نوید جان منظورت از کاسه نمد شفت ،طرفی هست که از گیربکس میره به دیفرانسیل؟(فلش قرمز رنگ)
اینجا که کاسه نمد نداره.اگه اشتباه نکنم پلوس داره و روش گردگیر میخوره.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
تابستون سال پیش که گیربکسو باز کردم داخل محفظه ای که صفحه کلاچ بسته میشه مقداری روغن سیاه جمع شده بود.این روغن ، روغن موتور بوده که از طرف شافت موتور نشتی کرده؟
یا واسکازین گیربکس بوده که از دور بلبرینگش زده بیرون؟
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
دوتا سوال دیگه:
1-سر میلنگ که بین عموم رایجه همین سریه که فلایول روش بسته میشه یا طرف دیگشه که تسمه تایم بهش وصل میشه؟
2-اگه واسکازین گیربکس نشتی نداشته باشه(چه از طرفی که میره به دیفرانسیل و چه از طرف بلبرینگ)پس اینهمه واسکازین کجا میره؟ ممکنه به خاطر کیفیت پایین واسکازین باشه که خود به خود بخار میشه یا مشکل جای دیگست؟من که تا الان متوجه نشتی واسکازین نشدم.مگه اینکه مقدارش خیلی کمه و در حال حرکت که گیربکس درگیره و میچرخه نشتی میده.
در حالت عادی واسکازین باید کم بشه یا نه؟اگه جواب مثبته هر چند کیلومتر چقدر کم بشه طبیعیه و مورد نداره؟(ماشین شما کم میکنه یا نه؟)
چون موتور ماشینو باز کردم میخوام این مشکلش رو حتما رفع کنم تا دوباره مجبور نباشم اجرت باز و بست بدم.
ممنونم اقا نوید.
طرف گیربکس که 2 تا میله میره به چرخ ها 2 تا کاسه نمده آبی داره
2 تا اصلیشو بخر دورش هم چسب مزدا بزن که دیگه نشتی نکنه . چسب رو حتما بزن که محکم کاری بشه
1 عدد کاسه نمد دنده گیر داره...
و 1 عدد کاسه نمد قیفی داره...اینارو حتما عوض بکنید...
واشر دنده گیر موقع تعویض کاسه نمدش عوض بشه...واشر پوسته اصلی عوض بشه...واشر کارتل گیربکس عوض بشه...
یک دست واشر کامل بگیرید...و همه کاسه نمد هارو تهیه بکنید و عوض بکنید...
اینم عکس محل کاسه نمد ها...
_________________
فقط در مورد واشر دنده گیر و واشر پوستهاصلی میشه بگی کدوما هستن و جاشون کجاس؟؟
نظرات شما عزیزان: