اجرت صافكاري ستون وسط پيكان وانت هرطرف ( كمتر از 35 درصد آسيب ديدگي ) 1050000
اجرت صافكاري ستون وسط پيكان وانت هرطرف ( بين 36 تا 50 درصد آسيب ديدگي ) 1500000
اجرت صافكاري بدون رنگ ستون وسط پيكان وانت هرطرف 750000
اجرت صافكاري ستون پاييني درب پيكان وانت هرطرف ( كمتر از 35 درصد آسيب ديدگي ) 600000
اجرت صافكاري ستون پاييني درب پيكان وانت هرطرف ( بين 36 تا 50 درصد آسيب ديدگي ) 900000
اجرت صافكاري بدون رنگ ستون پاييني درب پيكان وانت هرطرف 600000
اجرت صافكاري سيني پشت صندلي پيكان وانت هرطرف ( كمتر از 35 درصد آسيب ديدگي ) 900000
اجرت صافكاري سيني پشت صندلي پيكان وانت هرطرف ( بين 36 تا 50 درصد آسيب ديدگي ) 1350000
اجرت صافكاري بدون رنگ سيني پشت صندلي پيكان وانت هرطرف 750000

**************************************** **

آدرس : تهران ، ستارخان ، خ حبیب الهی ، پائین تر از کلانتری 18 ، کوچه دنیا ( صافکاری دوستان
شماره تماس :
09121197965 کریم نوری
09123351507 حجت نوری

تعداد بازدید: 1612

اطلاعات
کارشناس فروش  
موقعیت شهر تهران
تاریخ انقضاء آگهی: 1393/11/30
نام آگهی دهنده: حجت نوری
تلفن: 09121197965
فکس:  
موبایل: 09123351507
ایمیل: tabassom@live.com
لینک: http://aparat-tehran.blogfa.com
آدرس: تهران ، ستارخان ، خ حبیب الهی ، پائین تر از کلانتری 18 ، کوچه دنیا ( صافکاری دوستان
تاریخ به روز رسانی: 1
نگارش در تاريخ جمعه 25 بهمن 1392برچسب:, توسط دوست

http://senfotomobilbardaskn.blogfa.com/post/3

نگارش در تاريخ جمعه 25 بهمن 1392برچسب:, توسط دوست

رديف

شرح خدمات

نرخ مصوب (ريال)

1

تعويض نواردور شيشه لچكي

60000

2

تعويض نوار دور شيشه بغل ماهوتی

50000

3

تعويض نواردور هر درب

50000

4

تنظيم وتاب گيري درب(ليكلاچ درب) هر درب

50000

5

بازوبست اطاق عقب مزدا

300000

6

بازوبست اطاق عقب نيسان

350000

7

بازوبست اطاق جلو

300000

8

بازوبست اطاق بالا

70000

9

بازوبست هردودرب ولولا(هردرب)

80000

10

بازوبست صندلي

50000

11

بازوبست سپر مزدا

50000

12

بازوبست سپر پيكان

70000

13

تعويض كف پا مزدا

200000

14

تعويض كف پا

200000

15

تعويض ركاب سواری و پیکان وانت

300000

16

جوشكاري اگزوز هر دور

60000

17

تعويض انباركتابي

120000

18

تعويض انبارعقب

60000

19

تعويض گلويي اگزوز

100000

20

تعمير قفل درب عقب ساده

70000

21

تعمير قفل صندوق عقب

60000

22

تعويض قفل صندوق عقب

50000

23

تعمير قفل كاپوت جلو

70000

24

تعويض قفل كاپوت جلو

50000

25

تعويض سيم كشي كاپوت

50000

26

تعمير شيشه بالا كن

50000

27

تعويض شيشه بالا كن

50000

28

تعويض شيشه بغل درب پيكان

50000

29

تعويض شيشه بغل درب

60000

30

تعويض شيشه لچكي

60000

31

تعويض شيشه جلو چسبی

120000

32

تعويض شيشه عقب

100000

33

تعویض شیشه جلو نواری

100000

34

تعویض رکاب سایپا و مزدا وانت

200000

خدمات وكارهايي كه قابل تشخيص نبوده ودرنرخنامه ذكرنشده است توافقي مي باشد.

نگارش در تاريخ جمعه 25 بهمن 1392برچسب:, توسط دوست

1392/07/06 56710
بخشنامه
حوزه : خدمات نوین (کارت نارنجی)
دامنه : کلیه نمایندگی هاي محترم مجاز
92/7/ موضوع : تعیین وضعیتبسته هاي خدماتیفروخته شده تا تاریخ 8
دامنه اجرایی : کلیه خودرو هاي گارانتی، وارانتی
92/7/ تاریخ اعتبار : 8
با سلام
92 در خصوص افزایش نرخ اجرت خدمات صافکاري و نقاشی در حوزه کارت /6/ احتراماً، پیرو بخشنامه شماره 48328 مورخ 10
نارنجی و با توجه به افزایش قیمت قطعات یدکی ، نرخ اجرت نمایندگی ها و نرخ خدمات خودرویی و همچنین سایر عوامل تاثیر گذار
دیگر در افزایش قیمت ارائه خدمات (هزینه هاي جاري ، مالیات ، دارایی و... ) به اطلاع می رساند ، این شرکت در نظر دارد در راستاي
رونق بخشیدن به حوزه کسب و کار نمایندگی ها و افزایش درآمد شبکه در این حوزه( نسبت به سال قبل )، قیمت هاي جدید و
92 در سیستم جاري نماید . لذا نمایندگان محترم موظف به تعیین وضعیت بسته هاي /7/ بازنگري شده بسته هاي خدماتی را از تاریخ 8
92 می باشند. /7/ فروخته شده و نهایی نمودن فرآیند فروش بسته ها (با قیمت قدیم) تا تاریخ 7
لازم به توضیح است که پس از تاریخ مذکور بسته هاي قبلی غیر فعال شده (امکان فروش وجود ندارد) و بسته هاي جدید با قیمت هاي
بازنگري شده در سیستم فعال می گردد .
عباسربانی
معاون شبکه

نگارش در تاريخ جمعه 25 بهمن 1392برچسب:, توسط دوست

ضوابط و تعاریف گارانتی
گارانتی:
شرکت ایران خودرو کیفیت و عملکرد مناسب خودروی تولیدی خود را تضمین نموده و متعهد می شود هرگونه نقص که در کیفیت قطعات ، منتاژ و عدم عملکرد
صحیح قطعات در خودرو های تولیدی خود را در زمان گارانتی و خارج از فرسودگی طبیعی خودرو باشد بطور رایگان رفع ایراد نماید .
مدت زمان گارانتی:
ن
وع خودرو مدت زمان گارانتی
پژو 407
24 ماه بدون محدودیت کیلومتر
پژو 405 - 206 – پژو پارس – وانت پیکان – روآ - تندر 90 – سوزوکی
24 ماه یا 40000 کیلومتر
پژو 207
24 ماه یا 50000 کیلومتر
هر کدام زودتر فرا برسد.
اهم موارد خارج از پوشش گارانتی:
تمامی خسارات ناشی از بلایای طبیعی ، نصب قطعات غیر اصلی و غیر استاندارد ، تصادفات ، استفاده نامناسب از خودرو ، تعمیرات خارج از شبکه نمایندگی
های مجاز ، عیوب ناشی از عدم انجام سرویس های دوره ای و استهلاک قطعات مصرفی ، خارج از پوشش گارانتی می باشد .در صورتیکه قطعات غیر اصلی و
غیر استاندارد بر روی خودرو نصب شود ، در صورت بروز ایراد نه تنها آن قطعه گارانتی نمی باشد ، بلکه چنانچه موجب آسیب رساندن به سا یر قطعات شود ،
هزینه رفع ایراد مشمول گارانتی نخواهد بود.
قطعات مصرفی و اجرت های خارج از پوشش گارانتی:
قطعاتی هستند که عمر آنها نسبت به سایر قطعات خودرو محدود تر بوده و بصورت عادی پس از گذشت مدتی مشخص و یا مقدار کارکرد معین مسته لک می
شوند.این قطعات بطور عادی بایستی تعویض گردند. هزینه های آچارکشی ، تنظیمات ، رگلاز ، عیب یابی و فیلرگیری در صورتیکه مرتبط با عملکرد صحیح
قطعه و یا تولید خودرو نباشد در هر کیلومتری بر عهده مشتری می باشد.
قطعات و اجرت های مصرفی به شرح زیر می باشند:
الف : قطعات مصرفی
ب : اجرت های مصرفی به حساب مشتری
ق
طعه ض
وابط ا
جرت ضوابط
لنت ترمز
تعویض انواع لنت 2 ماه یا 5000 کیلومتر به
هزینه گارانتی
رگلاژ درب ها
با کارکرد بیش از 2000 کیلومتر به
هزینه مشتری
صفحه کلاج
تعویض صفحه کلاج 2 ماه یا 5000 کیلومتر به
هزینه گارانتی
م
یزان کشش تسمه ها غیر گارانتی
فیلتر روغن
در صورت ایراد کیفی و تعمیر موتور به هزینه
گارانتی
تنظیم موتور و عیب یابی
در صورت ایراد کیفی – به هزینه
گارانتی
فیلتر هوا+تهویه+فیلتر
بنزین+گاز
غ
یر گارانتی آ
چارکشی خودرو غیر گارانتی
شمع موتور
در صورت ایراد کیفی وتعمیرموتور به هزینه
گارانتی
ش
ستشوی مسیر سوخت رسانی غیر گارانتی
ت
سمه دینام م
طابق گارانتی پایه خودرو ه
واگیری سیستم خنک کننده فقط درصورت وجود ایراد کیفی
ت
سمه تایم مطابق گارانتی پایه خودرو
تنظیم جلو بندی – لاستیک
سایی
در صورت وجود ایراد کیفی قطعات –
مشروط به انجام سرویس دوره ای
لاستیک چرخ
18 ماه یا 40000 ک
یلومتر آب باطری و شارژ باطری
در صورت کاهش عادی سرریز به حساب
مشتری
ر
ینگ چرخ د
ر صورت ایراد کیفی تنظیم ترمز دستی
درصورت عدم وجود ایراد کیفی به هزینه
مشتری
زه دور درب ها و سپر
در صورت ایراد کیفی تا 5000 کیلومتر به
هزینه گارانتی
سرویس های دوره ای:
برنامه سوریس و نگهداری خودرو به منظور حفظ کیفیت اصلی خودرو تا
پایان عمر مفیذ آن از سوی سازنده تدوین شده است ، لذا رعایت این برنامه
برای مشتری الزامی می باشد.
لیست تمام سرویس های دوره ای در راهنمای استفاده از هر خودرو اعلام
شده است.
تکمیل کاری سیستم CNG:
کلیه خودرو های تولیدی شرکت ایران خودرو که مشمول طرح تکمیل کاری
قرار گرفته اند ، از تاریخ نصب سیستم CNG بمدت یکسال یا 30000
کیلومتر ) هر کدام زودتر فرا رسد ( گرانتی می باشد.
تیغه برف پاکن
در صورت ایراد کیفی 2 ماه تا 5000 کیلومتر
به هزینه گارانتی
ض
د یخ در صورت تعویض قطعات تحت شرایط گارانتی
لا
مپ ها و فیوز ها در صورت وجود ایراد کیفی – به هزینه گارانتی
باطری
12 ماه یا 40000 کیلومتر
گاز کولر
12 ماه یا 40000 کیلومتر
رنگ بدنه
36 ماه بدون محدودیت کیلومتر
توجه: رادیو پخش و CD-PLAYER :
دوره گارانتی رادیو پخش و CD-PLAYER بر اساس کارت ضمانت نامه ارایه شده از سوی سازنده آن بوده و ارایه خدمات در مراکز مجاز شرکت سازنده می باش.د

نگارش در تاريخ جمعه 25 بهمن 1392برچسب:, توسط دوست

مزایای کارت نارنجی

مزایای خدمت در محل مشتری

گروه خودرو سازی سایپا بر اساس وظیفه قانونی خود در طول دوران گارانتی محصولات، خدمات امداد الزامی را ارائه نموده اما به منظور پوشش کامل و جامع تر، خدمات امداد تکمیلی را طراحی و در قالب کارت های نارنجی به مشتریان ارائه می نماید. تفاوت خدمات امداد الزامی و تکمیلی به شرح جدول ذیل می باشد.

 

خدمات

امداد الز امي

امداد تكميلي

حمل به دليل نقص فني

هزينه اياب و ذهاب و حمل بعهده شركت امداد خودرو سايپا

هزينه اياب و ذهاب و حمل بعهده شركت امداد خودرو سايپا

حمل به دليل تصادف

هزينه اياب و ذهاب و حمل بر عهده مشتري

هزينه اياب و ذهاب و حمل بر عهده شركت امداد خودرو سايپا

راه اندازي و رفع عيب خودرودر محل

هزينه اياب و ذهاب بر عهده مشتري و اجرت تعميرات و هزينه تعويض قطعات طبق مقررات گارانتي اقدام مي گردد

هزينه اياب و ذهاب بر عهده شركت امداد خودرو سايپا و اجرت تعميرات و هزينه تعويض قطعات طبق مقررات گارانتي اقدام مي گردد

تعويض زاپاس

هزينه اياب و ذهاب و اجرت خدمات بر عهده مشتري

هزينه اياب و ذهاب و اجرت خدمات بر عهده شركت امداد خودرو سايپا

 

مزاياي گارانتي بدنه:

خدمت نوین گارانتی بدنه بر اساس تجربه موفق کارت طلایی و با پوشش نقاط ضعف آن در حوزه خدمات بازسازی خودروهای آسیب دیده در تصادفات و پوشش سرقت های احتمالی خودرو طراحی گردیده است.

در این خدمت:
• در بازسازی خودروها هيچگونه فرانشيزي از مشتري اخذ نمي گردد و تمامی هزینه ها بر عهده شرکت می باشد.
• جزئی ترین خسارتها تحت پوشش قرار خواهد داشت و سقف پرداخت خسارت، قيمت روز خودرو خواهد بود.
• بازسازي خودرو تنها در نمايندگي هاي مجاز گروه خودرو سازی سایپا در سراسر كشور و با استفاده از افراد آموزش دیده و قطعات مورد تایید شرکت صورت می پذیرد.
• فرآیند بازسازی خودرو تحت نظر کارشناسان ناظر صورت می پذیرد.
• تعدد تصادفات هیچ گونه منعی در پرداخت خسارت ( تا مجموع قیمت خودرو ) ایجاد نمی نماید.
• خودرو تحت پوشش سرقت درجا بوده و كليه قطعات خودرو تاسقف قيمت خودور مشمول اين تعهد مي گردد.

مزاياي گارانتي مازاد (تمديد گارانتي):

این خدمت با قیمت بسیار مناسب به گونه ایی طراحی گردیده است که طول دوره گارانتی 12 ماه و یا 20000 کیلومتر افزایش یافته و تمامی خدمات گارانتی در طول مدت مذکور تمدید خواهد گردید.

مزاياي خدمت در محل:

مشترکان این خدمت در صورت نياز ميتواند بيش از 40 نوع خدمت را که امکان ارائه آنها در خارج از تعمیرگاه و در منزل و یا محل کار مشتریان امکان پذیر باشد را در خواست و دريافت نمايد. در صورت خريد اين خدمت هزينه اياب و ذهاب بصورت رايگان و دفعات استفاده نامحدود می باشد و مشتري فقط هزينه قطعه و اجرت تعمیرات را بر اساس قیمت های مصوب نمایندگی های مجاز پرداخت خواهد نمود.

 مزاياي خدمات مکمل:

این خدمت با هدف رضایت مشتریان در کنار سایر سرویس های موجود طراحی و مشترکان کارت نارنجی می توانند از خدمات و قطعات استاندارد در نمایندگی های مجاز بهره مند گردند.

 

مزایای گارانتی بدنه

گروه خودرو سازی سایپا بر اساس وظیفه قانونی خود در طول دوران گارانتی محصولات، خدمات امداد الزامی را ارائه نموده اما به منظور پوشش کامل و جامع تر، خدمات امداد تکمیلی را طراحی و در قالب کارت های نارنجی به مشتریان ارائه می نماید. تفاوت خدمات امداد الزامی و تکمیلی به شرح جدول ذیل می باشد.

 

خدمات

امداد الز امي

امداد تكميلي

حمل به دليل نقص فني

هزينه اياب و ذهاب و حمل بعهده شركت امداد خودرو سايپا

هزينه اياب و ذهاب و حمل بعهده شركت امداد خودرو سايپا

حمل به دليل تصادف

هزينه اياب و ذهاب و حمل بر عهده مشتري

هزينه اياب و ذهاب و حمل بر عهده شركت امداد خودرو سايپا

راه اندازي و رفع عيب خودرودر محل

هزينه اياب و ذهاب بر عهده مشتري و اجرت تعميرات و هزينه تعويض قطعات طبق مقررات گارانتي اقدام مي گردد

هزينه اياب و ذهاب بر عهده شركت امداد خودرو سايپا و اجرت تعميرات و هزينه تعويض قطعات طبق مقررات گارانتي اقدام مي گردد

تعويض زاپاس

هزينه اياب و ذهاب و اجرت خدمات بر عهده مشتري

هزينه اياب و ذهاب و اجرت خدمات بر عهده شركت امداد خودرو سايپا

 

مزاياي گارانتي بدنه:

خدمت نوین گارانتی بدنه بر اساس تجربه موفق کارت طلایی و با پوشش نقاط ضعف آن در حوزه خدمات بازسازی خودروهای آسیب دیده در تصادفات و پوشش سرقت های احتمالی خودرو طراحی گردیده است.

در این خدمت:
• در بازسازی خودروها هيچگونه فرانشيزي از مشتري اخذ نمي گردد و تمامی هزینه ها بر عهده شرکت می باشد.
• جزئی ترین خسارتها تحت پوشش قرار خواهد داشت و سقف پرداخت خسارت، قيمت روز خودرو خواهد بود.
• بازسازي خودرو تنها در نمايندگي هاي مجاز گروه خودرو سازی سایپا در سراسر كشور و با استفاده از افراد آموزش دیده و قطعات مورد تایید شرکت صورت می پذیرد.
• فرآیند بازسازی خودرو تحت نظر کارشناسان ناظر صورت می پذیرد.
• تعدد تصادفات هیچ گونه منعی در پرداخت خسارت ( تا مجموع قیمت خودرو ) ایجاد نمی نماید.
• خودرو تحت پوشش سرقت درجا بوده و كليه قطعات خودرو تاسقف قيمت خودور مشمول اين تعهد مي گردد.

مزاياي گارانتي مازاد (تمديد گارانتي):

این خدمت با قیمت بسیار مناسب به گونه ایی طراحی گردیده است که طول دوره گارانتی 12 ماه و یا 20000 کیلومتر افزایش یافته و تمامی خدمات گارانتی در طول مدت مذکور تمدید خواهد گردید.

مزاياي خدمت در محل:

مشترکان این خدمت در صورت نياز ميتواند بيش از 40 نوع خدمت را که امکان ارائه آنها در خارج از تعمیرگاه و در منزل و یا محل کار مشتریان امکان پذیر باشد را در خواست و دريافت نمايد. در صورت خريد اين خدمت هزينه اياب و ذهاب بصورت رايگان و دفعات استفاده نامحدود می باشد و مشتري فقط هزينه قطعه و اجرت تعمیرات را بر اساس قیمت های مصوب نمایندگی های مجاز پرداخت خواهد نمود.

 مزاياي خدمات مکمل:

این خدمت با هدف رضایت مشتریان در کنار سایر سرویس های موجود طراحی و مشترکان کارت نارنجی می توانند از خدمات و قطعات استاندارد در نمایندگی های مجاز بهره مند گردند.

نگارش در تاريخ جمعه 25 بهمن 1392برچسب:, توسط دوست

                                                                                                                                                  

 انواع کارتهای نارنجی قابل ارائه به خودرو های نو و کارکرده گروه خودرو سازی سایپا :

 

1 - كارتهاي نارنجي ويژه خودروي پرايدگروهx100 قابل ارائه به خودرو هاي نو و کارکرده   

 

2 - کارتهای نارنجی ویژه خودروی تیبا قابل ارائه به خودرو های نو و کارکرده

 

3 - كارتهاي نارنجي ويژه خودروي تندر 90 قابل ارائه به خودروهاي نو و كاركرده

 

4 - کارتهای نارنجی ویژه محصولات نيسان  قابل ارائه به خودرو های نو و کارکرده

 

 5 - کارتهای نارنجی ویژه محصولات زامياد قابل ارائه به خودرو های نو و کارکرده
نگارش در تاريخ جمعه 25 بهمن 1392برچسب:, توسط دوست
بزرگترين ايرادات خودروهاي پر طرفدار

