تعمیر پراید
تعمیر پراید سنسور اکسیژن سنسور میل بادامک بوش دنده دو شاخ کلاج جلو پنجره بوش کلاچ دیاگ صافی بنزین لنت ترمز استارت سوئیچ استارت
نگارش در تاريخ یک شنبه 30 آذر 1393برچسب:, توسط دوست
 

یکی از قطعات موتور که میباید در زمان معین خود یعنی 60000کیلومتر تعویض گردد تسمه تایمینگ موتور است.

دراکثرخودروهای امروزی(بجز پژو2000)درموتور انها تاج پیستون صاف بوده و در صورت خرابی تسمه و از تایم افتادن موتور بلافاصله سوپاپها با سطح پیستون برخورد می نمایند.

که علاوه بر خرابی پیستون وکج شدن سوپاپها باعث صدمه جدی به سیلندر و سرسیلندر خواهد شدکه هزینه تعمیراتی بیش از 500000تومان را به دنبال خواهد داشت.در این حالت موتور خاموش شده و تحت هیچ شرایطی روشن نمی گردد و می باید با یک جرثقیل و یا بکسل کردن ان را به تعمیرگاه منتقل نمایید.


ادامه مطلب...
نگارش در تاريخ یک شنبه 30 آذر 1393برچسب:, توسط دوست
 

چند روز قبل که به نمایندگی ایران خودرو مراجعه نمودم با تعداد زیادی خودرو سمندوپژو مواجه شدم که منتظر تعمیر دینام بودند.اکثر خرابی دینامها سوختن دیود و یا سیم پیچی ارمیچر ویا استاتور بود

 

گرمی هوا باعث بالا رفتن درجه حرارت موتور وبه مدار امدن دور فن ثانویه با حداکثر دورمی گردد   ازطرفی استفاده از کولر خودرو و قرار دادن دورفن کولر در دور حداکثر و ترافیک سنگین شهرها باعث کاهش سرعت خودرو وبه طبع ان  باعث کاهش دور موتور شده که نتیجه ان پایین امدن قدرت تولید برق دینام می گردد.

 


ادامه مطلب...
نگارش در تاريخ یک شنبه 30 آذر 1393برچسب:, توسط دوست

یک راه حل گرم
هر چند از دید کارشناسان، مشکلات زیست‌محیطی یک موتور سرد، بسیار با اهمیت است اما آنچه برای رانندگان اهمیت دارد، آسایشی است که یک خودروی گرم می‌تواند در زمستان داشته باشد. برای رسیدن به این آسایش گاهی راننده پیش از آنکه سوار بر خودرو شود موتور خودرو را روشن می‌کند تا پس از چند دقیقه و گرم شدن موتور بتواند به محض سوار شدن به خودرو از سیستم گرمایشی خودرو استفاده کند که البته در نهایت منجر به مصرف سوخت بی‌دلیل می‌شود. برای رفع این مشکلات، سیستم‌هایی در بازار موجود است که با نام Parking Heater شناخته می‌شود (و می‌توان آن را سیستم گرمایش زمان پارک ترجمه کرد).


ادامه مطلب...
نگارش در تاريخ سه شنبه 25 آذر 1393برچسب: بازدید و تعمیر خودرو در محل, توسط دوست

بازدید و تعمیر خودرو در محل

مژده  به ساکنین  سعات اباد شهرک غرب قیطریه قلهک  فرمانیه الهیه پاسداران پونک جنت اباد

دیگر نگران مشکلات فنی خودروی خود نباشید. تنها با یک تماس از ساعت 9 صبح تا 7 بعد از ظهر برای بازدید رایگان وسیله نقلیه و انجام خدمات تعمیر در محل (یا در صورت لزوم انتقال به محل تعمیرگاه) در خدمت شما خواهیم بود.

پذیرای درخواستها، اطلاعات، پیشنهادات و انتقادات شما در آدرس ایمیل زیر هستیم.
perid.tehran@gmail.com
 
و تعمیرکارانی که در این محدوده فعالیت می کنند و یا می توانند در این محدوده با ما همکاری کنند از طریق ایمیل
تخصص کاری خود و سابقه کاری خود را برای ما ارسال کنند
 
perid.tehran@gmail.com
نگارش در تاريخ سه شنبه 25 آذر 1393برچسب:قیمت شیشه ماشین, توسط دوست

کلیه قیمت ها با هزینه نصب می باشد

 

 

قیمت شیشه جلو پراید

700،000

قیمت شیشه عقب پراید

350،000

 

قیمت شیشه جلو 405

850،000

قیمت شیشه عقب 405

550،000

 

قیمت شیشه جلو سمند

850،000

قیمت شیشه عقب سمند

550،000

 

قیمت شیشه جلو 206

1،050،000

قیمت شیشه عقب 206

700،000

 

قیمت شیشه جلو پیکان

500،000

قیمت شیشه عقب پیکان

450،000

 

قیمت شیشه جلو ریو

1،050،000

قیمت شیشه جلو تیبا

1،200،000

 

قیمت شیشه جلو ال 90

1،050،000

قیمت شیشه های ماشین خارجی_ایرانی

1،500،000

 

قیمت شیشه درب پراید

150،000

قیمت شیشه جلو پاترول

600،000

 

قیمت شیشه درب سمند

200،000

قیمت شیشه درب یکپارچه پیکان

200،000

 

قیمت شیشه درب زانتیا

300،000

قیمت شیشه درب ریو

250،000

 

قیمت شیشه جلو زانتیا

1،100،000

قیمت شیشه عقب ماشین خارجی

1،500،000

 

قیمت شیشه جلو ون دلیکا

850،000

قیمت شیشه بادگیر پژو + پراید

150،000

 

چسب آکواریوم

75،000

چسب پلی اورتون

250،000

 

قیمت شیشه جلو نیسان

600،000

قیمت شیشه عقب ال 90

600،000

 

هدف ما عرضه کالا با کیفیت خوب و قیمت مناسب می باشد

 

نگارش در تاريخ سه شنبه 25 آذر 1393برچسب:قیمت لوازم یدکی ال 90, توسط دوست

L90

دیسک صفحه

شرکتی

2000000

تسمه تایم

شرکتی

1200000

تسمه دینام

شرکتی مدل پایین

شرکتی مدل بالا

350000

400000

استپر موتور

بدون پایه شرکتی

با پایه شرکتی

چین

(ایساکو)  850000

(اصلی) 1700000

240000

لنت جلو

مارک رنو اصلی

TRW‌شرکتی

ترکیه ای

900000

500000

550000

لنت عقب

کره ای

600000

نگارش در تاريخ سه شنبه 25 آذر 1393برچسب:قیمت لوازم یدکی پژو 206, توسط دوست

پژو 206

دیسک و صفحه و بلبرینگ

لوک آلمان

عظام

1400000

1070000

تسمه تایم

شرکتی

مارک ابتیبلت با گارانتی

350000

320000

تسمه دینام

انواع چین

مارک فرانتک

ابتیبلت

160000

150000

310000

استپر موتور

شرکتی

چین

350000

200000

لنت جلو

شرکتی

پاروت چین

 

330000

350000

 

لنت عقب

شرکتی

مارک اشمیت

 

420000

250000

 

 

نگارش در تاريخ سه شنبه 25 آذر 1393برچسب:قیمت لوازم یدکی پژو 405, توسط دوست

دیسک صفحه

والئو

دای کن ژاپن

عظام

1740000

1850000

960000

تسمه تایم

دایکو شرکتی

ابتیبلت با گارانتی

320000

350000

تسمه دینام

دایکو شرکتی

ابتیبلت

270000

350000

استپر موتور

شرکتی

انواع چینی

320000

160000 تا 180000

لنت جلو

شرکتی

پاروت چین

300000

380000

لنت عقب

شرکتی مارک تکستار

چینی

580000

300000

 

نگارش در تاريخ سه شنبه 25 آذر 1393برچسب:قیمت لوازم یدکی پراید, توسط دوست

پراید

دیسک صفحه

شرکتی سکو کره ای

والئو

دای کن ژاپن

800000

900000

950000

تسمه تایم

شرکتی اوبتیبلت

چین

چین با گارانتی

270000

120000

130000

تسمه دینام

شرکتی دانگیل

انواع چین

ابتیبلت

100000

40000

88000

استپر موتور

دینا پارت

مارک های مختلف چین

280000

120000 تا 160000

لنت جلو

شرکتی سکو

چین

پاروت چین

175000

135000

160000

لنت عقب

شرکتی سکو

مارک ماندرو

170000

150000

 

نگارش در تاريخ سه شنبه 25 آذر 1393برچسب:, توسط دوست

قیمت انواع لوازم یدکی خودرو پراید

 

 

قیمت انواع لوازم یدکی خودرو پراید در نمایندگی های سایپا به شرح زیر است:
 

نام

قیمت (تومان)

شیشه درب جلو چپ رنگی صبا


شیشه درب عقب چپ رنگی صبا


شیشه درب جلو راست رنگی صبا


آینه‌ داخل‌ فول جدید(روی شیشه جلو)


منبع آب شیشه شوی عقب


شیشه‌ جلو فول‌

۵۵۰۸۵

شیشه جلو صبا ساده

۵۰۵۰۰

سینی جا چراغی عقب نسیم

۴۷۸۵

سینی‌ جا چراغی‌ جلو

۸۹۰۰

دسته چراغ وبرف پاک کن فول (جدید)

۲۷۱۲۵

چراغ جلو راست قدیم

۲۴۰۰۰

واشر سرسیلندر

۸۰۰۰

مجموعه سرسیلندر(خاص ولئو)

۳۱۳۵۰۰

قیمت سرسیلندر انژکتوری

۱۸۰۰۰۰

سوپاپ‌ حرارتی‌ زیرمنیفولد ورودی(هوا)

۷۰۰۰

میل سوپاپ کامل

۲۸۵۰۰

درب عقب نسیم

۸۰۰۰۰

در عقب ۱۴۱

۸۰۰۰۰

درب صندوق نسیم (جدید)

۱۳۰۰۰۰

سپرجلو کامل با درپوش چراغ مه شکن،سایپا ۱۳۲ 

۵۵۰۰۰

درب داشبرد با متعلقات

۳۲۰۰

قیمت لاستیک چرخ معمولی

۳۸۰۰۰

دیسک ترمز چرخ جلو

۱۲۰۰۰

رینگ چرخ نقره ای

۱۵۳۰۰

روکش صندلی ۱۳۱

۹۵۰۰۰

روکش صندلی ۱۱۱

۹۵۰۰۰

ترمز دستی

۷۸۰۰

 

صبحانه آنلاین

نگارش در تاريخ دو شنبه 24 آذر 1393برچسب:, توسط دوست

شارژ باتری خودرو

چگونه ميتوان فهميد باتري شارژ است

معمولا 3 روش براي اين كار وجود دارد

1-استارت زدن

ابتدا بايد كاري كرد كه در اثر استارت زدن باتنري روشن نشود( مثلا واير مركزي كويل به دلكو جدا شود ) سپس در حود 15 ثانيه استارت زده شود . اگر درطول اين مدت استارت به راحتي خورده شود . باتري شارژ است.

