کلیه قیمت ها با هزینه نصب می باشد |
|
|||
|
قیمت شیشه جلو پراید |
700،000 |
قیمت شیشه عقب پراید |
350،000 |
|
قیمت شیشه جلو 405 |
850،000 |
قیمت شیشه عقب 405 |
550،000 |
|
قیمت شیشه جلو سمند |
850،000 |
قیمت شیشه عقب سمند |
550،000 |
|
قیمت شیشه جلو 206 |
1،050،000 |
قیمت شیشه عقب 206 |
700،000 |
|
قیمت شیشه جلو پیکان |
500،000 |
قیمت شیشه عقب پیکان |
450،000 |
|
قیمت شیشه جلو ریو |
1،050،000 |
قیمت شیشه جلو تیبا |
1،200،000 |
|
قیمت شیشه جلو ال 90 |
1،050،000 |
قیمت شیشه های ماشین خارجی_ایرانی |
1،500،000 |
|
قیمت شیشه درب پراید |
150،000 |
قیمت شیشه جلو پاترول |
600،000 |
|
قیمت شیشه درب سمند |
200،000 |
قیمت شیشه درب یکپارچه پیکان |
200،000 |
|
قیمت شیشه درب زانتیا |
300،000 |
قیمت شیشه درب ریو |
250،000 |
|
قیمت شیشه جلو زانتیا |
1،100،000 |
قیمت شیشه عقب ماشین خارجی |
1،500،000 |
|
قیمت شیشه جلو ون دلیکا |
850،000 |
قیمت شیشه بادگیر پژو + پراید |
150،000 |
|
چسب آکواریوم |
75،000 |
چسب پلی اورتون |
250،000 |
|
قیمت شیشه جلو نیسان |
600،000 |
قیمت شیشه عقب ال 90 |
600،000 |
|
هدف ما عرضه کالا با کیفیت خوب و قیمت مناسب می باشد |
دیسک صفحه |
شرکتی |
||
2000000 |
|||
تسمه تایم |
شرکتی |
||
1200000 |
|||
تسمه دینام |
شرکتی مدل پایین |
شرکتی مدل بالا |
|
350000 |
400000 |
||
استپر موتور |
بدون پایه شرکتی |
با پایه شرکتی |
چین |
(ایساکو) 850000 |
(اصلی) 1700000 |
240000 |
|
لنت جلو |
مارک رنو اصلی |
TRWشرکتی |
ترکیه ای |
900000 |
500000 |
550000 |
|
لنت عقب |
کره ای |
||
600000 |
پژو 206 |
|||
دیسک و صفحه و بلبرینگ |
لوک آلمان |
عظام |
|
1400000 |
1070000 |
||
تسمه تایم |
شرکتی |
مارک ابتیبلت با گارانتی |
|
350000 |
320000 |
||
تسمه دینام |
انواع چین |
مارک فرانتک |
ابتیبلت |
160000 |
150000 |
310000 |
|
استپر موتور |
شرکتی |
چین |
|
350000 |
200000 |
||
لنت جلو |
شرکتی |
پاروت چین |
|
330000 |
350000 |
|
|
لنت عقب |
شرکتی |
مارک اشمیت |
|
420000 |
250000 |
|
دیسک صفحه |
والئو |
دای کن ژاپن |
عظام |
1740000 |
1850000 |
960000 |
|
تسمه تایم |
دایکو شرکتی |
ابتیبلت با گارانتی |
|
320000 |
350000 |
||
تسمه دینام |
دایکو شرکتی |
ابتیبلت |
|
270000 |
350000 |
||
استپر موتور |
شرکتی |
انواع چینی |
|
320000 |
160000 تا 180000 |
||
لنت جلو |
شرکتی |
پاروت چین |
|
300000 |
380000 |
||
لنت عقب |
شرکتی مارک تکستار |
چینی |
|
580000 |
300000 |
پراید |
|||
دیسک صفحه |
شرکتی سکو کره ای |
والئو |
دای کن ژاپن |
800000 |
900000 |
950000 |
|
تسمه تایم |
شرکتی اوبتیبلت |
چین |
چین با گارانتی |
270000 |
120000 |
130000 |
|
تسمه دینام |
شرکتی دانگیل |
انواع چین |
ابتیبلت |
100000 |
40000 |
88000 |
|
استپر موتور |
دینا پارت |
مارک های مختلف چین |
|
280000 |
120000 تا 160000 |
||
لنت جلو |
شرکتی سکو |
چین |
پاروت چین |
175000 |
135000 |
160000 |
|
لنت عقب |
شرکتی سکو |
مارک ماندرو |
|
170000 |
150000 |
قیمت انواع لوازم یدکی خودرو پراید
نام |
قیمت (تومان) |
شیشه درب جلو چپ رنگی صبا |
|
شیشه درب عقب چپ رنگی صبا |
|
شیشه درب جلو راست رنگی صبا |
|
آینه داخل فول جدید(روی شیشه جلو) |
|
منبع آب شیشه شوی عقب |
|
شیشه جلو فول |
۵۵۰۸۵ |
شیشه جلو صبا ساده |
۵۰۵۰۰ |
سینی جا چراغی عقب نسیم |
۴۷۸۵ |
سینی جا چراغی جلو |
۸۹۰۰ |
دسته چراغ وبرف پاک کن فول (جدید) |
۲۷۱۲۵ |
چراغ جلو راست قدیم |
۲۴۰۰۰ |
واشر سرسیلندر |
۸۰۰۰ |
مجموعه سرسیلندر(خاص ولئو) |
۳۱۳۵۰۰ |
قیمت سرسیلندر انژکتوری |
۱۸۰۰۰۰ |
سوپاپ حرارتی زیرمنیفولد ورودی(هوا) |
۷۰۰۰ |
میل سوپاپ کامل |
۲۸۵۰۰ |
درب عقب نسیم |
۸۰۰۰۰ |
در عقب ۱۴۱ |
۸۰۰۰۰ |
درب صندوق نسیم (جدید) |
۱۳۰۰۰۰ |
سپرجلو کامل با درپوش چراغ مه شکن،سایپا ۱۳۲ |
۵۵۰۰۰ |
درب داشبرد با متعلقات |
۳۲۰۰ |
قیمت لاستیک چرخ معمولی |
۳۸۰۰۰ |
دیسک ترمز چرخ جلو |
۱۲۰۰۰ |
رینگ چرخ نقره ای |
۱۵۳۰۰ |
روکش صندلی ۱۳۱ |
۹۵۰۰۰ |
روکش صندلی ۱۱۱ |
۹۵۰۰۰ |
ترمز دستی |
۷۸۰۰ |
صبحانه آنلاین
شارژ باتری خودرو
چگونه ميتوان فهميد باتري شارژ است
معمولا 3 روش براي اين كار وجود دارد
1-استارت زدن
ابتدا بايد كاري كرد كه در اثر استارت زدن باتنري روشن نشود( مثلا واير مركزي كويل به دلكو جدا شود ) سپس در حود 15 ثانيه استارت زده شود . اگر درطول اين مدت استارت به راحتي خورده شود . باتري شارژ است.
توجه : در اين آزمايش بايد از سلامت موتور و استارت مطمئن شده سپس آزمايش را انجام داد
ادامه مطلب...
چگونه باتری اتومبیل مان را شارژ کنیم
حتما شما هم بدتان نمی آید که ماشینتان را که در اثر خالی شدن شارژ باتری از حرکت افتاده ، خودتان دوباره به حرکت در بیاورید.
به طور کلی چهار روش برای شارژ باتری ماشین وجود دارد که ما در این مقاله قصد داریم شما را با این روش ها آشنا کنیم.
ادامه مطلب...
بهترين راه براي روشن كردن اتومبيلي كه باتريش از كار افتاده استفاده از دستگاه شارژر هست قيمت ايراني هاش ------ تومان است كه عالي هم هست .
كافي است 10 دقيقه قطب مثبت و منفي شارژر را به قطب هاي همنام خود بر سر باتري بچسبانيد .
در حالت شارژ در هاي باتري را برداريد .