عمادالدين جعفري ؛ بازار خبر _ تمامی خودروها در بازار ایران از ارزان قیمت تا گران قیمت از معایب و محاسنی خاص برخوردارند.در این گزارش به سراغ مکانیک های خودرو رفتیم تا در مورد بزرگترین وعمده ترین مشکلات خودروهای تولیدی کشور بیشتر بدانیم .اینکه بیشترین خرابی در این خودروها مربوط به کدام قسمت و کدام قطعه است؟مکانیک ها بر این باورند که هر خودرویی که وارد بازار ایران می شود و سالها در چرخه تولید قرار می گیرد هر روز از کیفیتش کاسته شده و قطعات آن زود مستهلک می شود حال آنکه همین خودور تا چند سال گذشته با خرابی هاي امروز مواجه نمی شد و البته نکته دیگر اینکه این خودرو لوازم یدکی با کیفیتی هم ندارند و در بازار نمی توان قطعه ای را خریداری کرد که با کیفیت باشد این موضوع بیشتر در خودروهایی وجود دارد که بیش از دیگر خودورها در خیابان ها تردد دارند.


پراید


به سراغ پر فروش ترین خودروی کشور می رویم خودرویی که در این چند سال اخیر توانسته به خوبی جای پیکان را پر کند و در میان مردم نیز جایگاه خوبی برای خود بدست آورد.این خودرو یکی از کم مصرف ترین و البته کم هزینه ترین خودروهای تولیدی کشور است چراکه قطعات یدکی آن در مقایسه با دیگر خودروها بسیار ارزان قیمت بوده و البته کیفیت پایین تری نیز دارند.این خودرو بیشتر درحوزینگ دیفرانسیل و بلبرینگ های حوزینگ دچار خرابی می شود که در خوش بینانه ترین حالت 100هزار تومان هزینه تعمیرات در بر خواهد داشت که البته این رقم به 250هزار تومان نیز با توجه به شدت آسیب دیدگی خواهد رسید.  قسمت جلو بندی نیز از ناحیه پولس آسیب پذیر است چراکه پولس های این خودرو ضعیف بوده و زود به زود خراب می شوند.اما به دلیل این که جلو بندی این خودرو پیچیده نبوده و تعمیرات آن ساده است با هزینه کمی تعمیر می شود نا گفته نماند که پولس پراید حدود45تا50هزار تومان قیمت دارد که البته کیفیت مناسبی هم ندارد به همین دلیل خیلی زود آسیب پذیر است.


mvm110


خودرویی کوچک که جایگزین ماتیز در بازار بود این خودور در اوایل ورود به بازار ایران با مشکلات زیادی مواجه بود که البته مسئولین این شرکت اذعان دارند که مشکلات تا حدی بر طرف شده است تعمیرکاران از خرابی بیش از اندازه گیربکس این خودرو سخن می گویند قسمت کلاچ و دنده ها مشکلات زیادی دارند و در سیستم برقی این خودرو همانند درچه گازنیز مشکل زیاد به چشم می خورد اما گیربکس این خودرو در دو نمونه است که یکی 5سرعته دستی بوده و دنده های برنجی آن زود خراب می شود در گیربکس ها اتوماتیک نیز سنسور گیربکس زود به زود دچار خرابی شده و با مشکل مواجه می شود این در حالیست که موتور این خودرو بی استهلاک استهزینه تعمیرات گیربکس دستی این خودرو در حدود250هزار تومان است که این رقم در گیربکس اتوماتیک در خوش بینانه ترین حالت 400هزار تومان هزینه دارد که تایک میلیون و دویست هزار تومان هم می رسد.اگز استپر موتور نیز خراب شود باید دریچه گاز نیز تعویض گردد که این دریچه در حدود90تا110هزار تومان قیمت دارد.


پژو206


یکی از محبوب ترین خودروهای ایران پژو206است این خودرو در تیپ های مختلفی به بازار عرضه می شود خودرویی هاچ بک که مدل های صندوق دار آن نیز در چند سال اخیر راهی بازار شد و در کمال ناباوری با اقبال خوبی همراه بود  .206یکی از خودروهاییست که هر چقدر مدل آن بالاتر باشد مشکلاتش هم بیشتر می شود ضعف جلو بندی در این خودرو بسیار زیاد است و به این مشکل ایرادات برقی نیز به تازگی اضافه شده است که کم کم 206را تبدیل به خودرویی پر استهلاک می سازد البته مشکلات برقی در اکثر خودروهای فرانسوی وجود دارد ولی در مدل های جدید این ایرادات بیشتر شده است. تعویض جلوبندی کامل این خودرو از300تا400هزار تومان هزینه در بر خواهد داشت اما روغن ریزهای آن نیز که بیشتر از جعبه فرمان و اورینگ  های پای فیلتر نشات می گیرد نیز روغن ریزی جعبه فرمان در حدود250هزار تومان هزینه در بردارد مشکلاتی از قبیل مصرف بالای سوخت نیز به خودروهایپژو206اضافه شده است که تا حدی قابل حل است اما206اتوماتیک علاوه بر داشتن تمامی این ایرادات گیربکس های آزاردهنده ای دارند که صاحب خودرو را همیشه راهی تعمیرگاه ها می کند که البته تعمیرکاران این گیربکس ها نیز زیاد نبوده و همین موضوع مشکل را دو چندان می کند حال به این مشکلات هزینه بالای تعمیرات را نیز اضافه کنید هزینه ای که از250هزار تومان تایک میلیون و 400هزار تومان نیز می رسد.


