http://modernservice.ir/index.html
توزیع كلیه لوازم بدنه با رنگ كارخانه ای
بهترين قيمت ها در بورس كالا ______________
توزيع كليه لوازم بدنه با رنگ كارخانه اي
توزيع كليه لوازم بدنه خودرو هاي داخلي با رنگ كارخانه اي
شركت مهندسي رها پخش كننده قطعات رنگ شده انواع پرايد ، انواع پژو – ريو – سمند و ... با رنگ فابريك كوره اي كارخانه اي و كد دقيق رنگ ...
كليه لوازم بدنه اي شركت از توليد كننده اصلي آنها (كه قطعات ايران خودرو و سايپا را توليد مينمايند ) تهيه شده و پس از اسيد شويي ، حوض قليايي ، رنگ آميزي الكترو استاتيك توسط رباط ، كيلر زني ، در كوره استاندارد ديجيتالي پخت رنگ شده و پس از كنترل كيفي بسته بندي ميشوند .
با استفاده از قطعات بدنه شركت ما هرگز تعويض قطعات خودرو حتي توسط خبره ترين كارشناسان مشخص نخواهد شد زيرا ما همانگونه قطعات را تهيه و آماده مينماييم كه كارخانه هاي خودرو سازي انجام ميدهند !!!!
قطعات توليدي اين شركت : گلگير هاي پژو و پرايد – زه ابرويي زير چراغ جلو پژو و پرايد – جلو پنجره پژو و پرايد – صندوق عقب – كاپوت جلو پژو و پرايد و ... همگي با كد رنگي ايران خودرو و سايپا با رنگ كوره اي با فرآيند پخت رنگ فابريك كارخانه بدون جزيي ترين اختلاف !!!!
از مراكز استانها و شهرستانها نماينده فعال معتبر پذيرفته ميشود .
نمايندگي هاي رسمي ايران خودرو و سايپا در اولويت واگذاري نمايندگي ميباشند
جهت كسب اطلاعات بيشتر با تلفنهاي :
09125616941 – 09371840159 كاوه رمن تماس بگيريد ..
نمايندگي اهواز : آقاي پور خدادادي 09163532661
نمايندگي زابل : آقاي برزي : 09153423432
نمايندگي اصفهان : آقاي مغرور : 09133255299
نمايندگي كرمان : آقاي رحيمي صادق 09131992632
تعمير سريع خودرو و انجام خدمات اتومبيل
اتوسرويس تك به عنوان مجهزترين و بزرگترين اتوسرويس با بيش از 2000متر فضا با امكان پارك يا تردد راحت وسريع اتومبيلها آمادۀ ارائه خدمات به كليه رانندگان محترم ميباشد http://www.auto-tak.com
تاكسي شخصي، معلمان محترم آموزش و پرورش، تاكسي بانوان، تاكسي سبز و تاكسي زرد و ديگر وسايل نقليه شخصي يا عمومي.
تعميرات اساسي موتور انواع اتومبيل ها با 50% تخفيف در اجرت كار
انواع پژو، پرايد، ال نود، زانتيا و... با پنجاه درصد تخفيف در اجرت كار
با كيفيتي مناسب و قيمتي باورنكردني
اجرت تعويض صفحه كلاچ پژو405 فقط 27000 تومان
اجرت تعويض صفحه كلاچ سمند فقط 27000 تومان
اجرت تعويض صفحه كلاچ پرايد فقط 22000 تومان
اجرت تعويض صفحه كلاچ پيكان فقط 18000 تومان
اجرت تعويض صفحه كلاچ روآ فقط 17000 تومان
اجرت تعويض تسمه تايم پژو405 فقط 14000 تومان
اجرت تعويض تسمه تايم سمند فقط 14000 تومان
اجرت تعويض تسمه تايم پژو206 فقط 14000 تومان
اجرت تعويض تسمه تايم پژوپرشيا فقط 14000 تومان
اجرت تعويض تسمه تايم پرايد فقط 12000 تومان
خدمات جلو بندي انواع اتومبيل ها
تنظيم ارتفاع انواع پژو، پرايد با پنجاه درصد تخفيف در اجرت كار
تعمير جلوبندي انواع پژو و پرايد با 50% تخفيف در اجرت كار
بازديد چهارچرخ انواع پژو، پرايد با پنجاه درصد تخفيف در اجرت كار
شارژ گاز كولر طبق قيمت مصوبه تاكسيراني با كيفيتي مناسب و تضميني طبق قرارداد 24000تومان
واحد تعويض روغن اتوسرويس بزرگ تك بصورت ويژه آماده ارائه خدمات به كليه رانندگان محترم ميباشد:
پذيرايي رايگان
اجرت تعويض روغن رايگان
اجرت تعويض روغن رايگان حتي اگر روغن را خودتان آورده باشيد
چهارچرخ باد نيتروژن - گاز نيتروژن رايگان
بازديد: ديفرانسيل، گيربكس، آب باطري رايگان
قيمت روغن ها = قيمت چاپ شده كارخانه روي درب روغن ميباشد
تعمير گيربكس انواع پژو، پرايد با پنجاه درصد تخفيف در اجرت كار
رورشويي رايگان اتومبيل ويژه عزيزاني كه از خدمات مكانيكي اتوسرويس تك مانند تعويض صفحه كلاچ، تعمير گيربكس و.... استفاده نمايند
جوايز قرعه كشي ماهيانه براي مشتريان اتوسرويس تك- كمك هزينه سفر به كربلا براي 1نفر
ساعات كار: 8صبح الي 8شب
اتوسرويس بزرگ تك: تهران، اتوبان باقري، اتوبان بسيج، ورودي محلاتي، دوربرگردان زيرپل17شهريور،بعد از ورزشگاه سعيدي، خ ارجمندي راد، جنب كلانتري 114غياثي،پ101
مديريت: 09366689139 تلفن: 02133007060
جهت اطلاعات بيشتر به سايت اتوسرويس تك مراجعه فرماييد
www.auto-tak.com
نکات مهم برای خرید خودرو دست دوم
نکات قابل توجه موقع خرید خودرو دست دوم
1- بازدید اصالتی و مدارک فنی خودرو: 1। بازدید و مطابقت شماره بدنه با کارت مشخصات خودرو – هر خودرو شماره بدنه در مکان های مختلفی حک میشود و فقط صرفا داخل محفظه موتور نیست پس حوصله کنید و بازدید کنید 2। بررسی میزان کارکرد خودرو و مطابقت با استهلاک بقیه اجزا خودرو – به عنوان مثال ماشینی که 25 هزار تا راه رفته لاستیکش باید فابریک و بدون آثار قلوه کنی یا لاستیک سایی باشه یا صندلی ها و روکش ها و روکش فرمان و । । । 3. دفترچه های خودرو شامل خودرو و رادیو پخش و کد های مربوطه 4. بررسی و بازدید شماره موتور و تطابق با کارت خودرو و بازدید از نظر کوبیدگی و له شدگی محل شماره خودرو 5. دریافت کارت سوخت خودرو 6. بازدید اسناد مالکیت و مدارک پرداخت خلافی 7. از همه مهم تر بازدید و بررسی اسناد بیمه ماشین و اینکه حداقل 3 ماه اعتبار بیمه داشته باشه و پرونده پرداخت خسارت نداشته باشه (پشت بیمه نامه درج میشه) 8. بررسی اسناد پرداخت هزینه های عوارض شهرداری و معاینه فنی خودرو 2 - بازدید های بدنه این بررسی توسط صافکار یا نقاش یا شخصی که تجربه زیادی دارد انجام بشود و شامل: 1- بدنه خودرو از لحاظ ضربه و فر ورفتگی و بر امدگی و انجام صافکاری بدون رنگ – این بازدید هزینه دارد و حدود 15 دقیقه وقت نیاز دارد 2- بازدید باز و بسته شدن درب ها 3- بازدید کارکرد کامل شیشه بالا بر ها ی دستی و برقی 4- بازدید زه ها و ضربه گیر های بدنه خودرو از لحاظ خش و ضربه – زه ها و ضربه گیرها خیلی راست گو هستند و باید زه های یک طرف خودرو به یک اندازه رنگ و رو رفته و آفتاب خورده و خش داشته باشند و خش های بیش از حد یا سالم بودن یک زه یا ضربه گیر نشانگر ترمیم و تعویض میباشند – دنبال علت باشید و همچنین نشانگر ناشی بودن استفاده کننده از خودرو بوده و باید دنبال نشانه های آسیب های دیگر هم باشید 5- پلاک های خودرو در جلو و عقب خودرو را بازدید کنید و آثار ترمیم و نقاشی مجدد و تا شدگی و ضربه شدید کاملا مشخص هستند همچنین توجه داشته باشید نصب پلاک های کشوری که تا عالم باقی همراه مالک هستن و از یک خودرو به خودرو دیگر منتقل میشوند و باید فقط محل پرچ ها زخمی شوند و نه جای دیگر 3- بازدید های ظاهری این بازدید توسط خریدار خودرو انجام میشه و احتیاج به کارشناس و مکانیک نداره 1- بازدید سیستم های برقی خودرو شامل چراغ ها و کارکرد صحیح 2- بازدید