توجه : در اين آزمايش بايد از سلامت موتور و استارت مطمئن شده سپس آزمايش را انجام داد

 

 


ادامه مطلب...
نگارش در تاريخ دو شنبه 24 آذر 1393برچسب:, توسط دوست

چگونه باتری اتومبیل مان را شارژ کنیم

حتما شما هم بدتان نمی آید که ماشینتان را که در اثر خالی شدن شارژ باتری از حرکت افتاده ، خودتان دوباره به حرکت در بیاورید.

به طور کلی چهار روش برای شارژ باتری ماشین وجود دارد که ما در این مقاله قصد داریم شما را با این روش ها آشنا کنیم.

 

 


ادامه مطلب...
نگارش در تاريخ دو شنبه 24 آذر 1393برچسب:, توسط دوست

بهترين راه براي روشن كردن اتومبيلي كه باتريش از كار افتاده استفاده از دستگاه شارژر هست قيمت ايراني هاش ------ تومان است كه عالي هم هست .
كافي است 10 دقيقه قطب مثبت و منفي شارژر را به قطب هاي همنام خود بر سر باتري بچسبانيد .
در حالت شارژ در هاي باتري را برداريد .
البته اين براي كساني است كه اول صبح ماشين را از پاركينگ مي خواهند خارج كنند والا روش هاي فوق بكار مي آيد

نگارش در تاريخ دو شنبه 24 آذر 1393برچسب:, توسط دوست
قیمت قطعات پژو 206
دیسک ترمز جلو تیپ 2 -تلدا 280,000 ریال
دیسک ترمز جلو تیپ 5 -تلدا 400,000 ریال
لنت ترمز جلو پژو 206-TEXTAR 495,000 ریال
لنت ترمز عقب پژو 206 تیپ 5 -پروا 240,000 ریال
لنت ترمز جلو پژو 206 تیپ 1-2-3 -KALE 500,000 ریال
لنت ترمز جلو پژو 207 و 206 ABS - با مارک KALE 600,000 ریال
لنت ترمز عقب پژو 207 و 206 ABS -بامارک KALE 450,000 ریال
لنت ترمز جلو پژو 206 تیپ 5 -پروا 285,000 ریال
لنت ترمز چرخ جلو تیپ 2 -پروا 255,000 ریال
بلبرینگ چرخ جلو پژو206 -آلمانی -FAG 410,000 ریال
بلبرینگ چرخ جلو پژو206 -فرانسه -SNR 410,000 ریال
بلبرینگ چرخ جلو پژو 206 -فرانسه -SKF 400,000 ریال
توپی جلو تیپ 2 - تلدا 200,000 ریال
توپی جلو تیپ 5 -تلدا 220,000 ریال
کاسه چرخ عقب تیپ 2 تلدا 360,000 ریال
دیسک ترمز عقب تیپ 5 - تلدا 250,000 ریال
سگدست چپ تیپ 2 -RT 520,000 ریال
سگدست راست تیپ 2 -RT 520,000 ریال
سگدست چپ تیپ 5 -RT 540,000 ریال
سگدست راست تیپ 5 -RT 540,000 ریال
بازوی اتاق چپ تیپ 2 -RT 660,000 ریال
بازوی اتاق راست تیپ 2 -RT 660,000 ریال
بازوی چرخ چپ تیپ 2 -RT 720,000 ریال
بازوی چرخ راست تیپ 2 -RT 720,000 ریال
طبق چپ تیپ 2 -RT 820,000 ریال
طبق راست تیپ 2 -RT 820,000 ریال
میل رابط چپ تیپ 2 170,000 ریال
میل رابط راست تیپ 2 170,000 ریال
میل رابط SD 220,000 ریال
میل توپی تیپ 2 65,000 ریال
میل توپی تیپ 5 110,000 ریال
دیسک و صفحه کلاچ و بلبرینگ تیپ 2 -هان اشمیت -HANN & SCHMIDT 1,700,000 ریال
صفحه کلاچ پژو 206 تیپ 5 پری دم پری -هان اشمیت -HANN & SCHMIDT 880,000 ریال
صفحه کلاچ پژو 206 تیپ 2 -هان اشمیت -HANN & SCHMIDT 600,000 ریال
دیسک و صفحه کلاچ و بلبرینگ تیپ 5 - هان اشمیت - HANN & SCHMIDT 2,050,000 ریال
سرسیلندر پژو 206 تیپ 2 -TU3-SPIKAL 5,200,000 ریال
سرسیلندر پژو 206 تیپ 2 -الدورا 5,500,000 ریال
سرسیلندر پژو 206 تیپ 2 -پروا 6,100,000 ریال
میل لنگ تیپ 2 - پروا 1,450,000 ریال
میل سوپاپ پژو 206 تیپ 5 -پروا 1,350,000 ریال
سوپاپ تیپ 2 - پروا 760,000 ریال
سوپاپ دود و بنزین پژو 206 تیپ 2 -SPIKAL -MADE IN INDIA 540,000 ریال
سوپاپ تیپ 5 - پروا 1,200,000 ریال
سوپاپ دود و بنزین پژو 206 تیپ 5 -SPIKAL -MADE IN INDIA 900,000 ریال
گیت سوپاپ تیپ 2 - پروا 360,000 ریال
شاتون تیپ 2 - پروا 340,000 ریال
مجموعه پیستون ،بوش و گژن پین پژو 206 تیپ3 (TU3 ) -کارتک سیستم -CARTECH 2,300,000 ریال
مجموعه پیستون و گژن پین پژو 206 تیپ 5 (TU5 ) -کارتک سیستم -CARTECH 2,150,000 ریال
استپر موتور پژو 206 تیپ 2 -SPIKAL MADE IN INDIA 210,000 ریال
بلبرینگ کلاچ پژو 206 تیپ 2 -SPIKAL 125,000 ریال
بلبرینگ کلاچ پژو 206 تیپ 5 -SPIKAL 270,000 ریال
تسمه تایم پژو 206 تیپ 2 سایز 104X22 - تایوانی -SPIKAL 270,000 ریال
تسمه تایم پژو 206 تیپ 5 سایز 134X25 - تایوانی -SPIKAL 540,000 ریال
واشر سرسیلندر STD تیپ 2 - پروا 165,000 ریال
واشر سرسیلندر تعمیر سوم تیپ 2 -پروا 165,000 ریال
واشر سرسیلندر تعمیر اول تیپ 2 - پروا 165,000 ریال
واشر سرسیلندر تعمیر دوم تیپ 2 -پروا 165,000 ریال
سیبک فرمان چپ پژو206 ،207 ،SD ،رانا و زانتیا -AKS 152,000 ریال
سیبک فرمان چپ -سامان 120,000 ریال
سیبک فرمان راست - سامان 120,000 ریال
سیبک فرمان راست پژو 206 ،207 ،SD ،رانا و زانتیا -AKS 152,000 ریال
میل فرمان - سامان 135,000 ریال
میل موجگیر -سامان 160,000 ریال
سیبک فرمان چپ پژو 206 -امیرنیا 160,000 ریال
سیبک فرمان راست پژو 206- امیر نیا 160,000 ریال
سیبک مفصل فرمان پژو 206 -امیرنیا 180,000 ریال
مفصل فرمان پژو 206 ،207 ،SD و رانا -AKS 173,000 ریال
سیبک تعادل پژو 206 ،207 ،SD و رانا -AKS 200,000 ریال
سیبک تعادل پژو 206 -امیرنیا 200,000 ریال
طبق کامل چپ پژو 206 (مثلثی ) -امیرنیا 990,000 ریال
طبق کامل راست پژو 206 (مثلثی ) -امیرنیا 990,000 ریال
دسته موتور گردفلزی پژو 206 -امیرنیا 110,000 ریال
دسته موتور گرد فلزی پژو 206 -AKS 105,000 ریال
دسته موتور گرد کائوچویی پژو 206 -AKS 113,000 ریال
دسته موتور دو سرپیچ پژو206 ،زانتیا،روغن دار ،طرح اصلی -امیرنیا 225,000 ریال
دسته موتور دو سر پیچ پژو 206 تیپ 5 روغنی -AKS 215,000 ریال
طبق ترمز چپ پژو 206 تیپ 2 -تلدا 820,000 ریال
طبق ترمز راست پژو 206 تیپ 2 -تلدا 820,000 ریال
کالیپر پژو 206 چپ با لنت -تلدا 1,050,000 ریال
کالیپر پژو 206 راست با لنت -تلدا 1,050,000 ریال
لوله تانکی پژو 206 -تلدا 460,000 ریال
بازویی چرخ پژو 206 - SD -چپ -تلدا 750,000 ریال
بازویی چرخ پژو 206 - SD -راست -تلدا 750,000 ریال
میل ترشن بار پژو 206 تیپ 2 چپ -تلدا 350,000 ریال
میل ترشن بار پژو 206 تیپ 2 راست -تلدا 350,000 ریال
میل تعادل پژو 206 -تلدا 350,000 ریال
هوزینگ ترموستات پژو 206 تیپ5 -پروا 550,000 ریال
نگارش در تاريخ دو شنبه 24 آذر 1393برچسب:قیمت قطعات گیربکس پراید , توسط دوست
قیمت قطعات گیربکس پراید
گیربکس کامل پراید - KPTCO 8,200,000 ریال
  گیربکس کامل پراید -سایپا یدک 9,500,000 ریال
پیچ فنر گیربکس پراید 20,000 ریال
پوسته گیربکس پراید -RT 480,000 ریال
پوسته کلاچ پراید-RT 920,000 ریال
شفت بلند گیربکس پراید -KOPARS 750,000 ریال
شفت بلند گیربکس پراید -سایپایدک -SAIPA YADAK 820,000 ریال
شفت بلند گیربکس پراید-IACE 800,000 ریال
شفت کوتاه گیربکس پراید -سایپا یدک - SAIPA YADAK 760,000 ریال
شفت کوتاه گیربکس پراید -KOPARS 750,000 ریال
بلبرینگ ته شفت گیربکس پراید -6302-ناچی -NACHI 70,000 ریال
بلبرینگ ته شفت گیربکس پراید -6202 -ناچی-NACHI 60,000 ریال
بلبرینگ شفت دوم (کوتاه ) پراید -FAG 125,000 ریال
بلبرینگ شفت کوتاه پراید-FAG 125,000 ریال
شفت کوتاه گیربکس پراید -IACE 780,000 ریال
خار شفت کوچک گیربکس پراید 8,000 ریال
خار شفت متوسط گیربکس پراید 8,000 ریال
خار شفت بزرگ گیربکس پراید 8,000 ریال
دنده 1 گیربکس پراید -IACE 300,000 ریال
دنده 1 گیربکس پراید -KOPARS 270,000 ریال
دنده 2 گیربکس پراید -IACE 290,000 ریال
دنده 2 گیربکس پراید -KOPARS 250,000 ریال
دنده 3 گیربکس پراید -KOPARS 190,000 ریال
دنده 3 گیربکس پراید -IACE 270,000 ریال
دنده 4 گیربکس پراید -سایپا یدک -SAIPA YADAK 230,000 ریال
دنده 4 گیربکس پراید -KOPARS 250,000 ریال
دنده 4 گیربکس پراید -IACE 270,000 ریال
دنده 5 گیربکس پراید -IACE 260,000 ریال
دنده 5 گیربکس پراید -KOPARS 170,000 ریال
دنده 5 ورودی گیربکس پراید -KOPARS 170,000 ریال
دنده 5 ورودی گیربکس پراید --IACE 240,000 ریال
فنر دنده عقب پراید 15,000 ریال
پین دنده عقب پراید 9,000 ریال
میل دنده عقب پراید 30,000 ریال
دنده عقب گیربکس پراید-KOPARS 200,000 ریال
دنده عقب گیربکس پراید -IACE 270,000 ریال
ماهک 1و2 گیربکس پراید -فولادی 100,000 ریال
ماهک 1و2 گیربکس پراید -چدنی 80,000 ریال
ماهک 3و4 گیربکس پراید 40,000 ریال
ماهک 5 و عقب گیربکس پراید 40,000 ریال
فنر ماهک پراید 4,000 ریال
پین ماهک پراید 5,000 ریال
میل ماهک 1و2 پراید 30,000 ریال
میل ماهک 3و4 پراید 30,000 ریال
میل ماهک 5و عقب پراید 30,000 ریال
محرک واسطه 3و4 گیربکس 35,000 ریال
محرک واسطه 5و عقب گیربکس 50,000 ریال
میل سماوری پراید 40,000 ریال
اهرم واسطه (تقسیم دنده ) پراید -IACE 200,000 ریال
اهرم واسطه (تقسیم دنده ) 80,000 ریال
صفحه تقسیم دنده پراید 70,000 ریال
دوشاخ کلاچ پراید 45,000 ریال
پیچ دو شاخ کلاچ پراید 8,000 ریال
اهرم دو شاخ کلاچ 35,000 ریال
اهرم تعویض دنده (تی ) پراید 40,000 ریال
اهرم دنده عقب پراید 50,000 ریال
کشویی کامل 1و2 گیربکس پراید -KOPARS 420,000 ریال
کشویی کامل 1و2 -IACE 450,000 ریال
مغزی کشویی 1و2 -IACE 100,000 ریال
مغزی کشویی 1و2 پراید -KOPARS 100,000 ریال
پوسته کشویی 1و2 -IACE 350,000 ریال
خار النگویی 1و2 9,000 ریال
خار موشکی 1و2 7,000 ریال
کشویی کامل 3و4 -IACE 360,000 ریال
کشویی کامل 3و4 پراید -سایپایدک 350,000 ریال
کشویی کامل 3و4 گیربکس پراید -KOPARS 360,000 ریال
مغزی کشویی 3و4 -IACE 100,000 ریال
مغزی کشویی 3و4 پراید -KOPARS 100,000 ریال
پوسته کشویی 3و4 -IACE 230,000 ریال
خار النگویی 3و4 9,000 ریال
خار موشکی 3و4 پراید 7,000 ریال
کشویی کامل 5وعقب پراید -IACE 350,000 ریال
کشویی کامل 5 و عقب گیربکس پراید -KOPARS 220,000 ریال
مغزی کشویی 5 وعقب پراید -IACE 95,000 ریال
مغزی کشویی5وعقب پراید -KOPARS 90,000 ریال
پوسته کشویی 5و عقب پراید -IACE 230,000 ریال
خارالنگویی 5وعقب پراید 9,000 ریال
خار موشکی 5وعقب پراید 7,000 ریال
دنده پینیون گیربکس پراید -KOPARS 220,000 ریال
دنده پینیون گیربکس پراید پراید -IACE 240,000 ریال
واشر تنظیم کوچک گیربکس پراید 5,000 ریال
واشر تنظیم متوسط گیربکس پراید 5,000 ریال
واشر تنظیم بزرگ گیربکس پراید 5,000 ریال
ساچمه لوبیایی کوچک گیربکس پراید 6,000 ریال
ساچمه لوبیایی بزرگ گیربکس پراید 10,000 ریال
ساچمه فنری گیربکس پراید 20,000 ریال
خار تقسم دنده گیربکس پراید 6,000 ریال
آهنربای گیربکس پراید 15,000 ریال
دنده برنجی کامل پراید -IACE 300,000 ریال
دنده برنجی کامل پراید -SPM 250,000 ریال
دنده برنجی 1 گیربکس پراید -IACE 60,000 ریال
دنده برنجی 1 گیربکس پراید -SPM 50,000 ریال
دنده برنجی 2 گیربکس پراید -IACE 60,000 ریال
دنده برنجی 2 گیربکس پراید -SPM 50,000 ریال
دنده برنجی 3و4 گیربکس پراید -IACE 60,000 ریال
دنده برنجی 3و4 گیربکس پراید -SPM 50,000 ریال
دنده برنجی 5 گیربکس پراید -IACE 60,000 ریال
دنده برنجی 5 گیربکس پراید -SPM 50,000 ریال
دیفرانسیل کامل مگنتی پراید -تبریز 1,250,000 ریال
دیفرانسیل کامل پراید تبریز 1,220,000 ریال
بلبرینگ هوزینگ پراید -ژاپن -KOYO 150,000 ریال
دنده کیلومتر پراید 10,000 ریال
دنده مگنتی دیفرانسیل پراید -SPM 50,000 ریال
دنده دیشلی کامل پراید -KOPARS 270,000 ریال
دنده دیشلی کامل پراید -KOART 320,000 ریال
دنده دیشلی کامل پراید -SPM 260,000 ریال
دنده دیشلی کامل پراید -تلدا 240,000 ریال
دنده مخروطی دیشلی پراید -SPM 60,000 ریال
دنده هرزگرد دیشلی پراید-SPM 50,000 ریال
محور دیشلی پراید -SPM 30,000 ریال
پین فنری دیشلی پراید 7,000 ریال
واشر کوچک دیشلی پراید 5,000 ریال
واشر بزرگ دیشلی پراید 7,000 ریال
سوپاپ تخلیه هوا -گیربکس پراید 8,000 ریال
بوش فاصله پرکن گیربکس پراید 45,000 ریال
روغن برگردان گیربکس پراید 7,000 ریال
نگارش در تاريخ دو شنبه 24 آذر 1393برچسب:قیمت قطعات پراید , توسط دوست
قیمت قطعات پراید
دیسک ترمز پراید-SPM 210,000 ریال
دیسک ترمز پراید -خط تولید 200,000 ریال
لنت ترمز جلو پراید -KOART 180,000 ریال
لنت ترمز جلو پراید -آبی پارس -PARS 180,000 ریال
لنت ترمز جلو پراید -سبز پارس -PARS 160,000 ریال
لنت ترمز جلو پراید شرکتی -SECO 175,000 ریال
لنت ترمز چرخ جلو پراید-پروا 145,000 ریال
لنت ترمز عقب پراید -KOART 200,000 ریال
لنت ترمز عقب پراید شرکتی -SECO 190,000 ریال
لنت ترمز عقب پراید -پارس -PARS 170,000 ریال
بوش کوتاه و بلند کالیپر پراید (با هم ) 30,000 ریال
توپی جلو پراید (طرح قدیم ) -SPM 230,000 ریال
توپی جلو پراید (طرح جدید) -SPM 230,000 ریال
کاسه چرخ پراید (طرح قدیم ) -TOOS ALEM 195,000 ریال
کاسه چرخ عقب پراید (طرح قدیم ) -SPM 230,000 ریال
کاسه چرخ عقب پراید (طرح جدید ) -SPM 225,000 ریال
کاسه چرخ پراید (طرح جدید) -TOOS ALEM 195,000 ریال
کاسه چرخ عقب پراید ( ABS ) با برند SPM 260,000 ریال
کاسه چرخ عقب ABS -HSTP 270,000 ریال
کاسه چرخ عقب (طرح جدید ) -HSTP 230,000 ریال
توپی عقب قدیم چپ پراید-SPM 100,000 ریال
توپی عقب قدیم راست پراید- SPM 100,000 ریال
توپی عقب جدید پراید- SPM 100,000 ریال
توپی عقب ABS پراید - SPM 120,000 ریال
سگدست چپ قدیم پراید-تلدا 270,000 ریال
سگدست راست قدیم پراید - تلدا 270,000 ریال
سگدست چپ ABS و(جدید ) پراید -تلدا 290,000 ریال
سگدست راست ABS و(جدید ) پراید -تلدا 290,000 ریال
جعبه فرمان پراید-سامان 1,050,000 ریال
جعبه فرمان پراید-MBC 950,000 ریال
سیبک فرمان پراید-امیرنیا 135,000 ریال
سیبک فرمان پراید -سامان 105,000 ریال
سیبک فرمان پراید -AKS 127,000 ریال
میل فرمان (قرقره ) پراید-سامان 115,000 ریال
مفصل فرمان پراید -AKS 143,000 ریال
سیبک قرقری پراید -S4t 136,000 ریال
سیبک مفصل فرمان پراید-امیر نیا 140,000 ریال
میل فرمان (قرقره ) هیدرولیک پراید -سامان 120,000 ریال
طبق (بوش معمولی ) پراید-سامان 220,000 ریال
سیبک طبق بوش لاستیکی پراید -AKS 250,000 ریال
سیبک طبق پراید (بوش لاستیکی )-S4t 262,000 ریال
طبق پراید بوش لاستیکی -امیر نیا 255,000 ریال
طبق پراید بوش فلزی -امیر نیا 265,000 ریال
طبق (بوش فلزی ) پراید-سامان 230,000 ریال
بوش طبق پراید قطر (30 ) POWER FULL BUMPER -با برند S4t 36,000 ریال
سیبک طبق پراید (بوش فلزی POWERFULL BUMPER ) - برند S4t 269,000 ریال
سیبک طبق پراید (بوش فلزی ) -S4t 267,000 ریال
سیبک طبق بوش فلزی پراید -AKS 250,000 ریال
میل لنگ پراید -الدورا -ELDORA 1,250,000 ریال
بوش ته میل لنگ پراید 15,000 ریال
میل لنگ پراید -پروا 1,150,000 ریال
میل سوپاپ کاربراتوری پراید-پروا 960,000 ریال
میل سوپاپ (کاربراتوری ) پراید -سایپایدک 520,000 ریال
میل سوپاپ کاربراتوری پراید-خط تولید - MS 450,000 ریال
میل سوپاپ انژکتوری ساژم پراید - پروا 960,000 ریال
میل سوپاپ انژکتوری ساژم پراید - خط تولید -MS 450,000 ریال
میل سوپاپ پراید (ساژم ) -سایپایدک 520,000 ریال
میل سوپاپ انژکتوری زیمنس پراید -پروا 960,000 ریال
خار میل سوپاپ پراید 8,000 ریال
شاخص میل سوپاپ پراید 20,000 ریال
میل سوپاپ انژکتوری زیمنس پراید - خط تولید -MS 450,000 ریال
بست میل سوپاپ پراید 15,000 ریال
دیسک و صفحه کلاچ و بلبرینگ پراید -هان اشمیت -HANN-SCHMIDT 1,150,000 ریال
شاتون (با پیچ و مهره ) پراید -پروا 210,000 ریال
سرسیلندر کاربراتوری پراید -الدورا -ELDORA - 2,850,000 ریال
سرسیلندر کاربراتوری پراید -پروا 2,700,000 ریال
سرسیلندر کاربراتوری (شرکتی ) پراید -تلدا 2,450,000 ریال
سرسیلندر انژکتوری (شرکتی ) پراید -تلدا 2,450,000 ریال
واشر سرسیلندر پراید -الرینگ 130,000 ریال
واشر سرسیلندر پراید -شرکتی -سایپا یدک 100,000 ریال
واشر سرسیلندر پراید -طرح IACE 80,000 ریال
واشر سرسیلندر پراید -IACE 130,000 ریال
سوپاپ دود و بنزین پراید-SPIKAL -MADE IN INDIA 370,000 ریال
سوپاپ پراید -پروا 560,000 ریال
خار سوپاپ پراید 3,000 ریال
سوپاپ پراید -ساوه -STYN 560,000 ریال
گیت سوپاپ -پروا 130,000 ریال
گیت سوپاپ -ساوه-STYN 165,000 ریال
میل انگشتی (میل فلوتی ) پراید -شرکتی 60,000 ریال
انگشتی سوپاپ پراید (دود و بنزین ) 35,000 ریال
پیچ انگشتی پراید -شرکتی 10,000 ریال
تقسیم ترمز کاربراتوری پراید 200,000 ریال
تقسیم ترمز انژکتوری پراید 190,000 ریال
لاستیک سوپاپ -IACE 110,000 ریال
دسته موتور 1 پراید -IACE/KOART 170,000 ریال
دسته موتور 2 پراید -IACE/KOART 150,000 ریال
دسته موتور 3 پراید -IACE/KOART 180,000 ریال
توپی سرکمک پراید -IACE/KOART 170,000 ریال
توپی سرکمک - امیرنیا 125,000 ریال
نگارش در تاريخ دو شنبه 24 آذر 1393برچسب:آموزش تست خرابی واتر پمپ پراید , توسط دوست

آموزش تست خرابی واتر پمپ پراید

عمدتا باید موقعی به واتر پمپ ماشینتون شک کنید که آمپر یه نمه یه نمه خودش رو بالا میندازه و کم کم میره بالا و فن رو زود به زود به کار میندازه

اگه شکتون رو خواستین تو مرحله عمل ببرین باید برین سراغ کاپوت ; بزنین بالا و درب رادیات رو بازکنید

یه بنده خدارو هم بشونین پشت فرمون و بخواین ازش که گاز بده ... نیش گاز نه تخته !

اگه دیدین خوب مکش میکنه و آب رو جوری مکش میکنه که ناگهانی سطح آب رو خالی میکنه و ناگهانی میاره بالا سطح آب رو ; اینجاست که فرضیتون برای خرابیه واتر پمپ اشتباهه

ولی اگه مکش نامحسوس باشه باید عوض شه ... عمدتا پرایدایی که کارکردشون بالا باشه این مورد براشئن پیش میاد

چون تو کارکرد بالا فیبرشون ازبین میره و شل میشه و با تئجه به اینکه قیمت بالایی نداره راحت برین تعویض کنبد این قطعه رو

 

محافظ کامپیوتر رانا و 206 اکومکس

 

محافظ مطمئن کامپیوتر خودرو

قیمت بالا و دسترسی آسان به  کامپیوتر خودرو یا همان ECU موجب شده تا سارقین خودروها تمایل بیشتری به ربودن این قطعه مهم ماشین داشته باشند ، سرقت این قطعه به جز خسارت مادی موجب ساعت ها و شاید روزها وقت تلف کردن برای صاحب خودرو می شود. چراکه 1- هیچ خودرویی بدون ECU روشن نخواهد شد 2 - هیچ ECU ی به سادگی قابل خرید از هر جایی نیست !

بر همین اساس به شما پیشنهاد می کنیم :

  • از محافظ کامپیوتر خودرو استفاده کنید
  • درب موتور را مجهر به قفل کاپوت کنید
  • اتومبیل خود را برای مدت طولانی در محل غیر امن پارک نکنید.

 محافظ کامپیوتر ارائه شده از مواد مرغوب ساخته شده و به سادگی روی خودروی شما نصب خواهد شد و از ساده باز شدن ECU جلوگیری می کند.

با توجه به قیمت مناسب این محصول نصب آن را به شما توصیه می کنیم

راهنمای نصب و نمونه ای از ECU منطبق با این محافظ در تصاویر قرار داده شده است

جهت اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

 
وضعیت: موجودمحافظ کامپیوتر رانا و 206 اکومکس
قیمت : 42,000 تومان
نگارش در تاريخ دو شنبه 24 آذر 1393برچسب:قفل فرمان کلاغی سنگین, توسط دوست

امنیت و ایمنب بالا

بدنه زخیم

قفل کامپیوتری

3 کلید کامپیوتری

 قابل نصب بر روی خودرو هایی که دارای ایربگ هستند

بدیهی است اینگونه قفل فرمان ها از سرقت ایربگ نیز جلوگیری می کند

  قفل فرمان کلاغی سنگین     
وضعیت: موجود
قیمت : 38,000 تومان
 
همین الان تماس بگیرید هدیه ما به شما یک ضدیخ یک لیتری

دیگر جوشکاری را فراموش کنید چسب هل جایگزین مناسبی برای قطعاتی که به جوشکاری نیاز دارند می باشد

 

چسب همه کاره هل

چسب فولاد کاسه ای 7 گرم

مناسب برای چسباندن:

فلزات ، پلاستیک ، ABS ، PVC ، سنگ ، چوب ، سرامیک ، چینی و... با تحمل حرارتی 130 درجه سانتیگراد مناسب جهت ترمیم و چسباندن سیلندر و کارتلروغن اتومبیل ، لوله ، رادیاتور ، شوفاژ ، باک بنزین ، مبل ، آینه بغل و داخل اتومبیل ، تانکرهای فلزی و پلاستیکی حاوی آب ، اسید ، حلال و مواد شیمیایی

طرزمصرف :

ابتدا محل مورد نظر را با سمباده ساییده، با پارچه داخل جعبه تمیز و خشک نمایید. سپس چسب دوقلوی هل را بطور مساوی برداشته و با یک طرف کاردک 3 الی 6 دور بهم بزنید. چون چسب در عرض 2 دقیقه خشک می شود باید سریع عمل کنید. قطعه مورد نظر بعد از 3 الی 20 ساعت قابل استفاده می باشد.

چسب دوقلوی هل در عرض ۲ دقیقه خشک شده، همچون آهن دارای قابلیت تراش و رزوه خوری می‌شود. مناسب جهت چسباندن و ترمیم انواع مواد و جلوگیری از نشتی مایعات (با تحمل حرارتی ۱۳۰ درجه سانتیگراد و شوک حرارتی ۲۱۰ درجه سانتیگراد است.)

نکاتی که در مصرف چسب دو قلوی هل باید توجه شود:

۱. محل باید خشک، تمیز و عاری از هرگونه رنگ و چسب باشد.

۲. ترکیب از لحاظ حجمی و وزنی مساوی است. اگر به زمان بیشتری نیاز دارید و در موارد آب بندی یا گاز بندی از هاردنر کمتر استفاده کنید. جزء قرمز رنگ، هاردنر (خشک کن) محسوب می‌شود.

۳. دو جزء باید سریعاَ مخلوط و بلافاصله استفاده شود. (10ثانیه)

۴. تا زمان خشک شدن از تکان دادن قطعات خودداری شود.

۵. در مورد پلاستیک و نشتی، بهتر است بعد از ۲۴ ساعت تحت فشار قرار گیرد یا فلکه آب باز شود. در صورتی که عجله دارید، می‌توانید محل مورد نظر را تا 70 درجه سانتیگراد، به مدت 20 دقیقه حرارت دهید. (مثلاَ با سشوار)

۶. فقط چسب هل می‌تواند هر نوع فلز را با تحمل باور نکردنی 60 کیلوگرم بر سانتی‌متر مربع به صور دائمی بچسباند.

۷. فقط چسب هل می‌تواند دو قطعه تسمه آهنی را طوری بچسباند که آهن خم شود ولی محل چسبیده، جدا نشود.

چسب همه کاره هل

 
وضعیت: موجود
قیمت : 5,500 تومان
نگارش در تاريخ دو شنبه 24 آذر 1393برچسب:برای ترمیم خراشهای کوچک, توسط دوست

قلم خشگیر ماشین

برای ترمیم خراشهای کوچک

ساخت کشور تایوان

مطابق با رنگ خودروی شما

رنگ خودرو خود را به طریق زیر می توانید پیدا نمایید

1-میان درب راننده

2 - میان درب شاگرد

3 - کنار شماره موتور ماشين بر روي پلاک فلزي

4 - بر روي شيشه هاي عقب خودرو بر روي برگه کاغذي ( در خودرو هاي صفر )

 



  
وضعیت: موجود
قیمت : 9,500 تومان
نگارش در تاريخ دو شنبه 24 آذر 1393برچسب:محافظ کامپیوتر 405-سمند - پرشیا, توسط دوست

محافظ کامپیوتر 405-سمند - پرشیا

قیمت بالا و دسترسی آسان به  کامپیوتر خودرو یا همان ECU موجب شده تا سارقین خودروها تمایل بیشتری به ربودن این قطعه مهم ماشین داشته باشند ، سرقت این قطعه به جز خسارت مادی موجب ساعت ها و شاید روزها وقت تلف کردن برای صاحب خودرو می شود. چراکه 1- هیچ خودرویی بدون ECU روشن نخواهد شد 2 - هیچ ECU ی به سادگی قابل خرید از هر جایی نیست !

بر همین اساس به شما پیشنهاد می کنیم :

  • از محافظ کامپیوتر خودرو استفاده کنید
  • درب موتور را مجهر به قفل کاپوت کنید
  • اتومبیل خود را برای مدت طولانی در محل غیر امن پارک نکنید.

 محافظ کامپیوتر ارائه شده از مواد مرغوب ساخته شده و به سادگی روی خودروی شما نصب خواهد شد و از ساده باز شدن ECU جلوگیری می کند.

با توجه به قیمت مناسب این محصول نصب آن را به شما توصیه می کنیم

راهنمای نصب و نمونه ای از ECU منطبق با این محافظ در تصاویر قرار داده شده است

جهت اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

محافظ کامپیوتر پژو پارس ، سمند ، 405


     
وضعیت: موجود
قیمت : 28,000 تومان
نگارش در تاريخ دو شنبه 24 آذر 1393برچسب:موتور شوی Flush, توسط دوست

موتور شوی Flush

مایع شستشوی موتور قبل از تعویض روغن

• پاك كننده رسوبات و آلودگي هاي داخل موتور در پنج دقيقه
• برطرف كننده چسبندگي اجزاي موتور مانند دريچه ها، سوپاپ ها و رينگ پيستون
• مانع تجمع رسوب در بدنه داخلي موتور
• تسهيل كننده عملکرد روغن بازسازی کننده موتور در كمك به افزایش عمر موتور اتومبيل

دستور مصرف:

1) قبل از تعويض روغن موتور اتومبيل، مايع شوينده داخل موتور را به مخزن روغن وسيله نقليه خود اضافه نماييد و بگذاريد تا اتومبيل به مدت پنج دقيقه كار كند.
2) سپس موتور را خاموش كنيد و روغن موتور خودروي خود را تخليه كنيد تا آلودگي ها و رسوبات ته نشين شده همراه با روغن موتور موجود در خودرو، از آن خارج شوند.
3) پس از آن فيلتر روغن خودرو را تعويض كرده، روغن موتور جديد را به مخزن آن بيافزاييد.
 

توجه!

  • شوينده داخل موتور را دور از حرارت، آتش و نور مستقيم خورشيد نگهداري كنيد!
  • اين ماده اگر بلعيده شود، مضر و مرگبار است. در صورت بلع، آن را به سرعت از راه حلق خارج كرده، به پزشك مراجعه كنيد!
  • شوينده داخل موتور را دور از دسترس كودكان و حيوانات قرار دهيد!
  • در صورت تماس اين محصول با چشم ها، ‌آن ها را با آب تميز شستشو دهيد و به پزشك مراجعه نماييد!
  • در صورت تماس موتور شوي با دست ها، آنها را با آب و صابون بشوييد!
  • در صورت تماس موتورشوي با الياف پارچه اي،‌ پارچه را با مواد پاك كننده و آب بشوييد!
موتور شوی Flush
 
وضعیت: موجود
قیمت : 9,500 تومان
نگارش در تاريخ دو شنبه 24 آذر 1393برچسب:, توسط دوست

ضد یخ 4 لیتری کاسپین

 

ضدیخ و ضد جوش کاسپین

سوپر ضد یخ کاسپین، استاندارد با فرمولاسیون پیشرفته ، قابل استفاده در کلیه خودرو های سواری و وسایل نقلیه سنگین بوده و مصرف آن در کلیه فصول سال توصیه می گردد.
ویژگی ها:
  • با نقطه انجماد 37- درجه سانتیگراد
  • با خواص ضد یخ، ضد جوش، ضد زنگ، ضد کف، ضد خورندگی
  • مطابق با استاندارد ملی 338
ضد یخ 4 لیتری کاسپین

جهت خرید همین حالا تماس بگیرید 20 درصد تخفیف

فقط تا اخر اذرماه

هنگامی که یک موتور سرد را روشن می کنند با راندمان حداکثرش کار نمی کند این پدیده به علت

تقطیر شدن  سوخت روی دیواره سیلندر  تبادل  حرارت  زیاد اتاق احتراق و ویسگوزیته زیاد  روغن

است برای کم کردن این تاخیر حرارتی یک دستگاه تنظیم حرارتی در دستگاه سرد کننده قرار داده

می شود این دماسنج که بین مجرای خروجی اب از موتور و رادیاتور وجود دارد در مدتی که موتور

گرم  می شود  مانع از  جریان مایع سرد  کننده از  موتور  به رادیاتور می شود در این مدت مایع به

 وسیله پمپ فقط داخل موتور می گردد

یک دستگاه تنظیم حرارتی مجهز به دریچه ای است که در زیر قسمت  زیر ان شامل قطعات فلزی

است که در ان ماده فراری مثل اتر پرشده است که به محض گرم شدن در اثر انبساط دریچه را باز

می کند و سبب جریان یافتن اب می شود در موقع کار با سرعت زیاد جریان مایع در دستگاه سرد

کننده ممکن است سبب ارتعاش دستگاه تنظیم حرارتی شود که موجب کم شدن عمل ان می شود

دستگاه تنظیم حرارتی یک حذف کننده ارتعاش دارد که  به شکل  قطعه کلاهی شکل  در قسمت

پایین دریچه واقع است محدود بودن جریان بین قطعات فلزی و انتهای دریچه لازمه اش وجود حذف

ارتعاش است  حتی زمانی که دستگاه تنظیم گفته شده کاملا باز شد باز هم مقداری از اب جاری در

موتور بدون ورود در رادیاتور به وسیله پمپ دوباره به موتور بر می گردد اگر همه اب از رادیاتور عبور

کند تبادل حرارت انجام خواهد شد

بنابراین هنگامی که برای راندمان خوب احتیاج باشد مثلا در موتورهای با نسبت تراکم خیلی بالا که

باید حرارت را خوب حذف کرد تا از احتراق خودبه خود جلوگیری شود موتور و دستگاه تنظیم حرارت

طوری طرح می شوند که  همه اب ضمن  گردش از قسمت های  مختلف  از جدیدترین ترموستات

دارای یک گوی از  جنس پلاستیک سخت  است که می تواند معایب دستگاه های قبلی را برطرف

می کند

نگارش در تاريخ یک شنبه 23 آذر 1393برچسب:-تعمير ونگهداري استارت پرايد, توسط دوست

-تعمير ونگهداري استارت پرايد

۱-پياده كردن استارت از روي موتور

۱-سر باتري منفي را از باتر جدا كنيد

۲-برق مثبت را از روي اتوماتيك استارت باز كنيد.