البته اين براي كساني است كه اول صبح ماشين را از پاركينگ مي خواهند خارج كنند والا روش هاي فوق بكار مي آيد
قیمت قطعات پژو 206 | ||
دیسک ترمز جلو تیپ 2 -تلدا | ||
دیسک ترمز جلو تیپ 5 -تلدا | ||
لنت ترمز جلو پژو 206-TEXTAR | ||
لنت ترمز عقب پژو 206 تیپ 5 -پروا | ||
لنت ترمز جلو پژو 206 تیپ 1-2-3 -KALE | ||
لنت ترمز جلو پژو 207 و 206 ABS - با مارک KALE | ||
لنت ترمز عقب پژو 207 و 206 ABS -بامارک KALE | ||
لنت ترمز جلو پژو 206 تیپ 5 -پروا | ||
لنت ترمز چرخ جلو تیپ 2 -پروا | ||
بلبرینگ چرخ جلو پژو206 -آلمانی -FAG | ||
بلبرینگ چرخ جلو پژو206 -فرانسه -SNR | ||
بلبرینگ چرخ جلو پژو 206 -فرانسه -SKF | ||
توپی جلو تیپ 2 - تلدا | ||
توپی جلو تیپ 5 -تلدا | ||
کاسه چرخ عقب تیپ 2 تلدا | ||
دیسک ترمز عقب تیپ 5 - تلدا | ||
سگدست چپ تیپ 2 -RT | ||
سگدست راست تیپ 2 -RT | ||
سگدست چپ تیپ 5 -RT | ||
سگدست راست تیپ 5 -RT | ||
بازوی اتاق چپ تیپ 2 -RT | ||
بازوی اتاق راست تیپ 2 -RT | ||
بازوی چرخ چپ تیپ 2 -RT | ||
بازوی چرخ راست تیپ 2 -RT | ||
طبق چپ تیپ 2 -RT | ||
طبق راست تیپ 2 -RT | ||
میل رابط چپ تیپ 2 | ||
میل رابط راست تیپ 2 | ||
میل رابط SD | ||
میل توپی تیپ 2 | ||
میل توپی تیپ 5 | ||
دیسک و صفحه کلاچ و بلبرینگ تیپ 2 -هان اشمیت -HANN & SCHMIDT | ||
صفحه کلاچ پژو 206 تیپ 5 پری دم پری -هان اشمیت -HANN & SCHMIDT | ||
صفحه کلاچ پژو 206 تیپ 2 -هان اشمیت -HANN & SCHMIDT | ||
دیسک و صفحه کلاچ و بلبرینگ تیپ 5 - هان اشمیت - HANN & SCHMIDT | ||
سرسیلندر پژو 206 تیپ 2 -TU3-SPIKAL | ||
سرسیلندر پژو 206 تیپ 2 -الدورا | ||
سرسیلندر پژو 206 تیپ 2 -پروا | ||
میل لنگ تیپ 2 - پروا | ||
میل سوپاپ پژو 206 تیپ 5 -پروا | ||
سوپاپ تیپ 2 - پروا | ||
سوپاپ دود و بنزین پژو 206 تیپ 2 -SPIKAL -MADE IN INDIA | ||
سوپاپ تیپ 5 - پروا | ||
سوپاپ دود و بنزین پژو 206 تیپ 5 -SPIKAL -MADE IN INDIA | ||
گیت سوپاپ تیپ 2 - پروا | ||
شاتون تیپ 2 - پروا | ||
مجموعه پیستون ،بوش و گژن پین پژو 206 تیپ3 (TU3 ) -کارتک سیستم -CARTECH | ||
مجموعه پیستون و گژن پین پژو 206 تیپ 5 (TU5 ) -کارتک سیستم -CARTECH | ||
استپر موتور پژو 206 تیپ 2 -SPIKAL MADE IN INDIA | ||
بلبرینگ کلاچ پژو 206 تیپ 2 -SPIKAL | ||
بلبرینگ کلاچ پژو 206 تیپ 5 -SPIKAL | ||
تسمه تایم پژو 206 تیپ 2 سایز 104X22 - تایوانی -SPIKAL | ||
تسمه تایم پژو 206 تیپ 5 سایز 134X25 - تایوانی -SPIKAL | ||
واشر سرسیلندر STD تیپ 2 - پروا | ||
واشر سرسیلندر تعمیر سوم تیپ 2 -پروا | ||
واشر سرسیلندر تعمیر اول تیپ 2 - پروا | ||
واشر سرسیلندر تعمیر دوم تیپ 2 -پروا | ||
سیبک فرمان چپ پژو206 ،207 ،SD ،رانا و زانتیا -AKS | ||
سیبک فرمان چپ -سامان | ||
سیبک فرمان راست - سامان | ||
سیبک فرمان راست پژو 206 ،207 ،SD ،رانا و زانتیا -AKS | ||