ریو


خودرویی که تولید آن متوفق شده دیگر با نمونه های صفر کیلومتر آن باید خداحافظی کنیم این خودرو در این اواخر به دلیل استهلاک کم و مصرف سوخت پایین مورد توجه بسیار ی از افراد قرار گرفت و جایگاه خوبی در بازار بدست آورد   ریو خودرویی کم استهلاک است که دیر به دیر راهی تعمیرگاه ها می شود که البته اگر بشود کم هزینه هم نخواهد بود چون لوازم یدکی آن گران قیمت است اما نکته ای که در این خودروبسیار آزاردهنده است تسمه تایم این خودروی کره ای است که زود به زود پاره می شود و یا رد می کند که در خوش بینانه ترین حالت 350هزار تومان هزینه در بر خواهد داشت و اگر سرسیلندر آسیب دیده باشد نیز این هزینه بهیک میلیون و 200هزار تومان نیز خواهد رسید .پیچ های جعبه فرمان نیز ممکن است در اثر تکانهای شدید شل شوند که با آچار کشی مشکلات برطرف خواهد شد.تسمه تایم نیز باید هر60هزار کیلومتر تعویض شود تا مشکلی به وجود نیاید.ریوی اتوماتیک نیز بزرگترین ایرادش عدم عمخوانی موتور و گیربکس است که مشکلات زیادی را به وجود می آورد و برطرف کردن آن مستلزم هزینه های زیادی است که البته از حدود300هزار تومان به بالا باید هزینه کرد.


خانواده پژو و سمند


پژو405،پژوپارس و سمند که تقریبا در اکثر قطعات با یکدیگر مشترک هستند نیز مشکلات خاص خود را دارند .پژو405که پیر ترین خودرو پژو در بازار ایران به حساب می آید این روز ها با بی توجهی مواجه شده است و دیگر در بازار خریداری ندارد که این بی توجهی از کیفیت پایین ساخت و مصرف سوخت بالای این خودرو نشات می گیرد در نمونه های صفر کیلومتر که صدای زوزه دیفرانسیل وجود داشته و راننده باید با آن خو بگیرد اما سمند که این روزها طرفداران زیادی داشته و یک خودروی خانوادگی نیزبه حساب می آید وضعیت بهتری دارد پارس هم در بی کیفیتی روی دست405بلند شده و همه ناسزاها را به جان خریده است اما عمده مشکلات این خودروها در واشر سرسیلندر ضعیف  آنهاست چراکه بعد از مدت زمان کمی خراب یا پوسیده شده و نیاز به تعویض دارند که البته هزینه تعویض آن کم هم نخواهد بودو درحدود350هزار تومان است جلوبندی این گروه ازخانواهد206بهتر بوده و مشکلات کمتری دارد اما ایرادات برقی در آن ها بسیار زیاد دیده می شود.


فولکس گل


خودرویی برزیلی که چند سالی از توقف تولید آن در بازار می گذرد.این خودرو در برزیل طراحی و تولید شده اما چیزی از فولکس بودن آن کم نشده است . موتور1.8لیتری با شتاب و سرعت مناسب و هندلینگ مثال زدنی خودروهای آلمانی و البته گلف در انتظار راننده این خودرواست سواری خوب و جلوبندی خوب از خصیصه های این خودرو است موتور گل استهلاک کمی دارد اما مشکل کلاچ و گیربکس این خودرو زیاد است و البته به علت داشتن قطعات گران قیمت هزینه های تعمیرات و نگهداری آن نیز به مراتب بالا می رود صفحه کلاچ ضعیف است و ماهک های دست دنده نیز زود به زود خراب می شود که هزینه تعمیر آن از70هزار تومان تا120هزار تومان هزینه در بردارد.فیوزهای این خودرو اگر بسوزند تهیه آن قطعا سخت خواهد بود و البته قیمت آنها نیز گران است.روی هم رفته این خودرو همانند دیگر محصولات فولکس واگن کم استهلاک است.


 زانتیا


این خودرو در اوایل
حضور در بازار ایران به دلیل داشتن سیستم تعلیقی متفاوت و البته شتاب و سرعت خوب مورد توجه بسیاری از مردوم قرا ر گرفت اما بعد حضور چند ساله این خودرو در بازار همگان به استهلاک بالای این خودرو پی بردند و تا حدی از محبوبیت آن کاسته شد. خودرویی که دیگر از چرخه تولید خارج شده و نمونه های صفر کیلومتر آن در بازار وجود ندارد این خودرو که سیستم تعلیق معروفی دارد یکی از پر استهلاک ترین خودروهای بازار به حساب می آید.