۳-پايه استارت را باز كنيد

۴-دو پيچ استارت را از موتور باز كنيد

 

 

۲-تفكيك قطعات استارت

 

۱-اتوماتيك استارت را از روي استارت باز كنيد

۲-پيچ هاي در پوش هاي عقب و جلو را باز كنيد.

۳-در پوش عقب را از بدنه جدا كنيد

بهتر است علامتي روي در پوش عقب با بدنه بزنيد تا هنگام نصب موقعيت آن با صفحه نگهدارنده زغالها تغيير نكند

۴- صفحه نگهدارنده زغالها را در آوريد

۵-دو شاخه اتوماتيك را در آوريد

۶-در پوش جلو را در آوريد

۷-دنده استارت و واشرهاي آن را از محل خارج كنيد

۸-آرميچر و واشرهاي پشت آن را از محل خارج كنيد

۹-واشر تنظيم درگيري دنده استارت را برداريد

۱۰-بدنه استارت را روي ميز قرار دهيد

 

عيب يابي در قطعات استارت

 ۱-بازرسي آرميچر

۱-آزمايش اتصال بدنه

۲-گرد نبودن گلكتور

۲-آزمايش اتصال كوتاه آرميچر

در صورتيكه سيم آرميچر اتصال كوتاه داشته باشد قدرت استارت كاهش يافته و آرميچر گرم ميشود.

وهمچنين فاصله عايق ها را بساييد تا فاصله عايق با كلكتور به اندازه مطلوب برسد.

۳-آزمايش بالشتكها و پايه زغالها

۱-ازمايش اتصال بدنه نبودن بالشتكها

۲-اندازه طول زغالها

۳-اندازه گيري نيروي فنر پشت زغالها

۴-كنترل عايق بودن بين پايه زغالها و زغالها

۴-بازرسي بوش در پوش جلو

ساييدگي بوش و لقي آن را با  ميله آرميچر كنترل كنيد در صورت لقي زياد بوش را تعويض كنيد.

۵-آزمايش اتوماتيك استارت

۶-كنترل عملكرد اتوماتيك استارت

قبل از سوار كردن استارت روي موتور لازم است آزمايش زير انجام شود

بست روي ترمينال Mرا قطع و برق باتري را به بدنه و S اتوماتيك وصل ميكنيم

در اين حال بايد دو شاخه دنده استارت را حركت دهد.

حال برق باطري را بهB و بدنه وصل ميكنيم و با سيم ديگري برق مثبت به Sدر اين حالت بايد دنده

استارت با سرعت زياد بچرخد و در جهت مخالف حركت فلايويل حركت داشته باشد. چنانچه دور معكوس

است به نصب ذغالها توجه كنيدكه برق آنها وارونه نباشد.

7-تنظيم پيشروي دنده استارت

برق باتري را به S اتوماتيك بدهيد و پيشروي دنده استارت اندازه گيري كنيد چنانچه فاصله مطلوب نباشد

تعداد واشرها فاصله پشت اتوماتيك با در پوش را تغيير دهيد.

 

نگارش در تاريخ یک شنبه 23 آذر 1393برچسب:اتوماتیک استارت, توسط دوست

قیمت اتوماتیک استارت

اتوماتيك استارت

بوبيني است كه داراي دو سيم پيچ كشنده و نگهدارنده بوده و وظيفه دارد :

۱- برق استارت را وصل كند

۲- دنده استارت را جلو برده و با فلايويل درگير كند.

اتوماتیک استارت

نگارش در تاريخ یک شنبه 23 آذر 1393برچسب:دمای کم و مشکل استارت, توسط دوست

نکته  دیگری  که در  ارتباط با نیازهای  راه اندازی موتو ر شایان  توجه  است  دمای راه  اندازی است

میتوان دریافت که با  کاهش  دما گشتاور  استارت  نیز کاهش  می یابد  اما گشتاور لازم برای موتور

گردانی با حداقل دور افزایش می یابد

دمای حد راه اندازی برای اتومبیلهای سواری از 18 – تا 25- درجه سانیگراد و برای کامیونها و اتوبوسها

از 15- تا 20-  درجه سانتیگراد تغییر می کند  سازندگان استارت غالبا 20+ تا 20- درجه سانتیگراد را

ذکر می کنند

سیستم سوخت  رسانی انژکتور (Fuel Injection System)

سیستم سوخت‏‎رسانی انژکتور

پیش از بررسی سیستم سوخت  رسانی انژکتور (Fuel Injection System)، باید دید که چه مشکلاتی باعث شد تا سیستم انژکتور، جایگزین سیستم سوخت رسانی کاربراتور (Fuel Carburetor System) شود. یکی از بزرگترین معایب سیستم کاربراتور وابستگی آن به محیط بود. به طوری که در مناطق با آب و هوای متفاوت این سامانه ممکن است از حالت تنظیم خارج شده و به خوبی کار نکند. در واقع باید گفت که کاربراتور پس از تنظیم تا زمانی که در آب و هوای مشخصی قرار دارد به خوبی کار خود را انجام می دهد. اما با تغییر شرایط آب و هوایی به دلیل به هم خوردن تنظیمات اولیه کاربراتور با مشکل روبرو می شود. در انواع کاربراتورها سیستم پاشش سوخت به صورت قطره ای با قطرات نسبتاً درشت است و این موضوع باعث می شود تا احتراق سوخت در داخل سیلندرها به خوبی انجام نشود، از طرف دیگر به علت عدم احتراق درست و کامل، موتور نمی تواند به اندازه کافی قدرت تولید کند، ازاین رو میزان بسیار زیادی از انرژی حرارتی سوخت تلف می شود. وجود چنین حالتی در سیستم موتور باعث ایجاد کوبش و کاهش عمر قطعات آن می شود. به علاوه خواهید دید که میزان آلایندگی خودرو نیز در پی این مشکل افزایش پیدا می یابد. براساس نتایج محققان صنعت خودرو آلایندگی ماشین های مجهز به سیستم سوخت رسانی کاربراتور به مراتب بیش تر از آلایندگی خودروهای مجهز به سیستم سوخت رسانی انژکتور است. یکی دیگر از مشکلات بزرگ کاربراتور مصرف سوخت بالای آن است. در این سامانه به علت عدم پاشش یکنواخت و نیز درشت بودن قطر قطرات بنزین، احتراق به طور کامل انجام نمی شود ازاین رو بنزین بیهوده می سوزد و مصرف سوخت بالا می رود. تا اینجا مشکلات و معایب سیستم سوخت رسانی کاربراتور به اختصار بررسی شد. در ادامه به بررسی سیستم سوخت رسانی انژکتور و چگونگی عملکرد آن می پردازیم.

سیستم سوخت‏‎رسانی انژکتور

1car همان طورکه در شکل بالا مشاهده می نمایید این قطعه سوپاپ نام دارد که مهم ترین جزء سیستم سوخت رسانی انژکتور به شمار می رود. در حقیقت سیستم سوخت رسانی انژکتور، چیزی جز یک سوپاپ که به صورت الکترونیکی کنترل می شود نیست. این سوپاپ می تواند چند بار در ثانیه باز و بسته شود و به کمک پمپ سوخت، بنزین را با فشار به محفظه احتراق برساند. بدین صورت که هنگام تزریق سوخت یک آهنربای الکتریکی، میله ای را حرکت می دهد و سوپاپ انژکتور باز می شود. با این عمل سوخت با فشار از نازل سوپاپ به شکل قطرات بسیار ریز به داخل سیلندرها پاشیده می شود. نازل طوری طراحی شده است که سوخت را به طور کامل پودر می کند و تا جایی که ممکن باشد آن را به ذرات بسیار ریزی  درمی آورد. این روش باعث می شود تا احتراق سوخت به طور کامل انجام شود و آلایندگی خودرو نیز کاهش یابد.

 

سیستم سوخت‏‎رسانی انژکتور

حجم سوختی که به موتور می رسد به زمان باز بودن سوپاپ انژکتور بستگی دارد. به زمان باز بودن سوپاپ انژکتور، پهنای تپش می گویند که توسط ECU کنترل می شود. سوپاپ انژکتورها معمولاً به لوله های ورودی متصل هستند به طوری که سوخت را به طور مستقیم به سوپاپ ورودی تزریق می کنند، به لوله ای که سوخت را با فشار به سوپاپ انژکتورها می رساند ریل سوخت می گویند.

سیستم سوخت‏‎رسانی انژکتور

سوخت از طریق ریل سوخت جریان می یابد و بین تمام انژکتورها توزیع می شود، انژکتورها در ریل سوخت قرار گرفته اند و در انتهای آن نیز رگولاتور فشار قرار دارد. ابعاد ریل سوخت رسانی جهت جلوگیری از نوسانات فشار در حین عملکرد انژکتورها می تواند در اندازه های مختلف انتخاب شود. با امکان تغییر ابعاد ریل سوخت از تغییر مقدار سوخت در حال تزریق از طریق انژکتورها و نیز سرعت موتور جلوگیری می کند. بسته به نوع طراحی موتور ریل از جنس های مختلفی نظیر فولاد، آلومینیوم، و پلاستیک ساخته شود. در برخی مدل ها سوپاپ تست نیز جهت هواگیری و سرویس در نظر گرفته شده است.

سیستم سوخت‏‎رسانی انژکتور

فشار پاشش سوخت دقیقاً با توجه به مدت زمان پاشش سوخت مشخص می شود. ازاین رو، اختلاف بین فشار سوخت در ریل و فشار سوخت در مانیفولد ورودی باید ثابت باشد. به همین دلیل باید وسیله ای را در ریل قرار داد که بتواند نسبت به تغییرات فشار حساس باشد. این وسیله رگولاتور نام دارد که در انتهای ریل قرار داده شده است تا از به وجود آمدن نوسان در جریان سوخت جلوگیری کند. گفتنی است رگولاتور، فشار بنزین برگشتی به باک را جهت ثابت نگه داشتن افت فشار در انژکتورها تنظیم می کند.

سیستم سوخت‏‎رسانی انژکتور

1car

اولین و مهم ترین برتری سیستم انژکتور نسبت به سیستم کاربراتور، کاهش مصرف سوخت آن است. دومین مزیت این سیستم، افزایش عمر موتور به دلیل افزایش عمر قطعات مکانیکی آن بوده و اساس عملکرد همه اجزاء سیستم انژکتور، برقی و الکترونیکی است و کم تر در آن از اجزاء مکانیکی استفاده می شود. سومین مزیت، کاهش ارتفاع موتور و افزایش فضا به دلیل حذف کاربراتور است. در این حالت ارتفاع کاپوت نیز کمتر شده است و در نتیجه دست طراحان را در طراحی خودرو باز گذاشته است. چهارمین مزیت که از اهمیت بالایی نیز برخوردار است بالا رفتن قدرت شتاب گیری خودروست، زیرا در این سیستم سوخت به صورت اتمیزه در پشت سوپاپ آماده می شود. بنابراین از خودسوزی و احتراق پیش از موعد جلوگیری می شود و موتور به خوبی کار می کند. این روش قابلیت استارت بهتری در هوای سرد دارد، زیرا تزریق سوخت با توجه به درجه حرارت موتور صورت می گیرد، ازاین رو رانندگان هرگز نگران روزهای سرد سال نخواهند بود. میزان خام سوزی سوخت در این سیستم بسیار پایین است زیرا میزان سوخت با توجه به شرایط موتور اندازه گیری و تزریق می شود، در حقیقت سوخت به درستی تزریق می شود و بهینه می سوزد و در نتیجه موتور نیز بهتر کار می کند. با داشتن این مزایا نسبت به سیستم های کاربراتور، سیستم های انژکتور به سرعت رشد کردند و امروزه بسیاری از خودروها مجهز به این سامانه هستند. اساسی ترین تفاوت انژکتور با کاربراتور مکانیسم سوخت رسانی آن و ارتباط منطقی با سایر اجزاء و وجود حس گرهایی جهت ارسال اطلاعات به سیستم ECU می باشد.


 
نگارش در تاريخ یک شنبه 23 آذر 1393برچسب:پخش مکمل روغن پروفی کار, توسط دوست

 

پخش مکمل روغن پروفی کار

۱.ویژگی محصول جلوگیری از سوخت روغن در ماشینهای دارای کمپرس

۲. جلوگیری از دودکردن ماشین

۳.بالایردن سطح کیفیت  روغن

۴.قیمت بسیار مناسب

ch0gvbj13gocran1px.jpg

نگارش در تاريخ یک شنبه 23 آذر 1393برچسب:, توسط دوست

آیا می دانید : علت تشکیل رسوبات در سیستم سوخت رسانی چیست؟

 

1) پسمانده سوخت 

2)تنظیم نبودن و عیوب مکانیکی موتور 

3) احتراق ناقص                                    

4) فیلتر هوا ی نا مناسب

5) وجود نا خالصی ها و یا افزودنی ها به مواد سوختی

6) شرایط محیطی

  
آیا می دانید : تجمع رسوبات حاصل از سوخت و افزودنی های غیر استاندارد در قطعات درون موتور چه اختلالی ایجاد مینماید.

1- میزان سطح موثر پاشش سوزنها ی انژکتور در محفظه احتراق کاهش می یابد.
2- انتقال حرارت از محفظه احتراق و قطعات به درستی صورت نمی گیرد.
3- در ارسال اطلاعات سنسور ها اختلال ایجاد می نماید.

4- از بسته شدن کامل سوپاپها جلوگیری می نماید.
5- به ضعف و عملکرد مبدل کاتالیزوری کمک شایانی می نماید.
6- موتور بد روشن می شود و نا آرام کار می کند.
7- قدرت جرقه شمع ها را کاسته و نسبت تراکم را تغییر می دهد.
8- قدرت و شتاب خودرو کاهش یافته و آلایندگی های خروجی اگزوز افزایش می یابد.
9- مصرف سوخت افزایش یافته و محیطی سمی برای رانندگان و هموطنان در محیط شهری و ترافیک ایجاد می نماید.
10- عمر مفید قطعات کاهش یافته و باعث سایش بیش از حد قطعات می شود.

 

 خودروهای که براثر کارکرد و مصرف بی مورد مواد افزودنی غیر مجاز دارای مصرف سوخت بالا ، آلایندگی زیاد ،استارت بد ، کاهش قدرت و خفه کردن هستند می تواند با استفاده از سرویس شستشوی انژکتور BG میتوانند اثرات زیر را حس نمایند:


-(کاهش گازهای آلاینده خروجی از اگزوزحدود 70%)


-(کاهش مصرف سوخت حدود 27 % )


-(افزایش قدرت موتور و شتاب خودرو حدود 45 % )


-(افزایش عمر مفید قطعات و آرام و بی صدا کار کردن موتور)

 

 


قابلیت کاربردی : برای کلیه خودرو های داخلی و خارجی ، کاربراتوری و انژکتوری با سوخت CNG و LPG

 

 
مواد مورد مصرف :

 

1- محلول BG 210 (مادّه شستشوی ریل سوخت )

 

 

2- محلول BG 206 (مادّه شستشوی ریل هوا)

 
 

3- محلول K 44 کد :208 BG (محلول بردارنده رسوبات سیستم سوخت رسانی از باک تا اگزوز)

 

پخش فيلتر هوا و روغن و فيلتر كابين كليه خودروهاي خارجي

با سلام خدمت كليه مشتريان گرامي

پخش امير عرضه مستقيم كليه فيلتر هوا.روغن .كابين را در دستور كار خود قرار داده و آماده تحويل در محل ميباشد

نگارش در تاريخ یک شنبه 23 آذر 1393برچسب:پخش ضدیخ ایرانی وخارجی, توسط دوست
پخش ضدیخ ایرانی وخارجی

 

 

پخش و عرضه انواع ضد يخ ساخت شركت كلاسيك با قيمت زير ۶۰۰۰ هزار تومان و تحويل درب محل

پخش و عرضه ضديخ فوكس.آترود.بهران.كانادا.ايساكو

نگارش در تاريخ یک شنبه 23 آذر 1393برچسب:مایع داخل موتور شور, توسط دوست

مایع داخل موتور شور

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

مکمل داخل موتور شور: قبل از تعوض روغن موتور در پنج دقیقه

مایع داخل موتور شور :
443 میل
 

توضیحات محصول

مایع موتورشوی G-7128

ویژگی های محصول:

با اتخاذ فرمولی حرفه ای،این محصول از روغن تصفیه شده حلالی استفاده میکند که باعث جلوگیری از ته نشین شدن

صمغ،پوسته،رسوبات کربن و دیگر ته نشین ها در موتور میشود و به طور موثری مسیر عبور روغن را آزاد

میسازد.

از این رو میتواند باعث بهبود روغن کاری،کاهش اصطکاک،بازیابی قابلیت ارتجاعی واشرها و پولک لاستیکی

شود.همچنین باعث تقویت عملکرد آب بندی،کاهش مصرف روغن و افزایش عمر و دوام موتور و روغن موتور می

گردد.

این محصول در هنگام استفاده آسیبی به سیلندرها و پیستون ها همانند مبدل کاتالیستی وارد نمیکند.از دیگر خواص این

محصول بسته نشدن لوله روغن و تلمبه روغن است و کارکرد طبیعی همگی اجزا در موتور را تضمین میکند.

طریقه مصرف:

ماشین را روشن کنید و اجازه دهید تا به دمای نرمال برسد.سپس موتور را خاموش کنید و محصول را به

محل اتصال میل لنگ اضافه کنید.

موتور را با دور آرام به مدت .. تا .. دقیقه به حرکت در آورید تا موتور قبلی تخلیه شود.

فیلتر را تعویض کنید و روغن موتور جدید را اضافه کنید.

از این محصول برای هر .. کیلومتر استفاده کنید.

نگارش در تاريخ یک شنبه 23 آذر 1393برچسب:واکس کریستال (شیر پلیش), توسط دوست

واکس کریستال (شیر پلیش)

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

کریستال واکس(شیرپلیش)

کریستال واکس :
500 میلی
 

توضیحات محصول

شیر پولیش G-1203

ویژگی های محصول:

این محصول دارای آخرین تکنیک و رزین منحصر به فردی با کیفیت فوق العاده بالاست که قابلیت محافظت قوی از

کریستال امولسیون موم را داراست.