کارکرد رادیو پخش خودرو و آنتن برقی و کسب اطمینان از نصب صحیح و سیم بندی صحیح لوازم صوتی شامل آمپلیایر و ساب ووفر و انواع خازن 3- بازدید صندلی ها و سالم بودن و کچل نشدن صندلی ها و کارکرد آن – آگر برقی باشد کارکرد صحیح سیستم آن 4- بازدید رودری ها از لحاظ ظاهر سالم و بدون عیب و آسیب و کچلی و لقی اطراف 5- بازدید لاستیک های خودرو- یک خودرو سالم باید دارای حد آقل دو لاستیک با یک نام و مدل و تاریخ ساخت باشند و بهتر اینکه هر 4 لاستیک خودرو از یک نام و مدل و سازنده باشند و بازدید میزان وخوردگی و ساییدگی لاستیک ها - هرگونه ساییدگی یه طرفه و بیش از حد و عدم تطابق با کارکرد مورد ادعای فروشنده بحث بر انگیز و مورد سوال میتونه باشه – طلق لاستیکی شلگیر درون گلگیر را بازدید کنید تا مشخص شود علاِیم ساییدگی و زخمی شدن نداشته باشد 6- رینگ های خودرو باید عاری از هر گونه آثار چکش کاری و ضربه خوردگی باشند و کاملا سالم باشند 7- بازدید چرخ زاپاس خودرو و سالم بودن و کارکرد منطقی و مطابق سایر اجزا خودرو انتظالر میرود به عنوان مثال چرخ زاپاس نباید بیشتر از 100 کیلومتر کارکرد داشته باشد و باید نو و دست نخورده باشه ( مطابق اسمش واسه استفاده نیست و فقط یدکی هستش) 8- قالپاق های خودرو نباید هیچگونه اثار شکستگی و خش های مستمر و مدور داشته باشند و همه انها باید موجود باشند 9- برف پاک کن ها و آب پاش های شیشه شورها باید سالم و عملیاتی باشند و کارکردشان عاری از هر کونه عیب باشد – تعمیر انها هزینه بر و وقت گیر است 10- داخل خودرو و آلات آدوات و اهرم ها باید کاملا سالم و عملیاتی و کارکردشان بدون عیب باشد – اصولا تعمیرات تزیینات داخل خودرو هزینه بر است و هرگز مانند فابریک خودرو نخواهد شد 11- سایر تزیینات خودرو مانند آینه ها و پشت سری ها و آفتاب گیر ها و کارکرد صحیح آنها نشانگر توجه مالک قبلی و یا بی توجهی مالک هستند 4- بازدید فنی و قوای محرکه این بازدید توسط کارشناس و مکانیک انجام میشه و میتونه در حال سکون خودرو یا در حال حرکت باشه 1- بازدید موتور در یک مرکز تون آپ با دستگاه دیاگ به شدت توصیه میشود و پاسخ تعداد زیادی از سوالات داده خواهد شد 2- بازدید جعبه دنده و صحیح جا رفتن بدون صدا ونرم جا رفتن از الزامات خرید خودرو دست دوم میباشد 3- کارکرد کلاچ خودرو باید کاملا خطی و بدون سفتی در کورس حرکتی پدال کلاچ باشدو هیچ گونه مانعی در حرکت و صدای نباید وجود داشته باشد 4- ترمز خودرو باید در حالت خاموش بودن و روشن بودن خودرو کاملا عملیاتی باشد و تفاوت روشن بودن و خاموش بودن باید واضح و مشخص باشد و کورس زیاد از حد پدال ترمز نشانه وجود عیب میباشد – با ترمز و بازدیدش شوخی نکنین و جدی بررسی کنین 5- فنر های خودرو و سیستم تعلیق باید سالم و حداکثر دو حرکت نوسانی داشته باشد و باید سریعا خودرو به حالت ایستا بر گردد - یکی دیگه از علایم سالم بودن کمکم فنر ها به گفته تعمیرکاران کمک فنر یک صدای فیس در هنگام فشار دادن یکی از گوشه های خودرو میباشد یا در هنگام عبور از یک سرعت گیر با سرعت حدود 15-20 کیلومتر 6- کولر و اجزا سیستم تهویه مطبوع خودرو باید کارکرد خوب و المی داشته باشند و هر گونه صدا یا عدم کارکرد صحیح مستلزم صرف هزینه و و قت میباشد 7- کارکرد موتور را از لحاظ لرزش و میزان انتقال لرزش به اتاق را بررسی کنید و هرگونه لرزش بیش از حد منطقی مستلزم صرف نیم روز وقت در تعمیرگاه و صرف هزینه ای معادل یک ایران چک صورتی میباشد 8- سیستم خنک کننده باید فاقد هرگونه نشتی وعلایم پاشش مایع خنک کننده درون محفظه موتور بوده و مایع درون محفظه ذخیره باید مایع خنک کننده خالص باشد و و جود مایع شیری رنگ و یا حتی قطرات روغن نشانگر حداقل خرابی واشر سر سیلندر تا ترک خوردگی بلوک سیلندر و مجاری آب و روغن میباشد 9- روغن موتور باید در بدترین شرایط دارای چسبندگی باشد و فقط روغن باشد – این موضوع را توسط بیرون کشیدن گیج روغن میتوان بررسی کرد. 10- ژنراتور برق خودرو باید کارکرد مناسب و بدو ن سروصدا و مناسب تجهیزات مصرف کننده خودرو داشته باشد و در صورت روشن شدن هر یک از تجهیزات مصرف کننده برق خودرو به صرو صدا نیفتد 11- تسمه هاس خودرو باید دارای ظاهر مناسب و عدم پوسیدگی و آثار نخ نما شدن باشد. 5- تست جاده و رانندگی هنگام خرید خودرو حتما از مالک تقاضای رانندگی با خودرو را نمایید و در حضور وی حرکت خودرو و عملکرد تمامی اجزا متحرک را آزمایش نمایید – در این حالت اصلا سیستم صوتی خودرو را آزمایش ننمایید چون باعث خطا و پنهان شدن سایر عیوب احتمالی خودرو میشود 1- فرمان خودرو در حال حرکت باید نرم و روان و بدون هرگونه صدا باشد – تعمیر سیستم فرمان وقت گیر و هزینه بر و همیشه 2 بار مراجعه به تعمیر گاه نیاز دارد 2- پلوس ها و سیستم انتال نیرو به چرخ ها همیشه و مخصوصا در حال گردش خودرو باید بدون سروصدا و معمولی باشد. 3- هرگونه سرو صدا و زوزه درون اتاق خودرو مسلتزم صرف هزینه ای معادل نیم برج حقوق و صوف دو روز وقت میباشد 4- عملکرد دنده ها و کلاچ را هنگام حرکت بررسی نمایید و همة دنده ها را بررسی کنید و به صدا های اضافی در حال حرکت به دقت گوش کنید – در این مرحله چنانچه سرنشینان خودرو سکوت لازم را شکستند و از خود صدایی بروز دادند دوباره تست و آزمایش را تکرار کنید 5- به زوزه های بلبرینگ ها ککه کل اتاق را میلرزانند و ارتعاش غیر قابل تحملی دارن حساس باشید 6- هرگونه صدا در موتور خودرو مانند صدای تسمه ها و سوپاپ ها را از هم تمیز داده و سعی کنید صدای آنهارابشناسید
رنگ خودرو
مقدمه
ابتدا مراحل رنگ خودرو در سالن های رنگ کارخانجات تولید کننده خودرو بررسی خواهد شد
مراحل کلی یک سالن رنگ از تحویل قطعه خام بدنه به سالن شروع می گردد . هر قطعه در معرض دو پروسه کلی قرار می گیرد که عبارتند از:
1. آماده سازی
2. اعمال پوشش رنگ
مرحله آماده سازی شامل دو قسمت کلی عملیات فسفا ته نمودن و عملیات اعمال آستر می باشد که در شکل زیر نشان داده شده است:
عملیات فسفات، یک فرایند کاملاً اتوماتیک غوطه وری می باشد؛ در این عملیات، حاملهای بدنه همراه با بدنه های روی آنها، به داخل یک محلول شیمیایی فرو برده می شوند تا اینکه برای نقاشی آماده شوند. بدنه خودروها به وسیله حرکت دادن حاملها، کاملاً از درون محلول عبور میکنند. بعد از مرحله فسفات، مرحله آستر قرار دارد که به وسیله کانویری از مرحله فسفات جدا می شود. در این مرحله نیز بدنه غوطه ور می شود، ولی با این تفاوت که برای افزایش میزان پوشش، از فرایند الکترواستاتیک استفاده م یشود. مخزن آستر در خطوط تولید کاملاً اتوماتیک م یباشد. بعد از مرحله آستر، کوره خشک کن قرار دارد که به ازای هر بدنه خودرو که در داخل آن قرار م یگیرد و خشک می شود، نیاز به زمان دارد.
دیگر عملیات سالن رنگ در مرحله آماده سازی عبارتند از:
عملیات سیلر کاری
به دلیل این که بدنه از قطعات منفصل تشکیل شده و ممکن است در بدنه سازی خوب بر روی هم جفت نشده
باشند عملیات سیلر کاری بر روی آن GetBC(144);
آگهي هاي اتومبيل
اتومبيل » خدمات جانبيفروش جدیدترین کیت صافکاری جادویی
با استفاده از کیت صافکاری جادویی در کمتر از سه دقیقه بدنه اتومبیل خود را بدون رنگ ریختگی صاف نمائید .
بهترین وسیله برای صاف کردن قسمت های دوبل بدنه خودرو . (( ارسال رایگان ))
به همراه راهنمای فارسی (تصویر و متن )
در صورت خرید عمده قیمت محصول شامل تخفیف میباشد ( برای خرید عمده بعد از ثبت محصول و دریافت شماره تلفن با من تماس حاصل نمائید )
طریقه استفاده : محل فرورفتگی را با آب یا با الکل به خوبی تمیز می نمائید . سنبه صافکار را بر مرکز فرورفگی میچسبانیم . 10 دقیقه صبر میکنیم . سپس با پیچاندن پیچ کششی به آرامی فرورفتگی را بیرون میاوریم ( تمامی مطالب همراه با عکس به طور کامل در دفترچه راهنما توضیح داده شده است )
برخی از امکانات و قابلیتها:
بدون نیاز به تخصص
کاربرد آسان
صرفه جویی در وقت و هزینه
کارائی مادام العمر
به همراه راهنمای فارسی (تصویر و متن )
ارسال با پست به تمامی نقاط ایران
تحویل درب منزل یا محل کار
جهت ارسال محصول نوشتن کد پستی 10 رقمی در انتهای آدرس الزامی است
مثال : خوزستان - اهواز - خیابان عامری - پلاک 21 - کد پستی 2334875690
پرداخت وجه به مامور پست - تحویل 1 الی 5 روز کاری
این پکیج دارای گارانتی بوده و تمامی امکانات اعلام شده موجودو قابل استفاده میباشد
****توجه : مبلغ فوق کل وجه پرداختی شما به مامور پست میباشد***
رینگ | ||||||||
مدل لاستیک | جزئیات | سایز لاستیک | کارکرد مفید ( کیلومتر ) | قیمت ( تومان ) | ||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
خانواده پژو . 1-1 WKH | آلومینیومی | 15 | --- | 205,000 | ||||
خانواده پژو . 10 پره رونال | آلومینیومی | 15 | --- | 236,000 | ||||
خانواده پژو . 5 پره رونال | آلومینیومی | 15 | --- | 205,000 | ||||
خانواده پژو . طر ح شهاب | آلومینیومی | 15 | --- | 205,000 | ||||
خانواده پژو . ALESSIO مدل EURO | آلومینیومی | 16 | --- | 250,000 | ||||
تندر 90 | آلومینیومی | --- | --- | 225,000 | ||||
تندر 90 | آهنی | --- | --- | 80,000 | ||||
رینگ | آهنی | 14 | --- | 37,000 | ||||
رینگ | آهنی | 15 | --- | 37,000 | ||||
پراید | آهنی | 13 | --- | 34,000 |
09141157518
3الی 4479441
آدرس:دیزل آباد دوم جنب کبریت سازی
اجرت صافکاری و نقاشی خودرو پراید
****توجه **** قیمتها به ریال است****توجه ****
**************************************** **
اجرت نقاشی درب های پراید (هر لنگه ) 2,442,000اجرت لکه گیری دربهایپراید ( هر لنگه کامل ) 1,320,000اجرت خط و خش گیری دربهای پراید (هر لنگه کامل) 924,000اجرت نقاشی درب های پراید از زه به پائین 924,000اجرت لکه گیری دربهای پراید از زه به پایین 561,000اجرت خط و خش گیری درب هایپراید از زه به پائین 363,000اجرت نقاشی درب هایپراید از زه به بالا 1,320,000اجرت لکه گیری دربهای پراید از زه به بالا 924,000اجرت خط و خش گیری درب های پراید از زه به بالا 561,000اجرت نقاشی درب های پرایدداخل درب 561,000اجرت تعویض دربهایپراید ( هر لنگه ) 825,000اجرت نقاشی گلگیرهای جلو پراید (هر طرف کامل) 1,914,000اجرت لکه گیری گلگیرهای جلو پراید (هرطرف کامل) 891,000اجرت خط و خش گیری گلگیر های پرایدجلو (هرطرف کامل) 709,500اجرت تعویض گلگیرهای جلو پراید (هرطرف ) 775,500اجرت نقاشی گلگیرهای عقب پرایدمعمولی (هرطرف کامل) 1,815,000اجرت لکه گیری گلگیرهای عقب پرایدمعمولی (هرطرف کامل) 792,000اجرت خط و خش گلگیرهای عقب پرایدمعمولی (هرطرف کامل) 594,000اجرت تعویض گلگیر های عقبپراید معمولی (هرطرف) 1,650,000اجرت نقاشی گلگیرهای عقب پرایدSD (هرطرف کامل) 2,145,000اجرت لکه گیری گلگیرهای عقب پرایدSD (هرطرف کامل) 1,188,000اجرت خط و خش گیری گلگیرهای عقب پرایدSD (هرطرف کامل) 825,000اجرت تعویض گلگیر های عقبپرایدSD (هرطرف ) 1,815,000اجرت نقاشی درب موتورپراید زیر و رو ( دو طرف ) 3,036,000اجرت نقاشی درب موتور صافکاری شده پرایدیک طرف 2,310,000اجرت لکه گیری درب موتور پراید فقط یک طرف 1,650,000اجرت خط و خش گیری درب موتور پراید فقط یک طرف 1,155,000اجرت نقاشی درب اتاق بار پراید معمولی ( پشت و رو) 2,508,000اجرت نقاشی درب اتاق بار صافکاری شده پرایدمعمولی فقط یک طرف 1,914,000اجرت نقاشی درب صندوق عقب پرایدSD ( دو طرف) 2,838,000اجرت نقاشی درب صندوق عقب صافکاری شده پرایدSD فقط یک طرف 2,244,000اجرت لکه گیری درب اتاق بار پراید معمولی یک طرف 1,584,000اجرت لکه گیری درب صندوق عقب پرایدSD یک طرف 1,749,000اجرت خط و خش گیری درب اتاق بارپراید معمولی فقط یک طرف 1,056,000اجرت خط و خش گیری درب صندوق عقب پرایدSD فقط یک طرف 1,155,000اجرت نقاشی زیر درب موتور پراید 792,000اجرت نقاشی زیر درب صندوق عقبپرایدSD 792,000اجرت نقاشی پشت درب اتاق بار پراید معمولی 726,000اجرت تعویض درب موتور پراید 379,500اجرت تعویض درب صندوق عقب پرایدSD و درب اتاق بار پراید معمولی 379,500اجرت نقاشی رکاب پراید کامل ( داخلی ، میانی ، بیرونی و تقویت رکاب جلو) 1,485,000اجرت تعویض رکاب پراید کامل ( داخلی ، میانی ، بیرونی و تقویت رکاب جلو) 1,485,000اجرت نقاشی داخل موتور کامل پراید 2,046,000اجرت نقاشی داخل صندوق عقب کامل پرایدSD با مومکاری 2,046,000اجرت نقاشی جلو پنجره پراید 594,000اجرت نقاشی سپرجلو یا عقب پراید کامل 1,155,000اجرت نقاشی سقف صافکاری شده پرایدتا لبه های ستون و گلگیر 2,838,000اجرت تعویض سقف پراید بطور کامل 2,475,000اجرت نقاشی قاب آئینهپراید 247,500اجرت نقاشی اتاق پرایدمعمولی ( با آستر ) 18,810,000اجرت نقاشی اتاق پراید معمولی ( بدون آستر ) 22,440,000اجرت نقاشی اتاق پرایدSD( با آستر ) 20,130,000اجرت نقاشی اتاق پرایدSD ( بدون آستر ) 23,760,000اجرت تعویض اتاق پراید معمولی 14,850,000اجرت تعویض اتاق پرایدSD 15,840,000اجرت نقاشی زیر باطری پراید 594,000اجرت تعویض کلاف کامل پراید معمولی هرطرف 6,600,000اجرت نقاشی کلاف کاملپراید معمولی هرطرف 3,960,000اجرت تعویض کلاف کامل پرایدSD هرطرف 7,260,000اجرت نقاشی کلاف کاملپرایدSD هرطرف 4,455,000اجرت تعویض نیم کلاف جانبی جلو با ستون وسط پراید هرطرف 3,630,000اجرت نقاشی نیم کلاف جانبی جلو با ستون وسط پراید هرطرف 2,310,000اجرت تعویض نیم کلاف جانبی جلو بدون ستون وسط پراید هرطرف 1,980,000اجرت نقاشی نیم کلاف جانبی جلو بدون ستون وسط پراید هرطرف 1,320,000اجرت تعویض سینی شاسی جلوپراید هرطرف 2,970,000اجرت نقاشی سینی شاسی جلو پراید هرطرف 1,980,000اجرت تعویض سرشاسی جلوپراید هرطرف 1,980,000اجرت نقاشی سر شاسی جلو پراید هرطرف 1,254,000اجرت تعویض سرشاسی عقب پراید هرطرف 1,815,000اجرت نقاشی سرشاسی عقبپراید هرطرف 1,254,000اجرت شاسی کشی و تنظیم سرشاسی جلو پراید هرطرف 2,145,000اجرت شاسی کشی و تنظیم سرشاسی عقب پرایدهرطرف 2,145,000اجرت تعویض دوبل گلگیرهای جلو پراید هرطرف 1,452,000اجرت نقاشی دوبل گلگیرهای جلو پراید هرطرف 1,056,000اجرت تعویض دوبل گلگیرهای عقبپراید معمولی 1,716,000اجرت نقاشی دوبل گلگیرهای عقبپراید معمولی 990,000اجرت تعویض دوبل گلگیرهای عقبپرایدSD 1,980,000اجرت نقاشی دوبل گلگیرهای عقبپرایدSD 1,155,000اجرت تعویض سینی کفی عقب پراید معمولی 1,650,000اجرت نقاشی سینی کفی عقب پراید معمولی 1,320,000اجرت تعویض کفی صندوق عقب پرایدSD 1,980,000اجرت نقاشی کفی صندوق عقب پرایدSD 1,650,000اجرت جک کاری و تنظیم رکابپراید هر طرف 1,320,000اجرت تعویض سینی عرضی سرشاسی جلو( رام زیررادیاتور) پراید 660,000اجرت نقاشی سینی عرضی سرشاسی جلو ( رام زیررادیاتور) پراید 495,000اجرت تعویض سینی زیر سپر عقب پراید 1,155,000اجرت نقاشی سینی زیر سپر عقب پراید 660,000اجرت تعویض کف اتاقپراید 4,290,000اجرت نقاشی کف اتاقپراید 2,376,000اجرت تعویض تقویتهای سقفپرایدکامل ( 3عدد ) 1,650,000
****************************************
اجرت صافکاری و نقاشی خودرو رانا
****توجه **** قیمتها به ریال است****توجه ****
**************************************** **
اجرت نقاشی درب های رانا (هر لنگه ) 2,442,000اجرت لکه گیری دربهای رانا ( هر لنگه کامل ) 1,320,000اجرت خط و خش گیری دربهای رانا (هر لنگه کامل) 924,000اجرت نقاشی درب های رانا از زه به پائین 924,000اجرت لکه گیری دربهای رانا از زه به پایین 561,000اجرت خط و خش گیری درب های رانا از زه به پائین 363,000اجرت نقاشی درب های رانا از زه به بالا 1,320,000اجرت لکه گیری دربهای رانا از زه به بالا 924,000اجرت خط و خش گیری درب های رانا از زه به بالا 561,000اجرت نقاشی درب های راناداخل درب 561,000اجرت تعویض دربهای رانا ( هر لنگه ) 825,000اجرت نقاشی گلگیرهای جلو رانا (هر طرف کامل) 1,914,000اجرت لکه گیری گلگیرهای جلو رانا (هرطرف کامل) 891,000اجرت خط و خش گیری گلگیر های راناجلو (هرطرف کامل) 709,500اجرت تعویض گلگیرهای جلو رانا (هرطرف ) 775,500اجرت نقاشی گلگیرهای عقب رانامعمولی (هرطرف کامل) 1,815,000اجرت لکه گیری گلگیرهای عقب رانامعمولی (هرطرف کامل) 792,000اجرت خط و خش گلگیرهای عقب رانامعمولی (هرطرف کامل) 594,000اجرت تعویض گلگیر های عقب رانا معمولی (هرطرف) 1,650,000اجرت نقاشی گلگیرهای عقب راناSD (هرطرف کامل) 2,145,000اجرت لکه گیری گلگیرهای عقب راناSD (هرطرف کامل) 1,188,000اجرت خط و خش گیری گلگیرهای عقب راناSD (هرطرف کامل) 825,000اجرت تعویض گلگیر های عقب راناSD (هرطرف ) 1,815,000اجرت نقاشی درب موتور رانا زیر و رو ( دو طرف ) 3,036,000اجرت نقاشی درب موتور صافکاری شده رانایک طرف 2,310,000اجرت لکه گیری درب موتور رانا فقط یک طرف 1,650,000اجرت خط و خش گیری درب موتور رانا فقط یک طرف 1,155,000اجرت نقاشی درب اتاق بار رانا معمولی ( پشت و رو) 2,508,000اجرت نقاشی درب اتاق بار صافکاری شده رانامعمولی فقط یک طرف 1,914,000اجرت نقاشی درب صندوق عقب راناSD ( دو طرف) 2,838,000اجرت نقاشی درب صندوق عقب صافکاری شده راناSD فقط یک طرف 2,244,000اجرت لکه گیری درب اتاق بار رانا معمولی یک طرف 1,584,000اجرت لکه گیری درب صندوق عقب راناSD یک طرف 1,749,000اجرت خط و خش گیری درب اتاق بار رانا معمولی فقط یک طرف 1,056,000اجرت خط و خش گیری درب صندوق عقب راناSD فقط یک طرف 1,155,000اجرت نقاشی زیر درب موتور رانا 792,000اجرت نقاشی زیر درب صندوق عقب راناSD 792,000اجرت نقاشی پشت درب اتاق بار رانا معمولی 726,000اجرت تعویض درب موتور رانا 379,500اجرت تعویض درب صندوق عقب راناSD و درب اتاق بار رانا معمولی 379,500اجرت نقاشی رکاب رانا کامل ( داخلی ، میانی ، بیرونی و تقویت رکاب جلو) 1,485,000اجرت تعویض رکاب رانا کامل ( داخلی ، میانی ، بیرونی و تقویت رکاب جلو) 1,485,000اجرت نقاشی داخل موتور کامل رانا 2,046,000اجرت نقاشی داخل صندوق عقب کامل راناSD با مومکاری 2,046,000اجرت نقاشی جلو پنجره رانا 594,000اجرت نقاشی سپرجلو یا عقب رانا کامل 1,155,000اجرت نقاشی سقف صافکاری شده راناتا لبه های ستون و گلگیر 2,838,000اجرت تعویض سقف رانا بطور کامل 2,475,000اجرت نقاشی قاب آئینه رانا 247,500اجرت نقاشی اتاق رانامعمولی ( با آستر ) 18,810,000اجرت نقاشی اتاق رانا معمولی ( بدون آستر ) 22,440,000اجرت نقاشی اتاق راناSD( با آستر ) 20,130,000اجرت نقاشی اتاق راناSD ( بدون آستر ) 23,760,000اجرت تعویض اتاق رانا معمولی 14,850,000اجرت تعویض اتاق راناSD 15,840,000اجرت نقاشی زیر باطری رانا 594,000اجرت تعویض کلاف کامل رانا معمولی هرطرف 6,600,000اجرت نقاشی کلاف کامل رانا معمولی هرطرف 3,960,000اجرت تعویض کلاف کامل راناSD هرطرف 7,260,000اجرت نقاشی کلاف کامل راناSD هرطرف 4,455,000اجرت تعویض نیم کلاف جانبی جلو با ستون وسط رانا هرطرف 3,630,000اجرت نقاشی نیم کلاف جانبی جلو با ستون وسط رانا هرطرف 2,310,000اجرت تعویض نیم کلاف جانبی جلو بدون ستون وسط رانا هرطرف 1,980,000اجرت نقاشی نیم کلاف جانبی جلو بدون ستون وسط رانا هرطرف 1,320,000اجرت تعویض سینی شاسی جلو رانا هرطرف 2,970,000اجرت نقاشی سینی شاسی جلو رانا هرطرف 1,980,000اجرت تعویض سرشاسی جلو رانا هرطرف 1,980,000اجرت نقاشی سر شاسی جلو رانا هرطرف 1,254,000اجرت تعویض سرشاسی عقب رانا هرطرف 1,815,000اجرت نقاشی سرشاسی عقب رانا هرطرف 1,254,000اجرت شاسی کشی و تنظیم سرشاسی جلو رانا هرطرف 2,145,000اجرت شاسی کشی و تنظیم سرشاسی عقب راناهرطرف 2,145,000اجرت تعویض دوبل گلگیرهای جلو رانا هرطرف 1,452,000اجرت نقاشی دوبل گلگیرهای جلو رانا هرطرف 1,056,000اجرت تعویض دوبل گلگیرهای عقب رانا معمولی 1,716,000اجرت نقاشی دوبل گلگیرهای عقب رانا معمولی 990,000اجرت تعویض دوبل گلگیرهای عقب راناSD 1,980,000اجرت نقاشی دوبل گلگیرهای عقب راناSD 1,155,000اجرت تعویض سینی کفی عقب رانا معمولی 1,650,000اجرت نقاشی سینی کفی عقب رانا معمولی 1,320,000اجرت تعویض کفی صندوق عقب راناSD 1,980,000اجرت نقاشی کفی صندوق عقب راناSD 1,650,000اجرت جک کاری و تنظیم رکاب رانا هر طرف 1,320,000اجرت تعویض سینی عرضی سرشاسی جلو( رام زیررادیاتور) رانا 660,000اجرت نقاشی سینی عرضی سرشاسی جلو ( رام زیررادیاتور) رانا 495,000اجرت تعویض سینی زیر سپر عقب رانا 1,155,000اجرت نقاشی سینی زیر سپر عقب رانا 660,000اجرت تعویض کف اتاق رانا 4,290,000اجرت نقاشی کف اتاق رانا 2,376,000اجرت تعویض تقویتهای سقف راناکامل ( 3عدد ) 1,650,000
****************************************
اجرت صافکاری و نقاشی خودرو تیبا
****توجه **** قیمتها به ریال است****توجه ****
**************************************** **
اجرت نقاشی درب های تیبا (هر لنگه ) 2,442,000اجرت لکه گیری دربهای تیبا ( هر لنگه کامل ) 1,320,000اجرت خط و خش گیری دربهای تیبا (هر لنگه کامل) 924,000اجرت نقاشی درب های تیبا از زه به پائین 924,000اجرت لکه گیری دربهای تیبا از زه به پایین 561,000اجرت خط و خش گیری درب های تیبا از زه به پائین 363,000اجرت نقاشی درب های تیبا از زه به بالا 1,320,000اجرت لکه گیری دربهای تیبا از زه به بالا 924,000اجرت خط و خش گیری درب های تیبا از زه به بالا 561,000اجرت نقاشی درب های تیبا داخل درب 561,000اجرت تعویض دربهای تیبا ( هر لنگه ) 825,000اجرت نقاشی گلگیرهای جلو تیبا (هر طرف کامل) 1,914,000اجرت لکه گیری گلگیرهای جلو تیبا (هرطرف کامل) 891,000اجرت خط و خش گیری گلگیر های تیبا جلو (هرطرف کامل) 709,500اجرت تعویض گلگیرهای جلو تیبا (هرطرف ) 775,500اجرت نقاشی گلگیرهای عقب تیبا معمولی (هرطرف کامل) 1,815,000اجرت لکه گیری گلگیرهای عقب تیبا معمولی (هرطرف کامل) 792,000اجرت خط و خش گلگیرهای عقب تیبا معمولی (هرطرف کامل) 594,000اجرت تعویض گلگیر های عقب تیبا معمولی (هرطرف) 1,650,000اجرت نقاشی گلگیرهای عقب تیبا SD (هرطرف کامل) 2,145,000اجرت لکه گیری گلگیرهای عقب تیبا SD (هرطرف کامل) 1,188,000اجرت خط و خش گیری گلگیرهای عقب تیبا SD (هرطرف کامل) 825,000اجرت تعویض گلگیر های عقب تیبا SD (هرطرف ) 1,815,000اجرت نقاشی درب موتور تیبا زیر و رو ( دو طرف ) 3,036,000اجرت نقاشی درب موتور صافکاری شده تیبا یک طرف 2,310,000اجرت لکه گیری درب موتور تیبا فقط یک طرف 1,650,000اجرت خط و خش گیری درب موتور تیبا فقط یک طرف 1,155,000اجرت نقاشی درب اتاق بار تیبا معمولی ( پشت و رو) 2,508,000اجرت نقاشی درب اتاق بار صافکاری شده تیبا معمولی فقط یک طرف 1,914,000اجرت نقاشی درب صندوق عقب تیبا SD ( دو طرف) 2,838,000اجرت نقاشی درب صندوق عقب صافکاری شده تیبا SD فقط یک طرف 2,244,000اجرت لکه گیری درب اتاق بار تیبا معمولی یک طرف 1,584,000اجرت لکه گیری درب صندوق عقب تیبا SD یک طرف 1,749,000اجرت خط و خش گیری درب اتاق بار تیبا معمولی فقط یک طرف 1,056,000اجرت خط و خش گیری درب صندوق عقب تیبا SD فقط یک طرف 1,155,000اجرت نقاشی زیر درب موتور تیبا 792,000اجرت نقاشی زیر درب صندوق عقب تیبا SD 792,000اجرت نقاشی پشت درب اتاق بار تیبا معمولی 726,000اجرت تعویض درب موتور تیبا 379,500اجرت تعویض درب صندوق عقب تیبا SD و درب اتاق بار تیبا معمولی 379,500اجرت نقاشی رکاب تیبا کامل ( داخلی ، میانی ، بیرونی و تقویت رکاب جلو) 1,485,000اجرت تعویض رکاب تیبا کامل ( داخلی ، میانی ، بیرونی و تقویت رکاب جلو) 1,485,000اجرت نقاشی داخل موتور کامل تیبا 2,046,000اجرت نقاشی داخل صندوق عقب کامل تیبا SD با مومکاری 2,046,000اجرت نقاشی جلو پنجره تیبا 594,000اجرت نقاشی سپرجلو یا عقب تیبا کامل 1,155,000اجرت نقاشی سقف صافکاری شده تیبا تا لبه های ستون و گلگیر 2,838,000اجرت تعویض سقف تیبا بطور کامل 2,475,000اجرت نقاشی قاب آئینه تیبا 247,500اجرت نقاشی اتاق تیبا معمولی ( با آستر ) 18,810,000اجرت نقاشی اتاق تیبا معمولی ( بدون آستر ) 22,440,000اجرت نقاشی اتاق تیبا SD( با آستر ) 20,130,000اجرت نقاشی اتاق تیبا SD ( بدون آستر ) 23,760,000اجرت تعویض اتاق تیبا معمولی 14,850,000اجرت تعویض اتاق تیبا SD 15,840,000اجرت نقاشی زیر باطری تیبا 594,000اجرت تعویض کلاف کامل تیبا معمولی هرطرف 6,600,000اجرت نقاشی کلاف کامل تیبا معمولی هرطرف 3,960,000اجرت تعویض کلاف کامل تیبا SD هرطرف 7,260,000اجرت نقاشی کلاف کامل تیبا SD هرطرف 4,455,000اجرت تعویض نیم کلاف جانبی جلو با ستون وسط تیبا هرطرف 3,630,000اجرت نقاشی نیم کلاف جانبی جلو با ستون وسط تیبا هرطرف 2,310,000اجرت تعویض نیم کلاف جانبی جلو بدون ستون وسط تیبا هرطرف 1,980,000اجرت نقاشی نیم کلاف جانبی جلو بدون ستون وسط تیبا هرطرف 1,320,000اجرت تعویض سینی شاسی جلو تیبا هرطرف 2,970,000اجرت نقاشی سینی شاسی جلو تیبا هرطرف 1,980,000اجرت تعویض سرشاسی جلو تیبا هرطرف 1,980,000اجرت نقاشی سر شاسی جلو تیبا هرطرف 1,254,000اجرت تعویض سرشاسی عقب تیبا هرطرف 1,815,000اجرت نقاشی سرشاسی عقب تیبا هرطرف 1,254,000اجرت شاسی کشی و تنظیم سرشاسی جلو تیبا هرطرف 2,145,000اجرت شاسی کشی و تنظیم سرشاسی عقب تیبا هرطرف 2,145,000اجرت تعویض دوبل گلگیرهای جلو تیبا هرطرف 1,452,000اجرت نقاشی دوبل گلگیرهای جلو تیبا هرطرف 1,056,000اجرت تعویض دوبل گلگیرهای عقب تیبا معمولی 1,716,000اجرت نقاشی دوبل گلگیرهای عقب تیبا معمولی 990,000اجرت تعویض دوبل گلگیرهای عقب تیبا SD 1,980,000اجرت نقاشی دوبل گلگیرهای عقب تیبا SD 1,155,000اجرت تعویض سینی کفی عقب تیبا معمولی 1,650,000اجرت نقاشی سینی کفی عقب تیبا معمولی 1,320,000اجرت تعویض کفی صندوق عقب تیبا SD 1,980,000اجرت نقاشی کفی صندوق عقب تیبا SD 1,650,000اجرت جک کاری و تنظیم رکاب تیبا هر طرف 1,320,000اجرت تعویض سینی عرضی سرشاسی جلو( رام زیررادیاتور) تیبا 660,000اجرت نقاشی سینی عرضی سرشاسی جلو ( رام زیررادیاتور) تیبا 495,000اجرت تعویض سینی زیر سپر عقب تیبا 1,155,000اجرت نقاشی سینی زیر سپر عقب تیبا 660,000اجرت تعویض کف اتاق تیبا 4,290,000اجرت نقاشی کف اتاق تیبا 2,376,000اجرت تعویض تقویتهای سقف تیبا کامل ( 3عدد ) 1,650,000
****************************************
قیمت های اجرت صافکاری و نقاشی خودرو 206
****توجه **** قیمتها به ریال است****توجه ****
**************************************** **
اجرت نقاشی درب های 206 (هر لنگه ) 2,442,000
اجرت لکه گیری دربهای206 ( هر لنگه کامل ) 1,320,000
اجرت خط و خش گیری دربهای 206 (هر لنگه کامل) 924,000
اجرت نقاشی درب های 206 از زه به پائین 924,000
اجرت لکه گیری دربهای 206 از زه به پایین 561,000
اجرت خط و خش گیری درب های206 از زه به پائین 363,000
اجرت نقاشی درب های206 از زه به بالا 1,320,000
اجرت لکه گیری دربهای 206 از زه به بالا 924,000
اجرت خط و خش گیری درب های 206 از زه به بالا 561,000
اجرت نقاشی درب های 206داخل درب 561,000
اجرت تعویض دربهای206 ( هر لنگه ) 825,000
اجرت نقاشی گلگیرهای جلو 206 (هر طرف کامل) 1,914,000
اجرت لکه گیری گلگیرهای جلو 206 (هرطرف کامل) 891,000
اجرت خط و خش گیری گلگیر های 206جلو (هرطرف کامل) 709,500
اجرت تعویض گلگیرهای جلو 206 (هرطرف ) 775,500
اجرت نقاشی گلگیرهای عقب 206معمولی (هرطرف کامل) 1,815,000
اجرت لکه گیری گلگیرهای عقب 206معمولی (هرطرف کامل) 792,000
اجرت خط و خش گلگیرهای عقب 206معمولی (هرطرف کامل) 594,000
اجرت تعویض گلگیر های عقب206 معمولی (هرطرف) 1,650,000
اجرت نقاشی گلگیرهای عقب 206SD (هرطرف کامل) 2,145,000
اجرت لکه گیری گلگیرهای عقب 206SD (هرطرف کامل) 1,188,000
اجرت خط و خش گیری گلگیرهای عقب 206SD (هرطرف کامل) 825,000
اجرت تعویض گلگیر های عقب206SD (هرطرف ) 1,815,000
اجرت نقاشی درب موتور206 زیر و رو ( دو طرف ) 3,036,000
اجرت نقاشی درب موتور صافکاری شده 206یک طرف 2,310,000
اجرت لکه گیری درب موتور 206 فقط یک طرف 1,650,000
اجرت خط و خش گیری درب موتور 206 فقط یک طرف 1,155,000
اجرت نقاشی درب اتاق بار 206 معمولی ( پشت و رو) 2,508,000
اجرت نقاشی درب اتاق بار صافکاری شده 206معمولی فقط یک طرف 1,914,000
اجرت نقاشی درب صندوق عقب 206SD ( دو طرف) 2,838,000
اجرت نقاشی درب صندوق عقب صافکاری شده 206SD فقط یک طرف 2,244,000
اجرت لکه گیری درب اتاق بار 206 معمولی یک طرف 1,584,000
اجرت لکه گیری درب صندوق عقب 206SD یک طرف 1,749,000
اجرت خط و خش گیری درب اتاق بار206 معمولی فقط یک طرف 1,056,000
اجرت خط و خش گیری درب صندوق عقب 206SD فقط یک طرف 1,155,000
اجرت نقاشی زیر درب موتور 206 792,000
اجرت نقاشی زیر درب صندوق عقب206SD 792,000
اجرت نقاشی پشت درب اتاق بار 206 معمولی 726,000
اجرت تعویض درب موتور 206 379,500
اجرت تعویض درب صندوق عقب 206SD و درب اتاق بار 206 معمولی 379,500
اجرت نقاشی رکاب 206 کامل ( داخلی ، میانی ، بیرونی و تقویت رکاب جلو) 1,485,000
اجرت تعویض رکاب 206 کامل ( داخلی ، میانی ، بیرونی و تقویت رکاب جلو) 1,485,000
اجرت نقاشی داخل موتور کامل 206 2,046,000
اجرت نقاشی داخل صندوق عقب کامل 206SD با مومکاری 2,046,000
اجرت نقاشی جلو پنجره 206 594,000
اجرت نقاشی سپرجلو یا عقب 206 کامل 1,155,000
اجرت نقاشی سقف صافکاری شده 206تا لبه های ستون و گلگیر 2,838,000
اجرت تعویض سقف 206 بطور کامل 2,475,000
اجرت نقاشی قاب آئینه206 247,500
اجرت نقاشی اتاق 206معمولی ( با آستر ) 18,810,000
اجرت نقاشی اتاق 206 معمولی ( بدون آستر ) 22,440,000
اجرت نقاشی اتاق 206SD( با آستر ) 20,130,000
اجرت نقاشی اتاق 206SD ( بدون آستر ) 23,760,000
اجرت تعویض اتاق 206 معمولی 14,850,000
اجرت تعویض اتاق 206SD 15,840,000
اجرت نقاشی زیر باطری 206 594,000
اجرت تعویض کلاف کامل 206 معمولی هرطرف 6,600,000
اجرت نقاشی کلاف کامل206 معمولی هرطرف 3,960,000
اجرت تعویض کلاف کامل 206SD هرطرف 7,260,000
اجرت نقاشی کلاف کامل206SD هرطرف 4,455,000
اجرت تعویض نیم کلاف جانبی جلو با ستون وسط 206 هرطرف 3,630,000