که قیمت بالای قطعات یدکی آن را نیز باید به آن اضافه کرد عمده ایرادی که برای این خودرو به وجود می آید روغن ریزی سیستم هیدرو پنوماتیکی آن است سیلندر های ترمز ،پمپ هیدرولیک و دیگر قطعات این این سیستم خیلی زود مستهلک می شوند.که هزینه های تعمیر و رفع ایراد این سیستم حداقل حدود500هزار تومان آب می خورد که البته بسته به درصد خرابی این رقم بالاتر هم می رود.
نگارش در تاريخ جمعه 25 بهمن 1392برچسب:, توسط دوست

قطعات بدنه خودرو

آيا تا به حال جهت تعويض قطعات بدنه خودرو اقدام نموده ايد؟
مراحل آنرا پشت سر گذاشته ايد؟
تعويض قطعاتي چون گلگير، درب موتور، درب سرنشين چقدر زمان شما را گرفته است؟
در حالت عادي شما ميبايست قطعه خام آنرا (با آستر) از فروشگاه لوازم يدکي خريداري نموده ، پس از مراجعه به رنگ ساز رنگ آنرا خريداري کنيد ،
سپس به صافکاري رفته ، اگر وقت داشت آنرا نصب نماييد. حال نوبت نقاش است !!! بتونه ، سنباده و رنگ آستر و رنگ نهايي. همه اينها در مورد يک گلگير يا درب موتور حدالقل 2 الي 3 روز وقت شما را ميگيرد و استفاده از ماشين را هم که بايست فراموش کنيد.
هزينه همه اينها چقدر است ؟ زمان شما ، توقف خودرو ، کرايه هاي جابه جايي
( و در بستي البته ) حالا اگر همين قطعه را بتوانيد ظرف 30 دقيقه تعويض نماييد عالي نيست ؟ اگر در همين حال قطعه تعويض و رنگ شده حتي توسط خبره ترين کارشناسان قابل تشخيص نباشد چطور؟؟
خيلي عالي نيست ؟! نظر شما چيست ؟
چگونه؟؟؟ شرکت بازرگاني رها تنها توزيع کننده قطعات بدنه انواع خودرو با رنگ فابريک اين امر را امکانپذير نموده است ، شما در کمتر از 30 دقيقه ميتوانيد گلگير
درب موتور ، سپر ، درب صندوق عقب و کمتر از يک ساعت درب سرنشين خودرو خود را تعويض نماييد در حالي که اين تعويض قابل تشخيص هم نيست زيرا قطعات از نظر جنس و رنگ دقيقا شبه قطعات فابريک خودرو بوده و ضمن سرعت بالاي تعمير خودرو در نهايت افت قيمتي نيز به خاطر رنگ نشدگي قطعه براي آن به وجود نخواهد آمد . حالا نظر شما چيست ؟ کدام روش تعمير بهتر است ؟ نمونه کارهاي ما را ببينيد و پس از اطمينان از کيفيت آنها خريد نماييد!!!
با تشکر
مدير فروش
عليرضا رمن

Telfax: (98) 261 – 4446399
Tel : (98) 261 – 4439063
Mobil : (98) 912 – 5616941
Website : www.rahamarket.com
Email : info@rahamarket .com --- aliraman@gmail .com


مشــخــصــات آگــهــی
نــام: فریما سلیمانی
ایمــیل:
تلفن: 4439062
موقعیت: تهران
آدرس: کرج-3راه گوهر دشت
قیمت:  
تاریخ ثبت آگهی:  سه شنبه 05 خرداد 1388
تاریخ انقضای آگهی:  یکشنبه 01 آذر 1388
تاريخ به روز رساني:  سه شنبه 05 خرداد 1388
   
بازديد:  

( مگان)( لوگان)( تیبا)( پراید)         مگان)     ( لوگان)     ( تیبا)       ( پراید)                 ( مگان)     ( لوگان)     ( تیبا)       ( پراید)  
29% 32% 25% 33% 1 درموتور 3,500,000 2,200,000 2,000,000 1,500,000 درموتور 4,500,000 2,900,000 2,500,000 2,000,000
33% 33% 25% 29% 2 درجلو 3,000,000 1,800,000 1,600,000 1,400,000 درجلو 4,000,000 2,400,000 2,000,000 1,800,000
32% 41% 25% 29% 3 در عقب 2,800,000 1,700,000 1,600,000 1,400,000 در عقب 3,700,000 2,400,000 2,000,000 1,800,000
33% 32% 29% 29% 4 درصندوق 3,000,000 1,900,000 1,700,000 1,400,000 درصندوق 4,000,000 2,500,000 2,200,000 1,800,000
30% 29% 31% 27% 5 گلگیر جلو 2,000,000 1,400,000 1,300,000 1,100,000 گلگیر جلو 2,600,000 1,800,000 1,700,000 1,400,000
29% 29% 33% 30% 6 گلگیر عقب 4,500,000 3,500,000 3,000,000 2,000,000 گلگیر عقب 5,800,000 4,500,000 4,000,000 2,600,000
29% 29% 25% 33% 7 سقف فلزی 7,000,000 4,500,000 4,000,000 3,000,000 سقف فلزی 9,000,000 5,800,000 5,000,000 4,000,000
29% 29% 30% 30% 8 سینی شاسی جلو کامل 4,500,000 3,500,000 3,000,000 2,000,000 سینی شاسی جلو کامل 5,800,000 4,500,000 3,900,000 2,600,000
* 29% 21% 36% * 9 سینی کف صندوق 3,500,000 3,300,000 2,200,000 * سینی کف صندوق 4,500,000 4,000,000 3,000,000
28% 30% 33% 30% 10 سینی پشت سپر عقب 2,500,000 2,000,000 1,500,000 1,000,000 سینی پشت سپر عقب 3,200,000 2,600,000 2,000,000 1,300,000
40% 55% 15% 30% 11 سپر جلو 2,500,000 1,100,000 1,300,000 1,000,000 سپر جلو 3,500,000 1,700,000 1,500,000 1,300,000
45% 50% 25% 30% 12 سپر عقب 2,200,000 1,000,000 1,200,000 1,000,000 سپر عقب 3,200,000 1,500,000 1,500,000 1,300,000
33% 30% 25% 33% 13 رکاب کا مل 3,000,000 2,300,000 2,000,000 1,500,000 رکاب کا مل 4,000,000 3,000,000 2,500,000 2,000,000
* 25% 30% 33% * 14 سینی قاب رادیاتور ( کامل) 2,800,000 2,300,000 1,500,000 * سینی قاب رادیاتور ( کامل) 3,500,000 3,000,000 2,000,000
* * * 33% * * 15 کلاف پایین سینی قاب رادیاتور 600,000 * * * کلاف پایین سینی قاب رادیاتور 1,200,000 800,000
16% 27% 20% 25% 16 دیواره جانبی کامل 9,500,000 5,500,000 5,000,000 4,000,000 دیواره جانبی کامل 11,000,000 7,000,000 6,000,000 5,000,000
32% 33% 29% 30% 17 ستون جلو 2,500,000 1,500,000 1,400,000 1,000,000 ستون جلو 3,300,000 2,000,000 1,800,000 1,300,000
32% 33% 29% 30% 18 ستون وسط 2,500,000 1,500,000 1,400,000 1,000,000 ستون وسط 3,300,000 2,000,000 1,800,000 1,300,000
لیست قیمت های قدیم لیست قیمت های جدید درصد افزایش
ردیف
اجرت های گارانتی بدنه (صافکاری و نقاشی)

نگارش در تاريخ جمعه 25 بهمن 1392برچسب:, توسط دوست

1392/06/10 48328
بخشنامه (مهم)
حوزه: گارانتیو خدمات نوین
دامنه : کلیه نمایندگی هاي محترم مجاز
موضوع: افزایشنرخ اجرت صافکاري و نقاشی در حوزه گارانتی بدنه
دامنه اجرایی : خودروهاي پراید ، تیبا، لوگان ، مگان
با سلام
احتراماً ، با توجه به رشد هزینه هاي خدمات صافکاري و نقاشی در سطح نمایندگی ها و نظر به درخواست تعداد زیادي از
نمایندگان محترم در خصوص افزایش نرخ اجرت صافکاري و نقاشی در حوزه گارانتی بدنه به اطلاع می رساند ، که این شرکت جهت
رونق بخشیدن به حوزه کارت نارنجی ، پس از جمع آوري نقطه نظرات و پیشنهادات انجمن هاي صنفی ، اقدام به افزایش نرخ اجرت
خدمات گارانتی بدنه به شرح جدول پیوست نموده است .
لازم به توضیح است قیمت هاي جدید از تاریخ این بخشنامه در سیستم اعمال و اجرت نمایندگی هاي بر اساس قیمت هاي جدید
محاسبه می گردد.
عباسربانی
معاون شبکه

نگارش در تاريخ جمعه 25 بهمن 1392برچسب:, توسط دوست

http://adamak86.persianblog.ir/tag/%D8%B5%D8%A7%D9%81%DA%A9%D8%A7%D8%B1%DB%8C_%D9%85%D8%A7%D8%B4%DB%8C%D9%86

تعویض سر پلوس پراید

تعمیر کمک فنرپراید

تعویض کاسه نمد گیربکس پراید

مراحل تعویض کاسه نمد( سرپلوس ) گیربکس پراید

 

درابتدا پیچ ها مربوط به چرخ  وپلوس را شل کره  بعد  زیر ماشین جک زده (در طرفی که می خواهیم کاسه نمد معیوب را تعویض کنیم ) و جک را بالا می بریم .

(پیچ مربوط به چرخ را با آچار چرخ و پیچ سر پلوس را با بکس 30 باز کرده )

هنگامی که چرخ را باز کردیم 2پیچ مربوط به کمک جلو را با آچار و بکس 17 وجغجغه باز کرده بعد سیبک مربوط به میل تنظیم فرمان را باز کرده (ابتدا خر را از جای خود خارج کرده)  با همان آچار .

با چکش زیر آن زده و آن را آزاد  کرده .

حالا  کله پلوس را از درون سگ دست آزاد کرده ، با ازار مخصوص و چکش و قلم به صورت تقه ای سرپلوس را از درون گیر بکس خارج می کنیم  - سر پلوس را از نظر خورده شدگی هزار خار باز دید کنید  

کاسه نمد معیوب را با پیچ گوشتی آرام آرام بیرون کشیده  و کاسه نمد نو را جای گزاری می کنیم .

برای جلوگیری از نشت روغن می توان از چسب مزدا برای آب بندی استفاده کرد .

برای بستن مجموعه از شیوه آخرین قطعه تا اولین قطعه   نسب می کنیم

 

نکته- در موقع بیرون آوردن وجا زدن سرپلوس مواظب باشیم که خار سرپلوس شکسته یا درآورده است

 برای اطلاع از جدیدترین قیمت قطعات خودرو و قطعات یدکی پراید و جدید ترین اخبار اینجا کلیک کنید

صفحه قبل 1 ... 18 19 20 21 22 ... 33 صفحه بعد