میل فرمان - سامان | ||
میل موجگیر -سامان | ||
سیبک فرمان چپ پژو 206 -امیرنیا | ||
سیبک فرمان راست پژو 206- امیر نیا | ||
سیبک مفصل فرمان پژو 206 -امیرنیا | ||
مفصل فرمان پژو 206 ،207 ،SD و رانا -AKS | ||
سیبک تعادل پژو 206 ،207 ،SD و رانا -AKS | ||
سیبک تعادل پژو 206 -امیرنیا | ||
طبق کامل چپ پژو 206 (مثلثی ) -امیرنیا | ||
طبق کامل راست پژو 206 (مثلثی ) -امیرنیا | ||
دسته موتور گردفلزی پژو 206 -امیرنیا | ||
دسته موتور گرد فلزی پژو 206 -AKS | ||
دسته موتور گرد کائوچویی پژو 206 -AKS | ||
دسته موتور دو سرپیچ پژو206 ،زانتیا،روغن دار ،طرح اصلی -امیرنیا | ||
دسته موتور دو سر پیچ پژو 206 تیپ 5 روغنی -AKS | ||
طبق ترمز چپ پژو 206 تیپ 2 -تلدا | ||
طبق ترمز راست پژو 206 تیپ 2 -تلدا | ||
کالیپر پژو 206 چپ با لنت -تلدا | ||
کالیپر پژو 206 راست با لنت -تلدا | ||
لوله تانکی پژو 206 -تلدا | ||
بازویی چرخ پژو 206 - SD -چپ -تلدا | ||
بازویی چرخ پژو 206 - SD -راست -تلدا | ||
میل ترشن بار پژو 206 تیپ 2 چپ -تلدا | ||
میل ترشن بار پژو 206 تیپ 2 راست -تلدا | ||
میل تعادل پژو 206 -تلدا | ||
هوزینگ ترموستات پژو 206 تیپ5 -پروا |
قیمت قطعات گیربکس پراید | ||
گیربکس کامل پراید - KPTCO | ||
گیربکس کامل پراید -سایپا یدک | ||
پیچ فنر گیربکس پراید | ||
پوسته گیربکس پراید -RT | ||
پوسته کلاچ پراید-RT | ||
شفت بلند گیربکس پراید -KOPARS | ||
شفت بلند گیربکس پراید -سایپایدک -SAIPA YADAK | ||
شفت بلند گیربکس پراید-IACE | ||
شفت کوتاه گیربکس پراید -سایپا یدک - SAIPA YADAK | ||
شفت کوتاه گیربکس پراید -KOPARS | ||
بلبرینگ ته شفت گیربکس پراید -6302-ناچی -NACHI | ||
بلبرینگ ته شفت گیربکس پراید -6202 -ناچی-NACHI | ||
بلبرینگ شفت دوم (کوتاه ) پراید -FAG | ||
بلبرینگ شفت کوتاه پراید-FAG | ||
شفت کوتاه گیربکس پراید -IACE | ||
خار شفت کوچک گیربکس پراید | ||
خار شفت متوسط گیربکس پراید | ||
خار شفت بزرگ گیربکس پراید | ||
دنده 1 گیربکس پراید -IACE | ||
دنده 1 گیربکس پراید -KOPARS | ||
دنده 2 گیربکس پراید -IACE | ||
دنده 2 گیربکس پراید -KOPARS | ||
دنده 3 گیربکس پراید -KOPARS | ||
دنده 3 گیربکس پراید -IACE | ||
دنده 4 گیربکس پراید -سایپا یدک -SAIPA YADAK | ||
دنده 4 گیربکس پراید -KOPARS | ||
دنده 4 گیربکس پراید -IACE | ||
دنده 5 گیربکس پراید -IACE | ||
دنده 5 گیربکس پراید -KOPARS | ||
دنده 5 ورودی گیربکس پراید -KOPARS | ||
دنده 5 ورودی گیربکس پراید --IACE | ||
فنر دنده عقب پراید | ||
پین دنده عقب پراید | ||
میل دنده عقب پراید | ||
دنده عقب گیربکس پراید-KOPARS | ||
دنده عقب گیربکس پراید -IACE | ||
ماهک 1و2 گیربکس پراید -فولادی | ||
ماهک 1و2 گیربکس پراید -چدنی | ||
ماهک 3و4 گیربکس پراید | ||
ماهک 5 و عقب گیربکس پراید | ||
فنر ماهک پراید | ||
پین ماهک پراید | ||
میل ماهک 1و2 پراید | ||
میل ماهک 3و4 پراید | ||
میل ماهک 5و عقب پراید | ||
محرک واسطه 3و4 گیربکس | ||
محرک واسطه 5و عقب گیربکس | ||
میل سماوری پراید | ||
اهرم واسطه (تقسیم دنده ) پراید -IACE | ||
اهرم واسطه (تقسیم دنده ) | ||
صفحه تقسیم دنده پراید | ||
دوشاخ کلاچ پراید | ||
پیچ دو شاخ کلاچ پراید | ||
اهرم دو شاخ کلاچ | ||
اهرم تعویض دنده (تی ) پراید | ||
اهرم دنده عقب پراید | ||
کشویی کامل 1و2 گیربکس پراید -KOPARS | ||
کشویی کامل 1و2 -IACE | ||
مغزی کشویی 1و2 -IACE | ||
مغزی کشویی 1و2 پراید -KOPARS | ||
پوسته کشویی 1و2 -IACE | ||
خار النگویی 1و2 | ||
خار موشکی 1و2 | ||
کشویی کامل 3و4 -IACE | ||
کشویی کامل 3و4 پراید -سایپایدک | ||
کشویی کامل 3و4 گیربکس پراید -KOPARS | ||
مغزی کشویی 3و4 -IACE | ||
مغزی کشویی 3و4 پراید -KOPARS | ||
پوسته کشویی 3و4 -IACE | ||
خار النگویی 3و4 | ||
خار موشکی 3و4 پراید | ||
کشویی کامل 5وعقب پراید -IACE | ||
کشویی کامل 5 و عقب گیربکس پراید -KOPARS | ||
مغزی کشویی 5 وعقب پراید -IACE | ||
مغزی کشویی5وعقب پراید -KOPARS | ||
پوسته کشویی 5و عقب پراید -IACE | ||
خارالنگویی 5وعقب پراید | ||
خار موشکی 5وعقب پراید | ||
دنده پینیون گیربکس پراید -KOPARS | ||
دنده پینیون گیربکس پراید پراید -IACE | ||
واشر تنظیم کوچک گیربکس پراید | ||
واشر تنظیم متوسط گیربکس پراید | ||
واشر تنظیم بزرگ گیربکس پراید | ||
ساچمه لوبیایی کوچک گیربکس پراید | ||
ساچمه لوبیایی بزرگ گیربکس پراید | ||
ساچمه فنری گیربکس پراید | ||
خار تقسم دنده گیربکس پراید | ||
آهنربای گیربکس پراید | ||
دنده برنجی کامل پراید -IACE | ||
دنده برنجی کامل پراید -SPM | ||
دنده برنجی 1 گیربکس پراید -IACE | ||
دنده برنجی 1 گیربکس پراید -SPM | ||
دنده برنجی 2 گیربکس پراید -IACE | ||
دنده برنجی 2 گیربکس پراید -SPM | ||
دنده برنجی 3و4 گیربکس پراید -IACE | ||
دنده برنجی 3و4 گیربکس پراید -SPM | ||
دنده برنجی 5 گیربکس پراید -IACE | ||
دنده برنجی 5 گیربکس پراید -SPM | ||
دیفرانسیل کامل مگنتی پراید -تبریز | ||
دیفرانسیل کامل پراید تبریز | ||
بلبرینگ هوزینگ پراید -ژاپن -KOYO | ||
دنده کیلومتر پراید | ||
دنده مگنتی دیفرانسیل پراید -SPM | ||
دنده دیشلی کامل پراید -KOPARS | ||
دنده دیشلی کامل پراید -KOART | ||
دنده دیشلی کامل پراید -SPM | ||
دنده دیشلی کامل پراید -تلدا | ||
دنده مخروطی دیشلی پراید -SPM | ||
دنده هرزگرد دیشلی پراید-SPM | ||
محور دیشلی پراید -SPM | ||
پین فنری دیشلی پراید | ||
واشر کوچک دیشلی پراید | ||
واشر بزرگ دیشلی پراید | ||
سوپاپ تخلیه هوا -گیربکس پراید | ||
بوش فاصله پرکن گیربکس پراید | ||
روغن برگردان گیربکس پراید |
قیمت قطعات پراید | ||
دیسک ترمز پراید-SPM | ||
دیسک ترمز پراید -خط تولید | ||
لنت ترمز جلو پراید -KOART | ||
لنت ترمز جلو پراید -آبی پارس -PARS | ||
لنت ترمز جلو پراید -سبز پارس -PARS | ||
لنت ترمز جلو پراید شرکتی -SECO | ||
لنت ترمز چرخ جلو پراید-پروا | ||
لنت ترمز عقب پراید -KOART | ||
لنت ترمز عقب پراید شرکتی -SECO | ||
لنت ترمز عقب پراید -پارس -PARS | ||
بوش کوتاه و بلند کالیپر پراید (با هم ) | ||
توپی جلو پراید (طرح قدیم ) -SPM | ||
توپی جلو پراید (طرح جدید) -SPM | ||
کاسه چرخ پراید (طرح قدیم ) -TOOS ALEM | ||
کاسه چرخ عقب پراید (طرح قدیم ) -SPM | ||
کاسه چرخ عقب پراید (طرح جدید ) -SPM | ||
کاسه چرخ پراید (طرح جدید) -TOOS ALEM | ||
کاسه چرخ عقب پراید ( ABS ) با برند SPM | ||
کاسه چرخ عقب ABS -HSTP | ||
کاسه چرخ عقب (طرح جدید ) -HSTP | ||
توپی عقب قدیم چپ پراید-SPM | ||
توپی عقب قدیم راست پراید- SPM | ||
توپی عقب جدید پراید- SPM | ||
توپی عقب ABS پراید - SPM | ||
سگدست چپ قدیم پراید-تلدا | ||
سگدست راست قدیم پراید - تلدا | ||
سگدست چپ ABS و(جدید ) پراید -تلدا | ||
سگدست راست ABS و(جدید ) پراید -تلدا | ||
جعبه فرمان پراید-سامان | ||
جعبه فرمان پراید-MBC | ||
سیبک فرمان پراید-امیرنیا | ||
سیبک فرمان پراید -سامان | ||
سیبک فرمان پراید -AKS | ||
میل فرمان (قرقره ) پراید-سامان | ||
مفصل فرمان پراید -AKS | ||
سیبک قرقری پراید -S4t | ||
سیبک مفصل فرمان پراید-امیر نیا | ||
میل فرمان (قرقره ) هیدرولیک پراید -سامان | ||
طبق (بوش معمولی ) پراید-سامان | ||
سیبک طبق بوش لاستیکی پراید -AKS | ||
سیبک طبق پراید (بوش لاستیکی )-S4t | ||
طبق پراید بوش لاستیکی -امیر نیا | ||
طبق پراید بوش فلزی -امیر نیا | ||
طبق (بوش فلزی ) پراید-سامان | ||
بوش طبق پراید قطر (30 ) POWER FULL BUMPER -با برند S4t | ||
سیبک طبق پراید (بوش فلزی POWERFULL BUMPER ) - برند S4t | ||
سیبک طبق پراید (بوش فلزی ) -S4t | ||
سیبک طبق بوش فلزی پراید -AKS | ||
میل لنگ پراید -الدورا -ELDORA | ||
بوش ته میل لنگ پراید | ||
میل لنگ پراید -پروا | ||
میل سوپاپ کاربراتوری پراید-پروا | ||
میل سوپاپ (کاربراتوری ) پراید -سایپایدک | ||
میل سوپاپ کاربراتوری پراید-خط تولید - MS | ||
میل سوپاپ انژکتوری ساژم پراید - پروا | ||
میل سوپاپ انژکتوری ساژم پراید - خط تولید -MS | ||
میل سوپاپ پراید (ساژم ) -سایپایدک | ||
میل سوپاپ انژکتوری زیمنس پراید -پروا | ||
خار میل سوپاپ پراید | ||
شاخص میل سوپاپ پراید | ||
میل سوپاپ انژکتوری زیمنس پراید - خط تولید -MS | ||
بست میل سوپاپ پراید | ||
دیسک و صفحه کلاچ و بلبرینگ پراید -هان اشمیت -HANN-SCHMIDT | ||
شاتون (با پیچ و مهره ) پراید -پروا | ||
سرسیلندر کاربراتوری پراید -الدورا -ELDORA - | ||
سرسیلندر کاربراتوری پراید -پروا | ||
سرسیلندر کاربراتوری (شرکتی ) پراید -تلدا | ||
سرسیلندر انژکتوری (شرکتی ) پراید -تلدا | ||
واشر سرسیلندر پراید -الرینگ | ||