اجرت نقاشی نیم کلاف جانبی جلو با ستون وسط 206 هرطرف 2,310,000
اجرت تعویض نیم کلاف جانبی جلو بدون ستون وسط 206 هرطرف 1,980,000
اجرت نقاشی نیم کلاف جانبی جلو بدون ستون وسط 206 هرطرف 1,320,000
اجرت تعویض سینی شاسی جلو206 هرطرف 2,970,000
اجرت نقاشی سینی شاسی جلو 206 هرطرف 1,980,000
اجرت تعویض سرشاسی جلو206 هرطرف 1,980,000
اجرت نقاشی سر شاسی جلو 206 هرطرف 1,254,000
اجرت تعویض سرشاسی عقب 206 هرطرف 1,815,000
اجرت نقاشی سرشاسی عقب206 هرطرف 1,254,000
اجرت شاسی کشی و تنظیم سرشاسی جلو 206 هرطرف 2,145,000
اجرت شاسی کشی و تنظیم سرشاسی عقب 206هرطرف 2,145,000
اجرت تعویض دوبل گلگیرهای جلو 206 هرطرف 1,452,000
اجرت نقاشی دوبل گلگیرهای جلو 206 هرطرف 1,056,000
اجرت تعویض دوبل گلگیرهای عقب206 معمولی 1,716,000
اجرت نقاشی دوبل گلگیرهای عقب206 معمولی 990,000
اجرت تعویض دوبل گلگیرهای عقب206SD 1,980,000
اجرت نقاشی دوبل گلگیرهای عقب206SD 1,155,000
اجرت تعویض سینی کفی عقب 206 معمولی 1,650,000
اجرت نقاشی سینی کفی عقب 206 معمولی 1,320,000
اجرت تعویض کفی صندوق عقب 206SD 1,980,000
اجرت نقاشی کفی صندوق عقب 206SD 1,650,000
اجرت جک کاری و تنظیم رکاب206 هر طرف 1,320,000
اجرت تعویض سینی عرضی سرشاسی جلو( رام زیررادیاتور) 206 660,000
اجرت نقاشی سینی عرضی سرشاسی جلو ( رام زیررادیاتور) 206 495,000
اجرت تعویض سینی زیر سپر عقب 206 1,155,000
اجرت نقاشی سینی زیر سپر عقب 206 660,000
اجرت تعویض کف اتاق206 4,290,000
اجرت نقاشی کف اتاق206 2,376,000
اجرت تعویض تقویتهای سقف206کامل ( 3عدد ) 1,650,000
****************************************
با توجه به قیمت قطعات بدنه اتومبیلهای مدل بالا در داخل کشور و با توجه به عرف بازار در مورد خودروهای مجدد رنگ شده و افت قیمت خودرو تعویض قطعات خودروهای تصادفی به هیچ وجه توجیه اقتصادی ندارد شما می توانید با تعمیر خودروی خود در این قسمت از تعمیرگاه که با کادر مجرب و با تجربه و سطح کیفی بالای کار ما که بسیار بالاتر از نمایندگی ها خواهد بود و شما با صافکاری بی رنگ می توانید ضرر اقتصادی ناشی از تصادف خودرو را حدود 50 درصد کاهش دهید
آدرس:تبریز-دیزل آباد دوم -جنب کبریت سازی
تلفن 3الی 4479441
موبایل :09144040608
09141157518لاستیک خودرو گروه : ام وی ام 110 . پراید . ماتیز | ||||||||
مدل لاستیک | جزئیات | سایز لاستیک | کارکرد مفید ( کیلومتر ) | قیمت ( تومان ) | ||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
دنا | سایز فابریک | 165.65.13 | 60.000 | 205,000 | ||||
دنا | سایز پهن | 175.60.13 | 60.000 | 230,000 | ||||
بارز | سایز فابریک | 165.65.13 | 50.000 | 210,000 | ||||
بارز | سایز پهن | 175.60.13 | 60.000 | 235,000 | ||||
کویر تایر | --- | 165.65.13 | 60.000 | 190,000 | ||||
کویر تایر | --- | 175.60.13 | 60.000 | 215,000 | ||||
یزد تایر | --- | 165.65.13 | 60.000 | 210,000 | ||||
یزد تایر | --- | 175.60.13 | 60.000 | 235,000 | ||||
آچیلس | گل جهت دار | 165.65.13 | 70.000 | 250,000 | ||||
آچیلس | سایز پهن | 175.60.13 | 70.000 | 280,000 | ||||
جی تی | سایز پهن | 175.60.13 | 70.000 | 280,000 | ||||
اورنت | 165.65.13 | 50.000 | 270,000 | |||||
اورنت | --- | 175.60.13 | 50.000 | 300,000 | ||||
رودستون | --- | 175.60.13 | 60.000 | 300,000 | ||||
رودستون | ساخت کره | 185.60.13 | 70.000 | 325,000 | ||||
رودستون | ساخت کره | 165.65.13 | 70.000 | 255,000 | ||||
فالکن | ساخت تایلند | 205.60.13 | 80.000 | 450,000 | ||||
کورسا . اندونزی | --- | 165.65.13 | 70.000 | 260,000 | ||||
کومهو . چین | --- | 165.65.13 | 70.000 | 235,000 | ||||
کومهو . چین | --- | 175.60.13 | 70.000 | 270,000 | ||||
کومهو . کره | --- | 165.65.13 | 80.000 | 260,000 | ||||
کومهو . کره | --- | 185.60.13 | 80.000 | 340,000 | ||||
گود یر | --- | 165.65.13 | 60.000 | 275,000 | ||||
لینگ لانگ / چین | سایز پهن | 175.60.13 | 60.000 | 260,000 | ||||
سونار | ساخت تایوان | 165.65.13 | 60.000 | 245,000 | ||||
نکسن . کره | گل کامپیوتری | 175.60.13 | 60.000 | 300,000 | ||||
هانکوک | --- | 165.65.13 | 60.000 | 270,000 | ||||
هانکوک | --- | 175.60.13 | 60.000 | 300,000 |
یکی از بزرگترین تفاوت های این پراید ها با نمونه های قدیمی تجهیز شدن خودروهای جدید به ترمزهای ABS است که به واسطه پیگیری های مستمر نیروی انتظامی صورت پذیرفت.به طور کلی وظیفه ترمزهای ABS یا ضد بلوکه ترمز همانطور که از آن ها پیداست جلوگیری از قفل شدن چرخ ها (به خصوص چرخ های جلو) در زمان ترمزگیری های شدید است.اما آنطور که مالکین میگویند هرچند قابلیت های کلی سیستم ترمز به واسطه نصب ABS افزایش یافته است اما همچمنان صدای کشیده شدن چرخ ها به خصوص بر روی مسیر های لغزنده و خیس شنیده میشود. البته آنطور که از شواهد پیداست مقصر اصلی در این رابطه لاستیک های فابریک با برند کویر تایرهستند که حتی در زمان نو بودن نیز از چسبندگی بسیار اندکی به راه برخوردارند به شکلی که مالک خودرو تنها 3 روز پس از تحویل گرفتن خودرو در زمان حرکت دور یک میدان کنترل خودرو را از دست داده بود و در پی این حادثه تصمیم به تعویض لاستیک های خطرناک کویرتایر را با نمونه های هم سایز ساخت KUMHO گرفته بود.همین تغییر ساده بهبود چشمگیر هندلینگ و افزایش قابلیت ترمزگیری را در پی داشته است ، البته بازهم در زمان ترمزگیری شدید بر روی سطح آسفالت خشک از سرعت حدود 80 کیلومتر درساعت مسافت کشیده شدن چرخ ها به حدود 0.5 متر می رسید و البته مسافت قفل شدن بر روی مسیر خیس و با لاستیک های نامرغوب بسیار بیش از این رقم خواهد بود.