محصول ذکر شده دارای پلیمری خاص است که قادر به ضد عفونی کردن اجزا و نفوذ به ریز دانه های رنگ میباشد

از این رو انتخابی مناسب جهت ترمیم لایه های آسیب دیده لاک الکل و احیای شفافیت سطوح رنگ است.هم چنین

دارای سیلر لاک مخصوصی نیز میباشد که باعث جلوگیری از فرسودگی سطوح رنگ، تغییر رنگ، کدر شدن و

خوردگی آن در مقابل اشعه یووی و باران های اسیدی میشود.

این محصول دارای کاربردی آسان است که میتوانید در یک مرتبه استفاده به تمیزی پرداخت و محافظت تواما دست

یابید.به طور معمول میتوان از آن بر روی سطح رنگ خودرو و موتور سیکلت نیز استفاده نمود.

دستور

1- تمیزی سطح رنگ خودرو در زیر گوشه ها و روزنه ها به جهت خشک و خنک نمودن بدنه خودرو

2- این محصول به طور مساوی و نازک به وسیله اسفنج روی سطح رنگ خودرو به کار برده میشود.

3- جهت استفاده، سطح رنگ خودرو را به وسیله پارچه ای نرم، خشک وپاک نمایید.

4- در کتابچه راهنمای کاربر روش نازک و حتی متدهای دیگر یافت میشود.برای به دست آوردن بهترین اثر پرداخت

پس از خشک شدن بدنه، به طور کامل آن را پاک کنید.

*موم باقی مانده درون گوشه ها و روزنه ها را با مسواکی کوچک پاک کنید.

برای به پایان رساندن یک عملیات حدود .. دقیقه زمان لازم است.

نگارش در تاريخ یک شنبه 23 آذر 1393برچسب:اسپری پنچری, توسط دوست

اسپری پنچری

اسپری پنچری

اسپری پنچری :
450 میلی
 

توضیحات محصول

اسپری پنچری G-1116B

گت سان نماینده تعمیرات اضطراری تایر میباشد و برای ترکیدگی های ناگهانی تایر مناسب است.

با استفاده از این محصول میتوانید با آسودگی،ایمنی و سرعت رانندگی کنید و دیگر نیازی به تعویض تایر نداشته

باشید.

گت سان فقط برای تایرهای بدون تیوب مناسب میباشد.

نکته مهم

با حداکثر سرعت .. کیلومتر در ساعت رانندگی کنید.از این محصول نمیتوان برای سوراخ های بزرگ و v

جانبی استفاده کرد.همچنین استفاده از آن برای رینگ مجاز نمی باشد.

از ویژگی های منحصر به فرد این محصول، توانایی باد کردن خودکار آن است که موجب صرفه جویی در

زمان و انرژی میشود.

این محصول برای تمامی ماشین ها مناسب است.

آن را در صندوق عقب ماشین نگه دارید.

تایر میبایست فورا با سرعت .. تا .. کیلومتربه حرکت در بیاید.به این منظور که محصول به طور

مساوی در تایر توزیع شود و همچنین فشار باد به تدریج منتشر و آزاد شود.با توجه به کتابچه راهنمای تنظیم

فشار تایر، برای جایگزینی و تعمیر اقدام کنید.

راهنمای مصرف

سوراخ سطح خارجی بدنه تایر را به سمت پایین قرار دهید.پیش از مصرف آن را تکان دهید.

دهانه ورود هوا را تمیز کنید.بهترین حالت استفاده بین . تا .. نقطه است.مطمئن شوید لوله رابط به

صورت مقاوم و سفت قرار بگیرد.

دستگاه مخزن هوا را به صورت عمودی قرار دهید و با دست دیگر کلید روشن را به صورت .. درجه

قرار دهید.تعمیر کننده اضطراری شروع به باد کردن خودکار میکند.پس از پر شدن در صورت سرریز

شدن سریعا آن را با آب بشویید.اگر احتیاج به متوقف کردن عملیات باد کردن تایر هنگام استفاده داشتید،ابتدا

دکمه خاموش را به صورت .. درجه قرار دهید و سپس رابط را جدا کنید

نگارش در تاريخ یک شنبه 23 آذر 1393برچسب:دستمال مرطوب نانو Nano wipes, توسط دوست

دستمال مرطوب نانو Nano wipes

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

دستمال مرطوب نانو Nano wipesبا خاصیت آب گریز سطوح صاف نظیر شیشه استیل باماندگاری یک ساله ساخت آلمان

 

توضیحات محصول

مزایای استفاده از دستمال مرطوب نانو :

- آب گریز نمودن وایجاد دیدی شفاف در شیشه جلو اتومبیل، پنجره ها،چراغ های جلوو آینه ها

- ماندگاری یک سال با ضمانت نامه گروه بازرگانی نانو ایرانیان

- ایمنی رانندگی پیشرفته توسط بهبوددیددرروز و شب

- تمیز کردن آسان وحذف از حشرات،   سطوح مهر و موم شده

- تست شده و تایید شده توسطTÜV 

نگارش در تاريخ یک شنبه 23 آذر 1393برچسب:مایع داخل موتور شور, توسط دوست

مایع داخل موتور شور

 

مکمل داخل موتور شور: قبل از تعوض روغن موتور در پنج دقیقه

مایع داخل موتور شور :
443 میل
 

توضیحات محصول

مایع موتورشوی G-7128

ویژگی های محصول:

با اتخاذ فرمولی حرفه ای،این محصول از روغن تصفیه شده حلالی استفاده میکند که باعث جلوگیری از ته نشین شدن

صمغ،پوسته،رسوبات کربن و دیگر ته نشین ها در موتور میشود و به طور موثری مسیر عبور روغن را آزاد

میسازد.

از این رو میتواند باعث بهبود روغن کاری،کاهش اصطکاک،بازیابی قابلیت ارتجاعی واشرها و پولک لاستیکی

شود.همچنین باعث تقویت عملکرد آب بندی،کاهش مصرف روغن و افزایش عمر و دوام موتور و روغن موتور می

گردد.

این محصول در هنگام استفاده آسیبی به سیلندرها و پیستون ها همانند مبدل کاتالیستی وارد نمیکند.از دیگر خواص این

محصول بسته نشدن لوله روغن و تلمبه روغن است و کارکرد طبیعی همگی اجزا در موتور را تضمین میکند.

طریقه مصرف:

ماشین را روشن کنید و اجازه دهید تا به دمای نرمال برسد.سپس موتور را خاموش کنید و محصول را به

محل اتصال میل لنگ اضافه کنید.

موتور را با دور آرام به مدت .. تا .. دقیقه به حرکت در آورید تا موتور قبلی تخلیه شود.

فیلتر را تعویض کنید و روغن موتور جدید را اضافه کنید.

از این محصول برای هر .. کیلومتر استفاده کنید.

نگارش در تاريخ یک شنبه 23 آذر 1393برچسب: پولیش اتومبیل نرم (سفید), توسط دوست

پولیش اتومبیل نرم (سفید) جلاسنج

دسته بندی : جلاسنج
 

 

پولیش اتومبیل نرم (سفید)

 

پولیش اتومبیل نرم (سفید) جلاسنج یک پولیش خالص و بدون سیلیکون میباشد که جهت پرداخت کردن و براق کردن سطح رنگ بدنه خودرو مورد استفاده قرار میگیرد، پولیش اتومبیل نرم جلاسنج همچنین جهت رفع خراشها و خطوط سطحی رنگ اتومبیل و ماتی رنگ و همچنین ترمیم بخشهای آسیب دیده رنگ مورد استفاده قرار میگیرد. از پولیش اتومبیل نرم جلاسنج نیز میتوان جهت رفع رنگهای بجا مانده که بر اثر برخورد با خودروهای دیگر ایجاد گردیده است استفاده نمود و همچنین جهت پاک کردن لکه های قیر در قسمت های اطراف گلگیر و رکاب میتوان از این پولیش استفاده نمود.

پولیش اتومبیل نرم جلاسنج با دانه بندی مناسب خود میتواند به عنوان پولیش نهایی پس از استفاده از پولیش زبر و یا پوستاب مورد استفاده قرار گیرد.

این پولیش دارای چربی کنترل شده میباشد و پس از استفاده فیلم محافظی را ایجاد میکند که از سطح رنگ خودرو در مقابل اشعه خورشید محافظت کرده در حالی که هیچ چربی از خود باقی نمیگذارد.

از این پولیش میتوان هم به صورت دستی و هم به صورت ماشینی توسط دستگاه پولیشر استفاده نمود که استفاده با دستگاه پولیشر به افراد نا وارد توصیه نمیشود زیرا کوچکترین اشتباه باعث آسیب رسیدن جدی به رنگ خودرو میشود.

نگارش در تاريخ یک شنبه 23 آذر 1393برچسب:پولیش اتومبیل زبر (قرمز), توسط دوست

پولیش اتومبیل زبر (قرمز)


پولیش اتومبیل زبر (قرمز) جلاسنج یک پولیش خالص میباشد که جهت پرداخت کاری خشن و عمیق رنگ اتومبیل مورد استفاده قرار میگیرد، این پولیش با خاصیت پرداخت بالا معمولا پس از نقاشی اتومبیل در جهت رفع شره ها و حباب های ایجاد شده کاربرد دارد. از این پولیش همچنین میتوانید به منظور رفع خراش های عمیق ایجاد شده روی رنگ استفاده نمایید.

پولیش اتومبیل زبر به دلیل خاصیت پرداخت کاری بالا پس از استفاده سطح رنگ را مات و زبر خواهد کرد که پس از آن میبایست توسط پولیش نرم و یا پولیش واکس جلاسنج سطح را براق نمایید تا عمل پولیشکاری تکمیل گردد.

پولیش زبر جلاسنج با رنگ قرمز اخرایی عرضه میگردد و در مصارف صنعتی مختلف مانند قالبسازی، مدلسازی و... نیز کاربرد دارد.