واشر سرسیلندر پراید -شرکتی -سایپا یدک | ||
واشر سرسیلندر پراید -طرح IACE | ||
واشر سرسیلندر پراید -IACE | ||
سوپاپ دود و بنزین پراید-SPIKAL -MADE IN INDIA | ||
سوپاپ پراید -پروا | ||
خار سوپاپ پراید | ||
سوپاپ پراید -ساوه -STYN | ||
گیت سوپاپ -پروا | ||
گیت سوپاپ -ساوه-STYN | ||
میل انگشتی (میل فلوتی ) پراید -شرکتی | ||
انگشتی سوپاپ پراید (دود و بنزین ) | ||
پیچ انگشتی پراید -شرکتی | ||
تقسیم ترمز کاربراتوری پراید | ||
تقسیم ترمز انژکتوری پراید | ||
لاستیک سوپاپ -IACE | ||
دسته موتور 1 پراید -IACE/KOART | ||
دسته موتور 2 پراید -IACE/KOART | ||
دسته موتور 3 پراید -IACE/KOART | ||
توپی سرکمک پراید -IACE/KOART | ||
توپی سرکمک - امیرنیا |
آموزش تست خرابی واتر پمپ پراید
عمدتا باید موقعی به واتر پمپ ماشینتون شک کنید که آمپر یه نمه یه نمه خودش رو بالا میندازه و کم کم میره بالا و فن رو زود به زود به کار میندازه
اگه شکتون رو خواستین تو مرحله عمل ببرین باید برین سراغ کاپوت ; بزنین بالا و درب رادیات رو بازکنید
یه بنده خدارو هم بشونین پشت فرمون و بخواین ازش که گاز بده ... نیش گاز نه تخته !
اگه دیدین خوب مکش میکنه و آب رو جوری مکش میکنه که ناگهانی سطح آب رو خالی میکنه و ناگهانی میاره بالا سطح آب رو ; اینجاست که فرضیتون برای خرابیه واتر پمپ اشتباهه
ولی اگه مکش نامحسوس باشه باید عوض شه ... عمدتا پرایدایی که کارکردشون بالا باشه این مورد براشئن پیش میاد
چون تو کارکرد بالا فیبرشون ازبین میره و شل میشه و با تئجه به اینکه قیمت بالایی نداره راحت برین تعویض کنبد این قطعه رو
محافظ کامپیوتر رانا و 206 اکومکس
محافظ مطمئن کامپیوتر خودرو
قیمت بالا و دسترسی آسان به کامپیوتر خودرو یا همان ECU موجب شده تا سارقین خودروها تمایل بیشتری به ربودن این قطعه مهم ماشین داشته باشند ، سرقت این قطعه به جز خسارت مادی موجب ساعت ها و شاید روزها وقت تلف کردن برای صاحب خودرو می شود. چراکه 1- هیچ خودرویی بدون ECU روشن نخواهد شد 2 - هیچ ECU ی به سادگی قابل خرید از هر جایی نیست !
بر همین اساس به شما پیشنهاد می کنیم :
- از محافظ کامپیوتر خودرو استفاده کنید
- درب موتور را مجهر به قفل کاپوت کنید
- اتومبیل خود را برای مدت طولانی در محل غیر امن پارک نکنید.
محافظ کامپیوتر ارائه شده از مواد مرغوب ساخته شده و به سادگی روی خودروی شما نصب خواهد شد و از ساده باز شدن ECU جلوگیری می کند.
با توجه به قیمت مناسب این محصول نصب آن را به شما توصیه می کنیم
راهنمای نصب و نمونه ای از ECU منطبق با این محافظ در تصاویر قرار داده شده است
جهت اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.
امنیت و ایمنب بالا
بدنه زخیم
قفل کامپیوتری
3 کلید کامپیوتری
قابل نصب بر روی خودرو هایی که دارای ایربگ هستند
بدیهی است اینگونه قفل فرمان ها از سرقت ایربگ نیز جلوگیری می کند