1- ساییدگی بیش از حد صفحه 2- روغنی شدن صفحه كلاچ 3- آسیب دیدگی فنر خورشیدی 4- لقی پدال كلاچ 5- پیچیدگی و تابدیدگی فلایویل 6- سیم كلاچ نرم كار نمی كند
نکته 1: در هنگام کلاچ گرفتن نیرو از موتور به گیربکس قطع میگردد.
نکته 2: زمانیکه پا روی کلاچ قرار گرفته شود دنده زیر (دنده همیشه گرد) گیربکس نمیچرخد.
نکته 3: در اتومبیلهای با گیربکس اتوماتيک از
کلاچهای روغنی استفاده میشود.
نکته4: به هنگام استفاده از نیم کلاچ دور صفحه کلاچ از فلایول استفاده میشود.
نکته 5: ظرفیت گشتاور کلاچ را با نسبت اندازه سطح
ضخامت میسنجند.
نکته 6: بکسواد صفحه کلاچ منجر به کم شدن کشش قدرت خروجی موتور گردیده و همچنین باعث گرم شدن و سوختن صفحه کلاچ میگردد.
نکته 7: علت بکسواد کردن کلاچ چرب شدن و صیغلی شدن لنت کلاچ و تمام شدن لنت و تنظیم نبودن شیش کلاچ میباشد.
نکته 8: تاب برداشتن صفحه کلاچ در نتیجه خرابی صفحه فولادی کلاچ میشود.
نکته 9: شکستگی یا ضعیفی فنرهای مارپیچ صفحه کلاچ باعث لرزش در حرکت و ایجاد صدا میگردد.
نکته 10: مقدار خلاصی پدال کلاچ تقریباً 5 تا 6
میلیمتر است.
نکته 11: علت سوختن لنت صفحه کلاچ نیم کلاچ کردن پیدرپی و قوی بودن بیش از حد بودن فنر دیسک میباشد.
نکته 12: در صورتی که حالت سرد بودن دندهها به راحتی
تعویض و با کار کردن موتور و گرم شدن آنها سخت درگیر شوند عیب از فنرهای خورشیدی دیسک کلاچ
میشود.
نکته 13: علت دل زدن کلاچ تاب داشتن صفحه یا دیسک کلاچ میباشد.
نکته 14: در هنگام بستن دیسک و صفحه کلاچ بایستی کلاچ را با بوش ته میللنگ هم مرکز کرد.
نکته 15: علت چرب شدن صفحه کلاچ نشست روغن از کاسه نمد میللنگ و گیربکس میباشد.
نکته 16: هنگام آزاد بودن پدال کلاچ در موتور روشن دور صفحه کلاچ با دیسک برابر است.
نکته 17: زمانیکه با فشار دادن پدال کلاچ صدای اضافه شنیده شد بلبرینگ کلاچ خراب است.
نکته 18: فنرهای ضربهگیر صفحه کلاچ به هنگام نیم کلاچ و رها کردن پدال عمل میکنند.
نکته 19: علت کم بودن کشش خودرو در سربالاییها و
جا رفتن راحت در حالت سرد اما بد جا رفتن در زمان گرم از ضعیف شدن دیسک کلاچ میباشد.
نکته 20: با کوتاهکردن اهرم کلاچ (شيش کلاچ) راه پدال جهت اتصال نیروی موتور به گیربکس کوتاهتر میشود و با بلند کردن اهرم راه پدال بیشتر میشود.
نکته 21: وظیفه گیربکس نیرو را افزایش و دور را کاهش میدهد (مبدل گشتاور).
نکته 22: ترتیب انتقال دنده یک در گیربکس ابتدا نیرو از شفت ورودی به دنده چهار سپس به دنده زیر و بعد از دنده یک به کشویی تودلی و شفت خروجی انتقال مییابد.
نکته 23: علت وجود هزار خاری در انتهای شفت اصلی گیربکس (شفت خروجی) سوار شدن کشویی گاردان بر روی آن و جهت حرکت طولی کشویی گاردان بر روی آن میباشد.
نکته 24: نسبت کاهش دور و افزایش گشتاور در
گیربکسهای چهارسرعته در دنده یک بیشتر است.
نکته 25: در گیربکس کشویی و تودلی نیرو را از دندهها به
شفت خروجی منتقل میکند.
نکته 26: شفت ورودی گیربکس به صورت هزار خار با صفحه کلاچ درگیر میشود.
نکته 27: محاسن دندههای مورب در گیربکس سنکرونیزه به تدریج و به نرمی درگیر شدن دندهها و همیشه چند دنده باهم درگیر میشوند.
نکته 28: در صورت خوردگی برنجی دنده، آن دنده به سختی و با صدا جا میرود.
نکته 29: وظیفه خارموشکی در سیستم سنکرونیزه گیربکس جلو بردن دنده برنجی است.
نکته 30: علت بیرون زدن یک دنده در گیربکس تیز کردن دنده زیر و دنده مورد نظر و خوردگی کشویی و یا ضعیف شدن فنر ماهک و خوردگی میل ماهک است.
نکته 31: علت جا نرفتن دنده در دندههای سبک خرابی دنده برنجی بوده و علت سفت شدن دو دنده در مقابل هم خوردگی دنده برنجی میباشد.
نکته 32: در هنگام سرد بودن موتور دندهها به سختی تعویض میشوند زیرا روغن گیربکس آن بیش از حد سفت شدهاست.
نکته 33: در زمان شکستن یا ضعیف شدن ساچمه فنر ماهک گیربکس، دندههای مربوط به ماهک بیرون میزند.
نکته 34: در صورت ضعیف شدن ساچمه فنر ماهک گیربکس، دندههای مربوط به ماهک بیرون میزند.
نکته 35: وظیفه دنده زیر (همیشه گرد) در گیربکس
انتقالدهنده نیروی شفت ورودی به دندههای خروجی
میباشد.
نکته 36: معمولاً گیربکسهای سنکرونیزهدار دارای چهار شفت است.
نکته 37: در گیربکسهای سنکرونیزهدار دنده یک و عقب فاقد دنده برنجی است.
نکته 38: در گیربکسهای سنکرونیزهدار دنده یک و عقب فاقد دنده برنجی است.
نکته 39: در دنده آخر دور شفت ورودی با شفت خروجی یک به یک است.
نکته 40: در خودروهای5 دنده جلو معمولاً در دنده 5 دور شفت ورودی کمتر از دور شفت خروجی است.
نکته 41: وظیفه دنده رابط عقب در گیربکس، تغییر جهت دوران نیرو میباشد.
نکته 42: کانال تهویه گیربکس به منظور جلوگیری از افزایش تعبیه شده است.
نکته 43: روغن جعبه دندههای معمولی90SAE میباشد.
ظرفیت گشتاور کلاچ را با نسبت اندازه سطح
ضخامت میسنجند.
به علت خسته شدن و از فنریت افتادن توپی صفحه کلاچ نیروی وارد به صفحه کلاچ خنثی شده و در
نتیجه هنگام حرکت اتومبیل دچار لرزش می شود معیوب بودن فنرهای صفحه فشار دهنده دیسک
هم همین عیب را دارد برای رفع این عیب باید صفحه کلاچ به طور کامل تعویض شود