این اسپری آئرسل است اسمش هم روش نوشته برای شستشو انژکتور.یکم توضیح میدم تاطرز کارمتوجه بشین.
انژکتورها دارای دوقسمت ورودی بنزین وسوراخ های میکرونی پاشش هستن.قسمت ورودی بنزین دارای فیلتر کوچکی هستن که دراکثر خودورهای ژاپنی قابل تعویضن اندازه آن به کوچکی فیلتر سیگار است.بعد از حدود 50هزار پیمایش توسط خودروجهت شستشو دستی انژکتورها را از ریل سوخت خارج وبا اسپری انژکتورشوی قسمت ورودی وخروجی آن را تمیز نمایید.محل پاشش پس از مدتی کار تحت تاثیر دوده های موتورمیشود وموجب پاشش نامنظم وگرفتگی محل پاشش میشوند.پس از اتمام کار حتما اورینگ ها را با نوع ضد بنزین که دربنزین حل نمیشودعوض کنید.
برای شستشو دریچه های گاز مخصوصا دریچه برقی اسپری قویتری هست که به آن کاربراتورشوی میگویند که درهنگام روشن بودن به سمت دریچه اسپری مینمایند این اسپری سبب صدمه دیدن توری انژکتورمیشود وبرای شستشو انژکتورتوصیه نمیشود
نظرات شما عزیزان: